Page 15 of 20
Re: Juzika BMW
Posted: 09 Mar 2020, 10:27
by Foxijs
Riktīgi labi tev viņu sanācis pacelt, prieks skatīties

Re: Juzika BMW
Posted: 09 Mar 2020, 10:30
by petka17
Burāt esi sācis?
Re: Juzika BMW
Posted: 09 Mar 2020, 10:42
by *Sicram
Kā jau mēs zinām, tad dieviņa nepatīk, ka nabagi trako.
Re: Juzika BMW
Posted: 09 Mar 2020, 13:06
by Juzix
Foxijs wrote: ↑09 Mar 2020, 10:27
Riktīgi labi tev viņu sanācis pacelt, prieks skatīties
Paldies!
*Sicram wrote: ↑09 Mar 2020, 10:42
Kā jau mēs zinām, tad dieviņa nepatīk, ka nabagi trako.
Dieviņu raksta ar lielo "D".
petka17 wrote: ↑09 Mar 2020, 10:30
Burāt esi sācis?
Noup, man visai ātri piemetas jūras slimība

Re: Juzika BMW
Posted: 09 Mar 2020, 14:05
by howitzer
Norm.
Re: Juzika BMW
Posted: 09 Mar 2020, 15:43
by 5STAR
Manīts uz salinieka šodien no rīta, spīdēja jau kā žīda pauti

Re: Juzika BMW
Posted: 31 Mar 2020, 20:31
by Juzix
Sajūgs, cilindrīts un kkādi gumijas sūdi.
Re: Juzika BMW
Posted: 29 Apr 2020, 22:33
by Juzix
- Sajūga disks, kurvis, gultnis. Kāds jau tur bija kko darijis un ielicis disku otrādi. Kko jau viņš tur ķēra, bet baigi ātri sāka slīdēt;
- Sajūga apakšējais cilindrīts;
- Visas četras pusasu putekļu gumijas;
- Reduktora bukse;
- Kārbas šifterim nomainīts saļņiks.
Tehačā atrada coberu pie pr. stabilizātora stieņa bukses. Tur kāds jau bija kko darijis un ļepijis. Saļepijām pa smuko un uzlīme logā.
Tagad tik jāsamiana eļļa un jāmauc!

Re: Juzika BMW
Posted: 29 Apr 2020, 22:35
by GG.
Es to otro bildi gribu kā kanvu

Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 16:01
by Juzix
Nu motoristi, davai pafilozofējat!
M20B20 nāk divu veidu sadalenes ar 252 vai 260 grādiem ar dubultām atsperēm
m20B27 ir viena veida sadalene ar 236 grādiem ar parastām atsperēm.
Tātad man ir auto ar M20B27 un tas tur tā arī paliks. Bet pagaidām es esmu par slinku esošā motora tunēšanā, bet paremontēt gan vajadzētu.
Esošajam motoram sadalene ir tik ļoti sadilusi, ka noregulēt vārstus/rokerus vairs nevar - gribu vienk samainīt sadaleni. 2.7 sadalenes apkārt baigi nemētājas un visi, kas izjaukuši 2.7 tās sadalenes ir aizlaidušas nekurienē.
Ienācās viena 2.0 sadalene - perfekta, bez švīkām un diluma pazīmēm.
Bet 2.0 jau nāk dubultās atsperes.
Tātad jautājums - vai ieliekot sadaleni no 2.0 un atstājot parastās atsperes, iedodot redlainā virzulis nenoķers vārstu, jo tas nepaspēs aizvērties?
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 16:25
by Black President
Tur ir vispar jaskatas atsperem attiecibas (spekus) , bet drizakais ka B20 vinas ir niknakas ( nemaku M20 , tikai fizlofeju )
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 16:36
by arniks8
Tur arī bez ecu regulēšanas nevar iebraukt zarā ka disene sākas gandrīz pirms redlaina, ir ievērojama atšķirība grādiem.
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 16:44
by Juzix
Black President wrote: ↑03 Oct 2020, 16:25
Tur ir vispar jaskatas atsperem attiecibas (spekus) , bet drizakais ka B20 vinas ir niknakas ( nemaku M20 , tikai fizlofeju )
B20 un B25 viņas ir vienādas un dubultā, B27 ir tādas pašas tikai bez iekšējās atsperes.
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 16:50
by Juzix
arniks8 wrote: ↑03 Oct 2020, 16:36
Tur arī bez ecu regulēšanas nevar iebraukt zarā ka disene sākas gandrīz pirms redlaina, ir ievērojama atšķirība grādiem.
SCHRICK sadalene prekš B25, ielai ir ar 272 grādiem un starpība ar oem ir 12 grādi.
Manā gadijumā starpība ir 16 grādi.
HVZ kas te var sanākt

Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 16:56
by ray112
Nevarētu būt ka abit kaut ko no šitā visa diezgan labi mācēs izskaidrot? Viņam iekš e30 tak arī joprojām bija diezgan jaudīgs m20. Gan jau ir zināmas standarta receptes, kas ar ko strādā un kā kas izmainās. Varbūt ir vērts ziņu aizsist.
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 17:05
by Juzix
ray112 wrote: ↑03 Oct 2020, 16:56
Nevarētu būt ka abit kaut ko no šitā visa diezgan labi mācēs izskaidrot? Viņam iekš e30 tak arī joprojām bija diezgan jaudīgs m20. Gan jau ir zināmas standarta receptes, kas ar ko strādā un kā kas izmainās. Varbūt ir vērts ziņu aizsist.
Jau nokonsultējos.
Šams saka, lai liek dubultās atsperes un miers.
Bet nav tā, ka baigi gribu to darīt

Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 17:56
by arniks8
https://www.r3vlimited.com/board/forum/ ... o?t=100939
Double valve springs are preferred for high rev applications but you can run the stock 86 single valve springs under 5300rpms until you are ready to take the head off.
Note 6: After upgrading to 1.3 Motronic you may want to move your power curve up, so try the i cam or bigger in the eta head. The eta head will need to have oil passages drilled for the 3 extra cam journals at a knowledgeable machine shop so you can put the 7 bearing i cam or bigger in the eta head.
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 18:44
by Juzix
Man jau stāv 885 galva ar pareiziem eļļošanas kanāliem
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 19:03
by arniks8
Tad vari likt to sadaleni un braukt
Re: Juzika BMW
Posted: 03 Oct 2020, 20:23
by ray112
arniks8 wrote: ↑03 Oct 2020, 19:03
Tad vari likt to sadaleni un braukt
Bet atsperes? Pieļauju ka redlains ir virs 5300rpm