voltāža var nemainties, bet strāvas stiprums (A) var nepietikt, lai lādētu aķi. Parasti tas ir slikta konkatka dēļ. Tātad - oglītes, strāvas regulators, vadi, savienojumi.Briedis wrote:Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


Re: Tehniska rakstura diskusijas II
čivoo?rufix wrote:Mošk aķim kirdik. Ģenģeris štromu dod,bet pie attiecīgiem rpm ampērus vairāk un aķis nespēj sagremot-sit atpakaļ.![]()


- Juris_V
- Posts: 673
- Joined: 07 May 2007, 11:19
- Location: Čangalija - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
+ kontaktgredzeni. vai nu apdeguši vai nodiluši...mpb wrote:voltāža var nemainties, bet strāvas stiprums (A) var nepietikt, lai lādētu aķi. Parasti tas ir slikta konkatka dēļ. Tātad - oglītes, strāvas regulators, vadi, savienojumi.Briedis wrote:Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
bviena no ford slimibam,kad man bija fords divas reizes tada lieta generatoram bija taatad- kad izjauc gegeri tad no kapara tinumiem sanos naka araa taadi tievi ''vadinji'' kas padod stromu talak un luk tajos vadinjos ir probleema vinji atlodeejas un shamos vajag parlodet,es beigad tur parlodeju uz biezaku vadu un bija kartiibaa!Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k.Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas.
Likt uzreiz citu ģeneratoru?
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Audi 5cilindru motoram ir problēma ar tukšgaitas regulatoru.

Nopirku citu, arī no Audi 5cilindru motora, bet tikai pēc tam ievēroju, ka šis ir ar trīs kontaktiem nevis diviem (pluss un mīnuss). Varbūt kāds zin, kam domāts trešais kontakts?

Nopirku citu, arī no Audi 5cilindru motora, bet tikai pēc tam ievēroju, ka šis ir ar trīs kontaktiem nevis diviem (pluss un mīnuss). Varbūt kāds zin, kam domāts trešais kontakts?

Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kādas ir patreizējās cenas gāzes iekārtām (kvalitatīvām), konkrētāk VW Polo 07' 1.2L, un vai uz tik mazu motoru sanāk ekonomēt? 

Audi/VW/Skoda/Seat/Bentley/Lambo/Aston tehniskais atbalsts, pogāšana, immo u.c. Arī attālināta palīdzība ... 22154930
- Nixon
- Posts: 2224
- Joined: 25 Mar 2009, 02:38
- Location: Valmiera, Mazsalaca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kas par hu***, ka motoram temperatūra kāpj un motors (M40B16) sāk vārīties? Sākumā augšējā truba bija silta, bet apakšējā auksta... Izrāvu termostatu ārā, nu abas vismaz vienādā siltumā, bet tāpat motors karst augšā. Salonā pečka pūš visu laiku auksto gaisu.
Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd.
Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā?
Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd.

Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
salona radiātors varētu būt pilnīgi aizdirsiesNixon wrote:Kas par hu***, ka motoram temperatūra kāpj un motors (M40B16) sāk vārīties? Sākumā augšējā truba bija silta, bet apakšējā auksta... Izrāvu termostatu ārā, nu abas vismaz vienādā siltumā, bet tāpat motors karst augšā. Salonā pečka pūš visu laiku auksto gaisu.
Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd.![]()
Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā?
izraujot termostatu abas trubas karstas?? ja nē ta radiātors kaut kur ir vainu aizsalis vai aizdirsies
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
- Nixon
- Posts: 2224
- Joined: 25 Mar 2009, 02:38
- Location: Valmiera, Mazsalaca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Mēģināšu izskalot sistēmu un ielikšu jaunu termostatu, ceru, ka līdzēs... http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Šeit pats svarīgākais ir precīzi uzlikt! Un nevis tā kā bija, bet tākā vajag. Paskaties autodata, gan jau tur būs visas norādes, kā pareizi likt!GG. wrote:Kāds var padalīties ar info, kas ir jāzin mainot vr6 ķēdi un visus attiecīgos loriņus? Ir kautkādas sentēvu metodes/kautkas no kā jāuzmanās?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Šorīt nepatīkams pārsteigums.
Sasildu motoru (mierīgi braucot). Kad motors gandrīz silts, saožu salonā jūtu deguma smaku. Kad pacēlu motora pārsegu ieraugu, ka viss izplūdes kolektors vienos dūmos, no vārsta vāka sūcas brausmīgi daudz eļļa.
Pirms sāku braukāt ar to auto, nomainīju vārstu vāka blīvi un drošībai vēl ar hermētiķi uzliku. pēc nobrauktiem ~1500km pamanīju, ka biškiņ tas vāks tomēr ir mitrs, bet nu nepievērsu uzmanību.
Vienvārdsakot - vatafak!? Kas var izrisīt tādu brutālu eļļas dzīšanu laukā gar vārstu vāku?
Sasildu motoru (mierīgi braucot). Kad motors gandrīz silts, saožu salonā jūtu deguma smaku. Kad pacēlu motora pārsegu ieraugu, ka viss izplūdes kolektors vienos dūmos, no vārsta vāka sūcas brausmīgi daudz eļļa.
Pirms sāku braukāt ar to auto, nomainīju vārstu vāka blīvi un drošībai vēl ar hermētiķi uzliku. pēc nobrauktiem ~1500km pamanīju, ka biškiņ tas vāks tomēr ir mitrs, bet nu nepievērsu uzmanību.
Vienvārdsakot - vatafak!? Kas var izrisīt tādu brutālu eļļas dzīšanu laukā gar vārstu vāku?
- facex
- Posts: 109
- Joined: 21 Feb 2009, 14:11
- Location: Valmiera - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
kāds auto? dažiem auto ir raksturīgi, ka lielos mīnusos mēdz aizsalt kartera ventilācija (konstrukcijas īpatnības, vai arī motora ne pārāk labais tehniskais stāvoklis), līdz ar to kartera gāzu spiediens meklē vājāko vietu blīvējumos pa kurieni to visu dabūt laukā... kam tas ir eļļas līmeņa mērstieņa caurums, kam blīvslēgi, kam blīves...
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Plaisa galvāNixon wrote:Mēģināšu izskalot sistēmu un ielikšu jaunu termostatu, ceru, ka līdzēs... http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Volvo B200 dzinējsfacex wrote:kāds auto? dažiem auto ir raksturīgi, ka lielos mīnusos mēdz aizsalt kartera ventilācija (konstrukcijas īpatnības, vai arī motora ne pārāk labais tehniskais stāvoklis), līdz ar to kartera gāzu spiediens meklē vājāko vietu blīvējumos pa kurieni to visu dabūt laukā... kam tas ir eļļas līmeņa mērstieņa caurums, kam blīvslēgi, kam blīves...
Un jā, kartera ventilāciju neesmu baudījis
Eļļas noplūde ir arī gar motora gala blīvslēgu, bet to es norakstīju uz savām līkajām rokām..

EDIT:
Problēma visticamāk nodiagnosticēta
http://www.volvoadventures.com/howtodoflametrap.html
- NabagsBezVento
- Spam addicted
- Posts: 2063
- Joined: 03 Oct 2011, 21:27
- Location: Jūrmala
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
man te tāds jautājums, pie šitiem mīnusiem mans vento tur baigos apgriezienus kamēr auksts, dažreiz līdz 3k, kad piedarbina itkā ir viss normāli, pēc kādas minūtes uzlec apgriezieni un kad uzsilst atkal nokrīt līdz normālam, tas ir kkas neparasts?
un nav baigi slikti vārstiem ja aukstam motoram rpm augstus tur? 


*Sicram wrote: izdomā parakstu..
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kas par motoru Tev tur stāv?


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- NabagsBezVento
- Spam addicted
- Posts: 2063
- Joined: 03 Oct 2011, 21:27
- Location: Jūrmala
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
1.8 benzīns 66kw inžektorsJuzix wrote:Kas par motoru Tev tur stāv?
*Sicram wrote: izdomā parakstu..