Page 13 of 21
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 04 Aug 2015, 12:56
by Nauris_t16
Kāds diametrs virzuļiem?
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 04 Aug 2015, 19:23
by -AF-
lūk tas ir auto pedarasings
tiešām glauni
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 07 Sep 2015, 22:09
by Vāveris
Augustā brūnais tika pamests novārtā, jo naudas plūsma tika novirzīta izklaides industrijā.
Nu izskatās ir iestājies rudens un jāsāk kaut kas kustināt uz priekšu.
Virsbūve joprojām gaida dvēseles atdzimšanu. Sūdi sanāca ar priekšējiem spārniem, paskatoties kārtīgāk saulē un gaismā sapratu, ka krāsotājs ir nolaidis triffeli un abi spārni ir sadirsti, par laimi dabūju no donora ideālus orģinālus taisnus nerūsējušus spārnus, atkal priekšā krāsošanas darbi, cik raibs tas auto izskatīsies nav ne jausmas pēc trešās daļējās pārkrāsošanas. Uz krāsošanu (
http://www.sdt.lv" onclick="window.open(this.href);return false;) atdots arī sadalenes regulējošais zobrats un vārstu vāks, tos pagaidām arī neizdodas atdabūt gatavus jau trešo nedēļu.
Priecīgākais augusta notikums brūnā projektā ir turbīnas TB-58 iegāde no turbobandit'a.
Iegādāts arī gaisa massas mērītājs 012 AMM (76 mm).

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 07 Sep 2015, 22:14
by Volfsburgs
Ar ceturto sagraus dirsu?

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 07 Sep 2015, 22:23
by Vāveris
Volfsburgs wrote:Ar ceturto sagraus dirsu?

Ir tāda cerība

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 07 Sep 2015, 23:52
by -AF-
Nopietni no turbobandita sūtiji turbo>?
Kāpec tieši no Romas
un kāda izmaksa?
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 08 Sep 2015, 07:47
by Edmunds
Esmu šī topika fans.

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 08 Sep 2015, 09:34
by Vāveris
-AF- wrote:Nopietni no turbobandita sūtiji turbo>?
Kāpec tieši no Romas
un kāda izmaksa?
kapēc gan ne???
Viens no argumentiem : popular turbo for Volvo B230 engines, and of course for all 4cyl engines.
Tā mēs ar mana dzinēja pārbūves projekta koordinātora iniciatīvu izlēmēm.
Cenas visas redzamas viņa mājaslapā, sūtīšanas izmaksas nostājās ap ~60 Eur
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 08 Sep 2015, 10:11
by -AF-
nē es vnk arī gribu zināt izmaksas
un atsauksmes

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 08 Sep 2015, 13:25
by Vāveris
-AF- wrote:nē es vnk arī gribu zināt izmaksas
un atsauksmes

Kokrētā turbīna TB-58 kopā ar piegādi 540 Eur, par atsauksmēm grūti ko teikt jo nav neviena pazīstama tikai info no zviedru forumiem un entuziastiem.
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 08 Sep 2015, 14:58
by Fretka
Arī par TB-58 uz Volvo nebiju dzirdējis, jo populārākas ir nedaudz lielākas Mitsu turbīnas uz citiem Volvo modeļiem. Taču palasījos nedaudz un sapratu, ka laikam ļoti iecienīts fēns uz 4cyl 8v motoriem

Skaidrs, ka nauda šeit netiek žēlota, tāpēc arī noteikti tāda izvēle. Apdeiti, kā vienmēr, ļoti nopietni un iepriecinoši

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 08 Sep 2015, 17:16
by Melnais
Kuul.

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 10 Sep 2015, 11:10
by masp
TB-58 par to cenu visdrīzākais ir ķīnas T3/T4 viņu nobalansēta, ar labākām ķīnas iekšām. Kompresora rats atbilst garrett TO4B H3 0,60 A/R korpusam, un turbīna MITSUBISHI TDO6, kas iebāzta garrett T3 karstā gala korpusā. Ja neviens nesūdzās par kvalitāti tad labi, diezgan interesants viņu izdomāts kombo.
Te kompresora karte Tavai turbīnai.

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 10 Sep 2015, 13:07
by Vāveris
masp wrote:TB-58 par to cenu visdrīzākais ir ķīnas T3/T4 viņu nobalansēta, ar labākām ķīnas iekšām. Kompresora rats atbilst garrett TO4B H3 0,60 A/R korpusam, un turbīna MITSUBISHI TDO6, kas iebāzta garrett T3 karstā gala korpusā. Ja neviens nesūdzās par kvalitāti tad labi, diezgan interesants viņu izdomāts kombo.
Te kompresora karte Tavai turbīnai.

Paldies, interesants info!
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 11 Sep 2015, 20:20
by Vāveris
Pie saimnieka arī atgriezušās pēdējās trūkstošās motora daļas
:melnais hroms:

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 04 Oct 2015, 23:26
by Vāveris
ganga mani dzen kompleksos
pa šo laiku :
-pasūtīti, saņemti un nomainīti ātrumkārbas blīvslēgi
-iegādāti USA style priekšējie pagriezieni
-iegādāti visādi sīkumi, izplūdes kolektora skrūves, vara uzgriežņi, salona paklājiņi, likturu tīrīšanas slotiņas uc sīkumi
-pasūtīts intercoolers
-Sametināta aizmugurējā bufera balka
-sataisīts priekšējais bufers, precīzāk, pēc csn izrautais caurums aizlāpīts
-sapucēts ģenerators
drīzumā jāķeras pie:
-sajūgs, spararats
-sakrāsot jaunos spārnus, vadītāja durvis, abus buferus un vēl dažas virsbūves daļas
-ielikt beidzot to dzinēju un pārvietot auto uz garāžu
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 04 Oct 2015, 23:28
by Fretka
Skatoties uz dzinēja apgreidiem, gribētos, lai tu tam auto pārlasi pilnīgi jebkuru detaļu
Mega!
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 05 Oct 2015, 02:14
by ganga
niiice, būtu man šitāda pacietība..

Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 05 Oct 2015, 08:27
by Martinss
Re: Vāveris 940-ā Volvoturbokaste
Posted: 05 Oct 2015, 11:53
by Vāveris
Sākumā man nebija tik pedantisku plānu, bet ar pirmo darbību jau saprotu, ka roka neceļās blakus kādai jaunai dzinēja komponentei, daļai, atstāt kādu vecu netīru aprūsējušu detaļu. Ritošo daļu pagaidām neaiztikšu vismaz neko globālu nedarīšu pa ziemu, tas lai paliek plāni arī nākamai ziemai

Xplod pedantiskumu noteikti nepārpēt, ne tuvu tam noteikti. Bet vismaz iedvesmu un pacietību viennozīmīgi esmu smēlies no līdzīgierm projektiem. Viena labā lieta no tā, ka auto nav braucams ir tā, ka ir iespēja iegādāties daļas, kuras kad auto ir braucošs nekad nebūs prioritāte un kur nu vel vēlme tērēties uz tādām lietām, piemēram tadas lietas, kā vārsta vāka melnā hroma efekts, tas pats par zobratu sadalenei, salona paklājiņi, visādas līstītes, USA pagriezieni, dzinēja detaļu vizuālā izskata atjaunošana, blīvslēgi utt.
Milzīga nozīme protams arī ir profesionālam atbalstam un cilvēkiem uz kuriem tu vari paļauties, un zini ka jebkurā laikā tu iegūsi nepieciešamo atbalstu un palīdzību un tāds ir Arvīds, kuru varu droši dēvēt par mana auto pārbūves procesa galvenām smadzenēm un motivātoru, reizēm liekas, ka tas ir viņa auto, ne manējais

Jo viņa interese par procesu un nenogurdināmais azartiskums ir apbrīnojams!