Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by karlisbe »

Briedis wrote:Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
voltāža var nemainties, bet strāvas stiprums (A) var nepietikt, lai lādētu aķi. Parasti tas ir slikta konkatka dēļ. Tātad - oglītes, strāvas regulators, vadi, savienojumi.
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Mošk aķim kirdik. Ģenģeris štromu dod,bet pie attiecīgiem rpm ampērus vairāk un aķis nespēj sagremot-sit atpakaļ. :emo: :D
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

rufix wrote:Mošk aķim kirdik. Ģenģeris štromu dod,bet pie attiecīgiem rpm ampērus vairāk un aķis nespēj sagremot-sit atpakaļ. :emo: :D
čivoo? :oho: Image
User avatar
Juris_V
Posts: 673
Joined: 07 May 2007, 11:19
Location: Čangalija - Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juris_V »

mpb wrote:
Briedis wrote:Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
voltāža var nemainties, bet strāvas stiprums (A) var nepietikt, lai lādētu aķi. Parasti tas ir slikta konkatka dēļ. Tātad - oglītes, strāvas regulators, vadi, savienojumi.
+ kontaktgredzeni. vai nu apdeguši vai nodiluši...
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
User avatar
smash
Posts: 1391
Joined: 09 May 2010, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smash »

Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
bviena no ford slimibam,kad man bija fords divas reizes tada lieta generatoram bija taatad- kad izjauc gegeri tad no kapara tinumiem sanos naka araa taadi tievi ''vadinji'' kas padod stromu talak un luk tajos vadinjos ir probleema vinji atlodeejas un shamos vajag parlodet,es beigad tur parlodeju uz biezaku vadu un bija kartiibaa!
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
User avatar
psih-arno
Posts: 2649
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by psih-arno »

Audi 5cilindru motoram ir problēma ar tukšgaitas regulatoru.
Image

Nopirku citu, arī no Audi 5cilindru motora, bet tikai pēc tam ievēroju, ka šis ir ar trīs kontaktiem nevis diviem (pluss un mīnuss). Varbūt kāds zin, kam domāts trešais kontakts? :roll:
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
User avatar
Gitucis
Posts: 290
Joined: 02 Dec 2008, 00:13
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Gitucis »

Kādas ir patreizējās cenas gāzes iekārtām (kvalitatīvām), konkrētāk VW Polo 07' 1.2L, un vai uz tik mazu motoru sanāk ekonomēt? :)
Audi/VW/Skoda/Seat/Bentley/Lambo/Aston tehniskais atbalsts, pogāšana, immo u.c. Arī attālināta palīdzība ... 22154930
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Danal. Ilgaka laika posma! Aprekinu var veikt autogaze.lv
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Kas par hu***, ka motoram temperatūra kāpj un motors (M40B16) sāk vārīties? Sākumā augšējā truba bija silta, bet apakšējā auksta... Izrāvu termostatu ārā, nu abas vismaz vienādā siltumā, bet tāpat motors karst augšā. Salonā pečka pūš visu laiku auksto gaisu.

Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd. :hvz:

Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā? :roll:
Image
User avatar
emsinjsh
Posts: 1850
Joined: 04 Mar 2006, 19:58
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by emsinjsh »

Nixon wrote:Kas par hu***, ka motoram temperatūra kāpj un motors (M40B16) sāk vārīties? Sākumā augšējā truba bija silta, bet apakšējā auksta... Izrāvu termostatu ārā, nu abas vismaz vienādā siltumā, bet tāpat motors karst augšā. Salonā pečka pūš visu laiku auksto gaisu.

Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd. :hvz:

Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā? :roll:
salona radiātors varētu būt pilnīgi aizdirsies
izraujot termostatu abas trubas karstas?? ja nē ta radiātors kaut kur ir vainu aizsalis vai aizdirsies
Image
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nixon »

Mēģināšu izskalot sistēmu un ielikšu jaunu termostatu, ceru, ka līdzēs... http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667 :roll:
Image
User avatar
GG.
Posts: 15936
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

Kāds var padalīties ar info, kas ir jāzin mainot vr6 ķēdi un visus attiecīgos loriņus? Ir kautkādas sentēvu metodes/kautkas no kā jāuzmanās?
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

GG. wrote:Kāds var padalīties ar info, kas ir jāzin mainot vr6 ķēdi un visus attiecīgos loriņus? Ir kautkādas sentēvu metodes/kautkas no kā jāuzmanās?
Šeit pats svarīgākais ir precīzi uzlikt! Un nevis tā kā bija, bet tākā vajag. Paskaties autodata, gan jau tur būs visas norādes, kā pareizi likt! :)
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by karlis »

Šorīt nepatīkams pārsteigums.
Sasildu motoru (mierīgi braucot). Kad motors gandrīz silts, saožu salonā jūtu deguma smaku. Kad pacēlu motora pārsegu ieraugu, ka viss izplūdes kolektors vienos dūmos, no vārsta vāka sūcas brausmīgi daudz eļļa.

Pirms sāku braukāt ar to auto, nomainīju vārstu vāka blīvi un drošībai vēl ar hermētiķi uzliku. pēc nobrauktiem ~1500km pamanīju, ka biškiņ tas vāks tomēr ir mitrs, bet nu nepievērsu uzmanību.

Vienvārdsakot - vatafak!? Kas var izrisīt tādu brutālu eļļas dzīšanu laukā gar vārstu vāku?
User avatar
facex
Posts: 109
Joined: 21 Feb 2009, 14:11
Location: Valmiera - Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by facex »

kāds auto? dažiem auto ir raksturīgi, ka lielos mīnusos mēdz aizsalt kartera ventilācija (konstrukcijas īpatnības, vai arī motora ne pārāk labais tehniskais stāvoklis), līdz ar to kartera gāzu spiediens meklē vājāko vietu blīvējumos pa kurieni to visu dabūt laukā... kam tas ir eļļas līmeņa mērstieņa caurums, kam blīvslēgi, kam blīves...
User avatar
baggy
Posts: 1293
Joined: 20 Apr 2009, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by baggy »

Nixon wrote:Mēģināšu izskalot sistēmu un ielikšu jaunu termostatu, ceru, ka līdzēs... http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667 :roll:
Plaisa galvā :(
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by karlis »

facex wrote:kāds auto? dažiem auto ir raksturīgi, ka lielos mīnusos mēdz aizsalt kartera ventilācija (konstrukcijas īpatnības, vai arī motora ne pārāk labais tehniskais stāvoklis), līdz ar to kartera gāzu spiediens meklē vājāko vietu blīvējumos pa kurieni to visu dabūt laukā... kam tas ir eļļas līmeņa mērstieņa caurums, kam blīvslēgi, kam blīves...
Volvo B200 dzinējs
Un jā, kartera ventilāciju neesmu baudījis
Eļļas noplūde ir arī gar motora gala blīvslēgu, bet to es norakstīju uz savām līkajām rokām.. :hvz:


EDIT:
Problēma visticamāk nodiagnosticēta
http://www.volvoadventures.com/howtodoflametrap.html
User avatar
NabagsBezVento
Spam addicted
Posts: 2063
Joined: 03 Oct 2011, 21:27
Location: Jūrmala
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by NabagsBezVento »

man te tāds jautājums, pie šitiem mīnusiem mans vento tur baigos apgriezienus kamēr auksts, dažreiz līdz 3k, kad piedarbina itkā ir viss normāli, pēc kādas minūtes uzlec apgriezieni un kad uzsilst atkal nokrīt līdz normālam, tas ir kkas neparasts? :hvz: un nav baigi slikti vārstiem ja aukstam motoram rpm augstus tur? :hvz:
*Sicram wrote: izdomā parakstu.. :|
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17278
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Juzix »

Kas par motoru Tev tur stāv?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
NabagsBezVento
Spam addicted
Posts: 2063
Joined: 03 Oct 2011, 21:27
Location: Jūrmala
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by NabagsBezVento »

Juzix wrote:Kas par motoru Tev tur stāv?
1.8 benzīns 66kw inžektors
*Sicram wrote: izdomā parakstu.. :|
Post Reply