Tad nu pēcsezonas atskaite.
Pirmais un pozitīvais - neko nesalauzu!

Vasaras sākumā pārdevu f31. Visai negaidīti, jo tas auto dažādos sludinājumu serveros parādijās gandrīz gadu un nevienam nebija nekādas intereses. Vajadzēja ko vietā. Jau labu laiku iepriekš biju ieciklējies, ka gribu e53. Tomēr big kermen te modē un tā. Ar GG aizbraucām apskatīt veselu kaudzi un beigās atgriezāmies pie pirmā apskatītā - no ģeģas Ogrē - melns, ar tipa OEM 200k km, kam vajadzētu būt ticamiem, jo auto pāris gadus atpakaļ ievests no DE un tur kopies tikai pie dīlera. Protams ģeģa kko bija sapisis un remontējis ar samareziem, bet nekas traģisks. Un tā nu kļuvu par laimīgu X5 īpašnieku ar pilnu pneimu, sporzicēm, salauztu lielo lūku, dsp mūziku utjp.

Nobraucu kaut kādu mēnesi un laimīgi pārdevu par to pašu naudu, ko iztērēju nopērkot. Pa šoseju, tālos gabalos - afigenais auto, bet mīcīties pa centru reāli nepatika. Nu tā, ka tracināja.
Atkal vajadzēja ko vietā. Biaj doma par e91 ar ///M57, bet kkā nesagāja, tad pat aizbraucu paskatīties pāris e46. Sāku no dārgā gala - nu tā, ka nebija ko nopirkt. Beigu beigās atgriezos pie VW

Tukums, placis... Zvans vecam burnoutietim vārdā AigarZ, jo tas kādreiz pa Tukumu tirgojās ar autiņiem - izrādās viņa placis.
Aizbraucām apskatīt, pieslēdzām kompi, čo pačom - neiet viens dzeses ventilātors, attiecīgi nenotiek reģenerācija aizaudzis dpfs. Novienojamies par atlaidi un formējam.
mk6 GTD ar bagātākajiem lukturiem gan priekšā, gan aizmugurē, rūtainu lupatas, bet visai sportisku salonu, jāaiztiek kloķis..

Samainiju ventilātoru, pāris piespiedu reģenerācijas cikli un viss čotka.
Esošos repa BBS diskus var iegūt savā īpašumā, jo no Gatzima tika iepirkti remontējami OEM GTI diski.
e28 bagūzī 4gb r18 ielikt nevar

Manuprāt, skats n-tās reizes labāks
Par e28...
Auto nonāca Lamberta rokās pavizināt jauno pāri

Tad pats pabraucu YT treniņu

Tad tika ņemta dalība YT C&C pasākumā

Secināts, ka nekas sen jēdzīgs nav bildēts. No Rekorda aizņēmos vajadzīgos verķus un paspīdzināju Raķeti. Pāris čomi ar tika pie interesantām bildēm.

Tad pabraukts YT trases dienā - secināts, ka tas auto tomēr ir lēns. Es noteikti apgalvoju, ka pats nejēdzu arī braukt, bet ne jau tik ļoti, lai no starta līdz pirmajam 90grādu līkumam ātrums ar grupas biedriem atšķirtos par 30km/h. Viela pārdomai...
Izrādās, ka LV ir visai daudz braucošu e28. Ok - ne daudz, bet krietni vairāk, kā biju domājis:

Šovasar novācās pat vairāki mītingi, kuru rezultātā uztapa neliels foto materiāls, kuru vajadzēja kkur realizēt. Tātad, laikojam un sekojam
gaumīgs un smuks instagrams.
Rezumē - nu nav baigi interesanta un detalizēti aprakstāma sezona - brouc un nefilozofē!
Šķūnīša sezona ON
