Page 15 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Jan 2012, 11:24
by karlisbe
Briedis wrote:Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
voltāža var nemainties, bet strāvas stiprums (A) var nepietikt, lai lādētu aķi. Parasti tas ir slikta konkatka dēļ. Tātad - oglītes, strāvas regulators, vadi, savienojumi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 Jan 2012, 15:16
by rufix
Mošk aķim kirdik. Ģenģeris štromu dod,bet pie attiecīgiem rpm ampērus vairāk un aķis nespēj sagremot-sit atpakaļ. :emo: :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Jan 2012, 02:51
by Melnais
rufix wrote:Mošk aķim kirdik. Ģenģeris štromu dod,bet pie attiecīgiem rpm ampērus vairāk un aķis nespēj sagremot-sit atpakaļ. :emo: :D
čivoo? :oho: Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Jan 2012, 04:00
by Juris_V
mpb wrote:
Briedis wrote:Sviests. Nu tīri pēc fizikas likumiem vai nu kontakts vai regulators. Bet ja tas būtu regulators, tad to vajadzetu redzēt uz voltmetra (laikam).
Kuzovs ar motoru ir sazemēts? Paņem ar testeri pamēri pretestību starp kuzovu un dzinēju.
voltāža var nemainties, bet strāvas stiprums (A) var nepietikt, lai lādētu aķi. Parasti tas ir slikta konkatka dēļ. Tātad - oglītes, strāvas regulators, vadi, savienojumi.
+ kontaktgredzeni. vai nu apdeguši vai nodiluši...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jan 2012, 11:24
by smash
Martinss wrote:Bija man te ģluks ar ģeneratoru, ka vakar pie 4k rpm iedegās aķa lampiņa, šodien jau iedegās pie 3k. :urb: Atmetoties izdziest. Šodien ar testeri samēriju, ārā dod ~13.7-13.8, neatkarīgi no tā kā gāzē. Oglītes ir samērā svaigas. :roll: Likt uzreiz citu ģeneratoru? :hvz:
bviena no ford slimibam,kad man bija fords divas reizes tada lieta generatoram bija taatad- kad izjauc gegeri tad no kapara tinumiem sanos naka araa taadi tievi ''vadinji'' kas padod stromu talak un luk tajos vadinjos ir probleema vinji atlodeejas un shamos vajag parlodet,es beigad tur parlodeju uz biezaku vadu un bija kartiibaa!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 16 Jan 2012, 12:53
by psih-arno
Audi 5cilindru motoram ir problēma ar tukšgaitas regulatoru.
Image

Nopirku citu, arī no Audi 5cilindru motora, bet tikai pēc tam ievēroju, ka šis ir ar trīs kontaktiem nevis diviem (pluss un mīnuss). Varbūt kāds zin, kam domāts trešais kontakts? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 19 Jan 2012, 22:09
by Gitucis
Kādas ir patreizējās cenas gāzes iekārtām (kvalitatīvām), konkrētāk VW Polo 07' 1.2L, un vai uz tik mazu motoru sanāk ekonomēt? :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 Jan 2012, 00:04
by Melnais
Danal. Ilgaka laika posma! Aprekinu var veikt autogaze.lv

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 20 Jan 2012, 20:55
by Nixon
Kas par hu***, ka motoram temperatūra kāpj un motors (M40B16) sāk vārīties? Sākumā augšējā truba bija silta, bet apakšējā auksta... Izrāvu termostatu ārā, nu abas vismaz vienādā siltumā, bet tāpat motors karst augšā. Salonā pečka pūš visu laiku auksto gaisu.

Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd. :hvz:

Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2012, 02:13
by emsinjsh
Nixon wrote:Kas par hu***, ka motoram temperatūra kāpj un motors (M40B16) sāk vārīties? Sākumā augšējā truba bija silta, bet apakšējā auksta... Izrāvu termostatu ārā, nu abas vismaz vienādā siltumā, bet tāpat motors karst augšā. Salonā pečka pūš visu laiku auksto gaisu.

Sūknim lāpstiņas veselas, tur viss tip top... Atgaisoju entās reizes, arī nekas nemainās. Liekas, ka galvas blīvē arī vaina nav, jo tosols itkā nezūd. :hvz:

Kas ar to pečkas krānu var būt... Ja viņš ir beigts, tad motors karst augšā? :roll:
salona radiātors varētu būt pilnīgi aizdirsies
izraujot termostatu abas trubas karstas?? ja nē ta radiātors kaut kur ir vainu aizsalis vai aizdirsies

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 21 Jan 2012, 11:28
by Nixon
Mēģināšu izskalot sistēmu un ielikšu jaunu termostatu, ceru, ka līdzēs... http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667 :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 25 Jan 2012, 01:02
by GG.
Kāds var padalīties ar info, kas ir jāzin mainot vr6 ķēdi un visus attiecīgos loriņus? Ir kautkādas sentēvu metodes/kautkas no kā jāuzmanās?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 25 Jan 2012, 01:11
by Melnais
GG. wrote:Kāds var padalīties ar info, kas ir jāzin mainot vr6 ķēdi un visus attiecīgos loriņus? Ir kautkādas sentēvu metodes/kautkas no kā jāuzmanās?
Šeit pats svarīgākais ir precīzi uzlikt! Un nevis tā kā bija, bet tākā vajag. Paskaties autodata, gan jau tur būs visas norādes, kā pareizi likt! :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Feb 2012, 09:41
by karlis
Šorīt nepatīkams pārsteigums.
Sasildu motoru (mierīgi braucot). Kad motors gandrīz silts, saožu salonā jūtu deguma smaku. Kad pacēlu motora pārsegu ieraugu, ka viss izplūdes kolektors vienos dūmos, no vārsta vāka sūcas brausmīgi daudz eļļa.

Pirms sāku braukāt ar to auto, nomainīju vārstu vāka blīvi un drošībai vēl ar hermētiķi uzliku. pēc nobrauktiem ~1500km pamanīju, ka biškiņ tas vāks tomēr ir mitrs, bet nu nepievērsu uzmanību.

Vienvārdsakot - vatafak!? Kas var izrisīt tādu brutālu eļļas dzīšanu laukā gar vārstu vāku?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Feb 2012, 09:57
by facex
kāds auto? dažiem auto ir raksturīgi, ka lielos mīnusos mēdz aizsalt kartera ventilācija (konstrukcijas īpatnības, vai arī motora ne pārāk labais tehniskais stāvoklis), līdz ar to kartera gāzu spiediens meklē vājāko vietu blīvējumos pa kurieni to visu dabūt laukā... kam tas ir eļļas līmeņa mērstieņa caurums, kam blīvslēgi, kam blīves...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Feb 2012, 10:04
by baggy
Nixon wrote:Mēģināšu izskalot sistēmu un ielikšu jaunu termostatu, ceru, ka līdzēs... http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667 :roll:
Plaisa galvā :(

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Feb 2012, 10:05
by karlis
facex wrote:kāds auto? dažiem auto ir raksturīgi, ka lielos mīnusos mēdz aizsalt kartera ventilācija (konstrukcijas īpatnības, vai arī motora ne pārāk labais tehniskais stāvoklis), līdz ar to kartera gāzu spiediens meklē vājāko vietu blīvējumos pa kurieni to visu dabūt laukā... kam tas ir eļļas līmeņa mērstieņa caurums, kam blīvslēgi, kam blīves...
Volvo B200 dzinējs
Un jā, kartera ventilāciju neesmu baudījis
Eļļas noplūde ir arī gar motora gala blīvslēgu, bet to es norakstīju uz savām līkajām rokām.. :hvz:


EDIT:
Problēma visticamāk nodiagnosticēta
http://www.volvoadventures.com/howtodoflametrap.html

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Feb 2012, 00:18
by NabagsBezVento
man te tāds jautājums, pie šitiem mīnusiem mans vento tur baigos apgriezienus kamēr auksts, dažreiz līdz 3k, kad piedarbina itkā ir viss normāli, pēc kādas minūtes uzlec apgriezieni un kad uzsilst atkal nokrīt līdz normālam, tas ir kkas neparasts? :hvz: un nav baigi slikti vārstiem ja aukstam motoram rpm augstus tur? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Feb 2012, 05:05
by Juzix
Kas par motoru Tev tur stāv?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Feb 2012, 11:09
by NabagsBezVento
Juzix wrote:Kas par motoru Tev tur stāv?
1.8 benzīns 66kw inžektors