Page 15 of 17
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 21:50
by Rii
Kāpēc tu apsver domu par dīzeli? IMHO kaut kāds 1.6 un gāze ir vienkāršākais, ātrākais un lētākais variants

Nu vai arī 1.6d un liet iekšā atrabotku

Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 21:51
by Ch.
Rii wrote:Kāpēc tu apsver domu par dīzeli? IMHO kaut kāds 1.6 un gāze ir vienkāršākais, ātrākais un lētākais variants

Nu vai arī 1.6d un liet iekšā atrabotku

hvz.. izskatu visādus variantus.

protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 21:55
by Juzix
Ch. wrote:Rii wrote:Kāpēc tu apsver domu par dīzeli? IMHO kaut kāds 1.6 un gāze ir vienkāršākais, ātrākais un lētākais variants

Nu vai arī 1.6d un liet iekšā atrabotku

hvz.. izskatu visādus variantus.

protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..
Un tas arī būtu prātīgākais

Turklāt uz šī paša motora. Dakausi un domāsi par ko jēdzīgāku, ko implantēt
Ja akurāt domā par dīzeļdziņu, tad paņem kkādu šitādu:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/other ... cemco.html
Atkritīs problēmas ar visādu sīkumu meklēšanu un beigās pārējo notirgojot daļās atsitīsi 2/3 no pasākuma izdevumiem.
Tikai mk3 dīzeļiem arī nak divu veidu TD. KKā pēc gadiem mainījās, Aliens šito zināja smalkāk.
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 22:01
by Ch.
Nu jā. Fishka visa kāpēc es domāju mainīt dzinēju ir sekojoša:
uz šosejas braucot uz 90 ir vājprāta lieli abaroti. Šeit lielu lomu spēlē mazais riteņu diametrs un 4gangs. Riteņus drošivien uzlikšu lielākus, kas daļēji problēmu risinās. Bet nu gribās man arī 5gangu.
Un 5gang kārbas viņam atsevišķi maksā diezgan sālīti. Kkas man tur sūtīja piedāvājumus, bija kkas ap 100ls.
Un + cik sapratu kārbas kronšteins neder tāpat. Un tad jau pie viena ar līdzīgām izmaksām varētu pa kādiem 200ls ieķert kkādu donoru no kā savākt dzinēju, kārbu un pārējos sūdus iztirgot, lai šo to atsistu atpakaļ. izmaksas būtu līdzīgas, bet tačka kustētos bish labāk uz priekšu.
Ja dabūtu šim dzinējam derīgu 5gangu pa normāliem cipariem (50-60ls es būtu ar mieru atstāt par kārbu), tad problēmas atkristu..
Varbūt kāds te pasmīnēs, ka es tā bomžojos un gribu visu pa lēto, bet nu vpzdu, ar studenta budžetu uzturēt divas tačkas un vēl pašam normāli dzīvot ir

Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:07
by bergs
agnismk wrote:Nu es jau liktu GTi motoru. Man vins ed pa soseju 6-6.5l.
Ja liec sakarigu motoru, tb 1.5 un uz augsu tad tev der visas 020 karbas. tas ir MK1, MK2, MK3 un vel dazas lamatas.
Ja dizel grib, liec 1.9TD. 1.6TD vispar neiet.
Ļoti labi sasmējos pirms gulēt iešanas
lai nepiesārņotu topiku vari paskaidrot man privāti kapēc 1.6 td ir tāda lamata ( būs interesanti uzzināt ko jaunu )
juzix
1.9 tdi nemaksā tik lēti
1.6 tdi nemaz neeksistē
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:16
by Juzix
bergs wrote:
juzix
1.9 tdi nemaksā tik lēti
1.6 tdi nemaz neeksistē

Pārrakstījos, bija domāts 1,6 td
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:27
by salvis
Juzix wrote:Ch. wrote:(..) protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..
Un tas arī būtu prātīgākais
Turklāt uz šī paša motora. Dakausi un domāsi par ko jēdzīgāku, ko implantēt

(..)
Trekns +1
Runājot par kārbu, savā laikā iegādājos pa Ls15, bet pieņemu, ka pārdevējs nezināja ko tirgo, jo pats arī 5. ātrumu atradu tikai tad, kad ieraudzīju tipu uz korpusa un sāku spraust visos robos, lai pārliecinātos.
BET 085 tipa kārbai augstākais pārnesums un galvenais pāris ir ar praktiski tādām pašām pārnesumu attiecībām kā 084 (4 ātrumu) kārbai. Cilvēku valodā, apgriezieni uz šosejas paliks tādi paši. Tava problēma slēpjas riteņu ārējā diametrā. Zinu cilvēku, kam līdzīgi rati bija uz MkII GTi. Īsi citējot, cēliens z..bis, bet ja kaut kur pa šoseju jābrauc labāk uzreiz nošauties.
Tavā gadījumā:
195/50R15 vai 175/70R13(atkarībā kāds stils tiek ieturēts, jo ārējie diametri praktiski neatšķiras)
+
LPG uz esošā motora
=
max rezultāts ar min čakaru.
Ā vēl var skatīties uz 175/65R14. Nav milzīgi baloni, bet ārējais diametrs ir lielāks nekā augstāk minētajiem (ir šads komplekts, tāpēc zinu), kādus 100rpm varbūt sanāk nomest. Turklāt ar izskatīgiem diskiem, piem., Pirelli P-slot arī izskatīsies o.k.
Diemžēl stils un ekonomija šajā gadījumā nav pilnībā savienojami.
Būtu lieka 085 kārba labprāt pārdotu, bet ņemt nost no auto, kas pēc pāris nedēļām tiks tirgots nebūtu prātīgi. Intereses pēc apskaties kārbas kodu. Iespējams, ka Tev stāv "īsā" kārba, tad gan jebkura 084 no MkII vai III golfa būs kā atpestīšana.
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:42
by Ch.
salvis wrote:Juzix wrote:Ch. wrote:(..) protams, daudz vairāk sliecos uz lpg..
Un tas arī būtu prātīgākais
Turklāt uz šī paša motora. Dakausi un domāsi par ko jēdzīgāku, ko implantēt

(..)
Trekns +1
Runājot par kārbu, savā laikā iegādājos pa Ls15, bet pieņemu, ka pārdevējs nezināja ko tirgo, jo pats arī 5. ātrumu atradu tikai tad, kad ieraudzīju tipu uz korpusa un sāku spraust visos robos, lai pārliecinātos.
BET 085 tipa kārbai augstākais pārnesums un galvenais pāris ir ar praktiski tādām pašām pārnesumu attiecībām kā 084 (4 ātrumu) kārbai. Cilvēku valodā, apgriezieni uz šosejas paliks tādi paši. Tava problēma slēpjas riteņu ārējā diametrā. Zinu cilvēku, kam līdzīgi rati bija uz MkII GTi. Īsi citējot, cēliens z..bis, bet ja kaut kur pa šoseju jābrauc labāk uzreiz nošauties.
Tavā gadījumā:
195/50R15 vai 175/70R13(atkarībā kāds stils tiek ieturēts, jo ārējie diametri praktiski neatšķiras)
+
LPG uz esošā motora
=
max rezultāts ar min čakaru.
Ā vēl var skatīties uz 175/65R14. Nav milzīgi baloni, bet ārējais diametrs ir lielāks nekā augstāk minētajiem (ir šads komplekts, tāpēc zinu), kādus 100rpm varbūt sanāk nomest. Turklāt ar izskatīgiem diskiem, piem., Pirelli P-slot arī izskatīsies o.k.
Diemžēl stils un ekonomija šajā gadījumā nav pilnībā savienojami.
Būtu lieka 085 kārba labprāt pārdotu, bet ņemt nost no auto, kas pēc pāris nedēļām tiks tirgots nebūtu prātīgi. Intereses pēc apskaties kārbas kodu. Iespējams, ka Tev stāv "īsā" kārba, tad gan jebkura 084 no MkII vai III golfa būs kā atpestīšana.
Paldies par labu atbildi!
diskus īsti negribētu mainīt.. grūti atrast pēc dizaina tādus, kas atbilstu manai gaumei un izpranteni par to ka jāizskatās mk1.

domāu paiet vienu soli uz priekšu - 165/65/r13
vot par to pārnesuma skaitli arī esmu aizdomājis, ka beigās nesanāk tas pats. Bet man tiešam liekas, ka šobrīd varētu būt, ka ir kkāda īsā kārba. ja arī ar iepriekšejiem riteņiem 185/75/r14 (laikam) uz šosejas abaroti bija samērā augsti.
toch aizlīdīšu paskatīties viņai kodu..
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:45
by salvis
Uz to gadu Polo un Mk I golfiem nāca īsākas. Vienu brīdi man tāda bija. Salīdzinot ar standarta MkII kārbu, apgriezieni ar īso pie 70km/h ir tādi paši kā ar parasto pie 90km/h.
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:49
by Ch.
salvis wrote:Uz to gadu Polo un Mk I golfiem nāca īsākas. Vienu brīdi man tāda bija. Salīdzinot ar standarta MkII kārbu, apgriezieni ar īso pie 70km/h ir tādi paši kā ar parasto pie 90km/h.
jasno. vnk man tas motors ir swapots no mkII.. tad pastāv tāda iespēja, ka kārba arī būs no mkII. bet nu tiešām jāiečeko..
kur tieši kārbai kodu var meklēt? :shuram_slinkums_googlēt:
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 30 May 2012, 23:57
by salvis
Iespēja pastāv, bet tikpat labi mainīts var būt tikai motors.
Sajūga zvanam augšā, sanāk tieši zem vietas, kur tosola flancis skrūvējas pie motora. Vispār diezgan debīli ieraudzīt.

Ja neatradīsi varu mēģināt rīt bildi uztaisīt, kur tieši jāskatās.
Pats 5 gadus nobraukāju ar 1.3 LPG, tikai iekš MkII virsbūves, tāpēc šādas tādas lietas varu pastāstīt.
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 00:01
by Ch.
salvis wrote:Iespēja pastāv, bet tikpat labi mainīts var būt tikai motors.
Sajūga zvanam augšā, sanāk tieši zem vietas, kur tosola flancis skrūvējas pie motora. Vispār diezgan debīli ieraudzīt.

Ja neatradīsi varu mēģināt rīt bildi uztaisīt, kur tieši jāskatās.
Pats 5 gadus nobraukāju ar 1.3 LPG, tikai iekš MkII virsbūves,
tāpēc šādas tādas lietas varu pastāstīt.
droši!

Interesē dajebkāds info kas palīdzētu labākai nākotnei
Un skaidrs, paldies! mēģināšu atrast!

Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 02:09
by GG.
Jā, mazie ripuļi dod diezgan abarotus klāt. Man ar tādu pašu gumiju kā tev uz 100 ir 4krpm.
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 08:52
by Focus
A realais atrums nav 85?

Es pec gps izmeriju un man sanaak 89kmh ja spidimetraa ir 100.
Riepa 165 50 15
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 13:19
by Ch.
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 13:23
by ImI
prieks ka pats saproti, ka esi gudrs ...
hudovnjiks ...
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 13:27
by Ch.
ImI wrote:prieks ka pats saproti, ka esi gudrs ...
hudovnjiks ...
kas tas tāds?
Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 14:59
by psychosocials
mākslinieks

Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 15:54
by Ch.
psychosocials wrote:mākslinieks

last time I checked bija "художник"

Re: Ch.: golf mk1
Posted: 31 May 2012, 17:15
by howitzer
Man patīk.
