
Poh kā, ar pogu, ar oriģinālo setupu, kaut vai ar šņori no griestiem, kā smagajiem, bet pīpienam jābūt. Citādi taču var easy iekulties avārijā....
Atceros, kā manam vecajam Audim taure čakarējās - dažu brīdi bija vienkārši

Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Same shit, e36 kad bija izvirzītā stūre arī dzīvoju bez taures, tauri izmantoju ~1x gadā uz TARii wrote:Nesaprotu kā jūs braucatPa Rīgu esmu stumdījies kopš septembra gandrīz katru dienu, tauri esmu izmantojis precīzi 0 reizes
+1 Nixon
GTi motors ir 1.6 8v? jeb 1.8 8v?agnismk wrote:Nu es jau liktu GTi motoru. Man vins ed pa soseju 6-6.5l.
Ja liec sakarigu motoru, tb 1.5 un uz augsu tad tev der visas 020 karbas. tas ir MK1, MK2, MK3 un vel dazas lamatas.![]()
Ja dizel grib, liec 1.9TD. 1.6TD vispar neiet.
agnismk wrote:Kas tev pret mehanisko sprici? Tapec ka tu vinu nesari, nevajag blaut ka suds vina ir.
Es drīzāk nesaprotu, ko tu tur labu saskati tajā visā? Neadekvātu patēriņu un problēmas ar to sūdu, kas saglabā spiedienu pēc noslāpēšanas?agnismk wrote:Minusi ir tie, ko tu nesaprot?
1.5 arī ir citādāki..ens wrote:Un neaizmirsti, ka ielikt vari tikai 1,1 vai 1,5 citādā gadijumā kronšteini jāmetina, jo mk1 kam by def nāca 1,1; 1,3; 1,5 ir citādāki kronšteini kā 1,6 un tamlīdzīgajiem..![]()
nē nu protams, ka es neceru to visu uzraut mēneša laikā.. vnk laika gaitā jātiek pie sakarīga pārvietošanās varianta. sākumā pabraukšu ar bembi, bet nu ~8ls lai aizbrauktu uz darbu un atpakaļ ir not cool.Juzix wrote:Ā-vēl.
Esmu gatavs derēt uz kādu viskiju, ka mēneša laikā dīzeļdzinuli dziesmā tai buņdžā nedabūsi
Par bezīnu - no 1.8 baigo ekonomiju tiešām nenoķersi. Borats man pa šoseju ēda tos pašus ~7-7,5 (1.8 20v). OK tur vēl visa 4motion pajebeņa līdzi, bet tāpat. Ķošai kādreiz bija Polo, kkāda 98 gada ar 1.8 mono - pa šoseju ēda tos pašus 7-8 litrus.