Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ER. »

Briedis wrote:jautājums par spiedieniem -
gaisa kopresoros parasti ir 8-10atm, bet augstpiediena mazgātājiem skaitās 100-150bar. WTF? tiešām tur ir tik liels spiediens? Vai dēļ šķidruma citādāk ir jārēķina? Piemēram, man akvai ir CO2 balons un tur ir ap 60atm un tas jau skaitās diezgan normāls spiediens.
Tā arī ir. Tur ūdenim sprausla ir ļoti maza, rada lielu pretestību sūkņa radītajai plūsmai, kas rada lielu spiedienu.
Ja gribi vēl kādu piemēru, tad Bosh comonrail sprauslai iesmidzināšanas spiediens ir 1600-1800 bar.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

R_89 wrote:
Briedis wrote:jautājums par spiedieniem -
gaisa kopresoros parasti ir 8-10atm, bet augstpiediena mazgātājiem skaitās 100-150bar. WTF? tiešām tur ir tik liels spiediens? Vai dēļ šķidruma citādāk ir jārēķina? Piemēram, man akvai ir CO2 balons un tur ir ap 60atm un tas jau skaitās diezgan normāls spiediens.
Tā arī ir. Tur ūdenim sprausla ir ļoti maza, rada lielu pretestību sūkņa radītajai plūsmai, kas rada lielu spiedienu.
Ja gribi vēl kādu piemēru, tad Bosh comonrail sprauslai iesmidzināšanas spiediens ir 1600-1800 bar.
A cik liels spiediens ir pašā udens tvertnē? un šļaukā, neticāks ka šlauka ir paredzēts 100+ bar spiedienam.
User avatar
spainis666
Posts: 524
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by spainis666 »

User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

spainis666 wrote:Bernulli princips?
Šitā lieta man ir ļoti labi zināma, ilgus gadu nodarbojos ar akvārijiem, bet vienalga līdz galam nav skaidrs cik tad ir liels spiediens augstspiediena mazgātāja trubās un udens tvertnē.
Laikam jāparok dziļāk internets.
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Kā izskrūvēt sveces benzīniekam napvērpjot/nenolaužot tās? Kaut kādus pirmos 2-3 griezienus ar atslēgu var paskrūvēt, vēlāk kā pret sienu, bail tālāk skrūvēt, galvu galīgi negribās skrūvēt nost. Ja tas ko maina, tad galva ir čuguna, un sveces vēl pavisam vecā tipa, ar to plato vītni.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17278
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juzix »

Pamēģini skrūvēt siltam motoram - ir palīdzējis.
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Aigo
Posts: 261
Joined: 07 Jul 2009, 14:58
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Aigo »

Iesakiet kādu price-performance sajūga komplektiņu E36 6-cilindriniekam. Vēlams pat vairākus variantus :)
Image
User avatar
ruuzs
Posts: 358
Joined: 06 Dec 2010, 23:55
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ruuzs »

Pie kā rīt Rīgā varētu pārbaudīt 2.5tdi c4 ?
Ar tiem dzinējiem un konkrēto modeli nav bijusi saskarsme, noderētu lietpratēja skatījums.
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

ruuzs wrote:Pie kā rīt Rīgā varētu pārbaudīt 2.5tdi c4 ?
Ar tiem dzinējiem un konkrēto modeli nav bijusi saskarsme, noderētu lietpratēja skatījums.
nav gadijumā tā, ka jāņem auto padusē un jābrauc uz dīzeļu centru ? bukaišu ielā ? :hvz:
Tik tur iespējams ir jāpierakstās rindā un tā :roll:

edit

un varbūt aliens var tev palīdzēt !
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Alien »

*Sicram wrote:
ruuzs wrote:Pie kā rīt Rīgā varētu pārbaudīt 2.5tdi c4 ?
Ar tiem dzinējiem un konkrēto modeli nav bijusi saskarsme, noderētu lietpratēja skatījums.
nav gadijumā tā, ka jāņem auto padusē un jābrauc uz dīzeļu centru ? bukaišu ielā ? :hvz:
Tik tur iespējams ir jāpierakstās rindā un tā :roll:

edit

un varbūt aliens var tev palīdzēt !
hadeni mierīgi var braukt
motoru blakus Rinalds var apstīt ar kompi
karoč Andrejsala.lv :naac:
AR_159 :drive:
User avatar
ruuzs
Posts: 358
Joined: 06 Dec 2010, 23:55
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ruuzs »

Konkrētu laiku gan nevarēšu nosaukt, cikos varētu ierasties.
Atmet uz PM savu nr, Alien, uzzvanīšu kad būs skaidrs.


/edit : tas parakstā Tavs, cik noprotu?
User avatar
nauris
Posts: 937
Joined: 07 May 2011, 07:16
Location: mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nauris »

vai ir kāds kurš varētu salodēt pāris vadus :naac: interesē šada lieta http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=500287
Spoiler
Show
Image
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

nauris wrote:vai ir kāds kurš varētu salodēt pāris vadus :naac: interesē šada lieta http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=500287
Man viens čoms senāk pielodēja vadus pie kasešnieka galviņas vadiem. Uzdabūja,lai maģis saprot,ka ir kasete iekšā (ar kasetes palīdzību vai kā) un laikam bija iespēja regulēt ieejas signāla stirpumu. Īsti neatceros,jo to visu redzēju tumsā un alkohola reibumā. :?
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
Pieņemu, ka varētu būt kāda diode beigta, tāpēc tā arī ir. Ja tu vari dabūt to ģenģeri lētāk, nekā salabot šo pašu, tad dari tā! :)
User avatar
vāks
Posts: 41
Joined: 10 Dec 2011, 14:16
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by vāks »

Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
Pastāv liela iespēja tev ieķert tādu pašu, tādā pašā stāvoklī!
Oglītes kopā ar sprieguma regulātoru?
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

vāks wrote:
Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
Pastāv liela iespēja tev ieķert tādu pašu, tādā pašā stāvoklī!
Oglītes kopā ar sprieguma regulātoru?

Ir otrs ģenerators, kurš likās sūdīgs (kaut gan vizuāli nesen restaurēts), kgan tagad izrādījās vadu vaina, nevis ģeneratora, tāpēc arī jautāju, vai jēga ir mainīties un čakarēties, jeb vnk aizbraukt pakaļ tam un uzlikt. :roll: Oglītes pamainīju - nekas nemainās. Ar sprieguma regulatoru, domāts ir tas melnais apaļais?

oglītes šādas
http://www.foreignaffairs.us/gallery/al ... rushes.jpg

Patīriju masu pie kuzova, tagad uz testeri ārā dod ~13.9-14.1. :roll: Taa kaa jaabrauc vien buus peec cita gjengjera.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Martinss wrote:
vāks wrote:
Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
Pastāv liela iespēja tev ieķert tādu pašu, tādā pašā stāvoklī!
Oglītes kopā ar sprieguma regulātoru?

Ir otrs ģenerators, kurš likās sūdīgs (kaut gan vizuāli nesen restaurēts), kgan tagad izrādījās vadu vaina, nevis ģeneratora, tāpēc arī jautāju, vai jēga ir mainīties un čakarēties, jeb vnk aizbraukt pakaļ tam un uzlikt. :roll: Oglītes pamainīju - nekas nemainās. Ar sprieguma regulatoru, domāts ir tas melnais apaļais?

oglītes šādas
http://www.foreignaffairs.us/gallery/al ... rushes.jpg

Patīriju masu pie kuzova, tagad uz testeri ārā dod ~13.9-14.1. :roll: Taa kaa jaabrauc vien buus peec cita gjengjera.
kaut kas nav...., nevar būt ka pribori rāda 14.1 un deg ģeneratora lampa.
User avatar
Martinss
Posts: 4937
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss »

Nuuu tur jau tas prikols, līdz ~4k rpm viss ir stīgā, pie 4k rpm lampa iedegās, testerī nekādi cipari īpaši nemainās.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
Post Reply