Page 17 of 99

Posted: 03 Jun 2007, 23:33
by Repsis
BMWM5 wrote:Šitas ir sport evolution. Nežēlīgi rets un dārgs. 600 tik saražoti... 2.5, 238zs. Labākais M3 kāds jebkad ir bijis. Īsts sporta auto
ehh, nu kā var tik ļoti fanot par huļigankām, es nesaprotu :D kas ir tas kas tev tik ļoti saista tajā m3?

Posted: 04 Jun 2007, 02:00
by AndrisV
Salīdzināt M3 pret parastu huļigānu ir tas pats kas Zetkā iestumt Skyline motoru, bet saglabāt RWD.

Posted: 04 Jun 2007, 09:11
by GirtzB
AndrisV wrote:Salīdzināt M3 pret parastu huļigānu ir tas pats kas Zetkā iestumt Skyline motoru, bet saglabāt RWD.
dienas txt.

Posted: 04 Jun 2007, 11:00
by Repsis
AndrisV wrote:Salīdzināt M3 pret parastu huļigānu ir tas pats kas Zetkā iestumt Skyline motoru, bet saglabāt RWD.
nu neskaitot tos pūstos spārnus /kas varbūt kādam liekas kruta/ tas auto toč izskatās pēc parastas pārkrāsotas huļigankas, un godīgi sakot, kāda starpība vai tas ir saražots 600, 6 vai 0,6 eksemplāros, tāpat nekā īpaša no tā auto nav Image

Posted: 04 Jun 2007, 11:10
by JTK
nu nevajag runat par to, par ko neko nezini :lol:

Posted: 04 Jun 2007, 11:15
by El_Camino
JTK wrote:nu nevajag runat par to, par ko neko nezini :lol:
Nav brīnums ka cilvēks kas brauc ar japāni, neko nerubī no Eiropas autosporta vēstures!
Tas pac līmenis kas amerikā, ka nezin pat kā sauc viņu prezidentu!

Paies 10 gadi un 2004. gada 350Z būs šrotiņš 200sx līmenī! Bet 90' M3 Sport EVO vēloprojām būs viena no visu laiku labākajām sporta automašinām.

Posted: 04 Jun 2007, 11:17
by jankac230k
Tici man musdienas jau no tava Z neka ipasha nav. To Ipasho spej novertet un saprast tikai dazhi un ar to pietiek.

Mershiem ir ari kkas lidzigs 190 2.5 16v EVO 2 ari ljoti rets un sarazhoti tikai 502. Tas likts pretim tieshi shitam M3.

Visu cienju par iegadi :notworthy: Izskatas Baigi labs

Posted: 04 Jun 2007, 11:17
by GirtzB
repsi ej ka tu uz nismo un pasaki to par Nismo R34-GTR Z tune vai piesmej subaru par 22B imprezu :D

Posted: 04 Jun 2007, 11:26
by DeeCee
mans domaat, 350z ir smukaaks, itkaa aatraaks, un eertaaks - labaaks
tas m3 ir kolekcioneejama veertiiba

saliiidzinaat buutu apmeeram, kaa saliidzinaat gludekli ar pletiizeru :gigi:

kolekcionee pletiizerus, bet lieto gludekljus :shura: :durikz:

Posted: 04 Jun 2007, 11:32
by Repsis
tā jau paredzēju ka bumeristi sacepsies un sauks mani par tumsoni, utt Image

džeki, nekāda naida, viss kārtībā, bet nu man, tāpat kā 99,999% pārējiem pasaules iedzīvotājiem, tāds M3 e30 neko īpaši nekustina Image

Posted: 04 Jun 2007, 11:35
by Lambertino
Mans domaat ka Zetu juus varat saliidzinaat ar shito, nevis e30 :mest:


Image

Posted: 04 Jun 2007, 11:45
by Arc
Image
Image
Image

Posted: 04 Jun 2007, 11:46
by DeeCee
taapat, kaa nevar saliidzinaat
Image

ar


Image

Posted: 04 Jun 2007, 12:14
by BMWM5
Repsis wrote:nu neskaitot tos pūstos spārnus /kas varbūt kādam liekas kruta/ tas auto toč izskatās pēc parastas pārkrāsotas huļigankas, un godīgi sakot, kāda starpība vai tas ir saražots 600, 6 vai 0,6 eksemplāros, tāpat nekā īpaša no tā auto nav Image
Nu reāli tajā sport evo no sporta ir krietni vairāk nekā tavā Z350 ;)

- Pūstie spārni pats par sevi. Priekšējie ir vēl platāki nekā parastiem M3 lai būtu iespējams likt virsū R18 kādus savulaik lika DTM.
- 3 pozīcijās regulējami spoileri priekšā aizmugurē kas regulē piespiedējspēku.
- Leģendārs motors kas tajā laikā deva 238zs no nepilniem 2.5 litriem. Patreiz tur pat ir visi 240 dēļ izplūdes. Ir izdruka.
- Plānāki stikli, vieglāki buferi, carbona bagažnieka vāks un vēl visādi sīkumi, kas finālā dod -100kg no parasta M3. Kondiškas arī protams nav, bet esot varējis pasūtīt.
- Gaisa savācēji priekšējā buferī labākai bremžu dzesēšanai.
- Sporta sēdekļi jau defaultā kas tur labāk nekā jebkurš cits M3 kas līdz šim ir saražots, ja neskaita CSL.
- Kārba ar pirmo uz leju. Neesmu tā arī izpratis, bet slēgšanās ir biš ātrāka.

utt.

Posted: 04 Jun 2007, 12:16
by BMWM5
Runājot par pletīzeru un gludekli. Ja jau ir tik traki, kādēļ džeki ar saviem sarkanajiem 350z neatbild uz manu izaicinājumu pārbaudīt kas ir kas biķernieku trasē? :)

Posted: 04 Jun 2007, 12:29
by Deivs
Image

eu, paskat kas brauc pirmajās pozīcijās :D

Posted: 04 Jun 2007, 12:30
by Lambertino
BMWM5 wrote:Runājot par pletīzeru un gludekli. Ja jau ir tik traki, kādēļ džeki ar saviem sarkanajiem 350z neatbild uz manu izaicinājumu pārbaudīt kas ir kas biķernieku trasē? :)
tacu liecies tu mieraa - es pat ar savu e30 ne///M tevi saliktu :aiwa:

Posted: 04 Jun 2007, 12:33
by Repsis
BMWM5 wrote:Runājot par pletīzeru un gludekli. Ja jau ir tik traki, kādēļ džeki ar saviem sarkanajiem 350z neatbild uz manu izaicinājumu pārbaudīt kas ir kas biķernieku trasē? :)
ar mani nebūs jēgas sacensties, es pa trasi pārāk daudz neesmu braucis, nav mans aicinājums. tas būtu tas pats ja es tevi tagad uzaicinātu sacensties kurš uz ģitāras labāk nospēlētu konkrētu dziesmu, vienalga kādu pēc tavas izvēles :) es tev iedotu Gibson Les Paul ģitāru, bet pats spēlētu uz kautkādas pagales, piemēram Zolotoe Koļco :D un vienalga tu pakāstu vienos vārtos. tā kā, tiešām, labāk aicini Sabīni trasē sacensties ;)

Posted: 04 Jun 2007, 12:43
by Deivs
jaunā 1. BMW kupeja no spiegu puses.
Image
kautkā veco astriņu atsauc atmiņā no aizmugures:)



Image

Posted: 04 Jun 2007, 12:46
by Rihy
Visu cieņu Edzulim, nav jau pārsteigums ka reti kurš spēj novērtēt to auto.
Ar Escort Cosworth jau ir tas pats, novērtēt spēj tie, kas zin, kas tas tāds ir un ko viņš ir darījis.