Ch. wrote:
katrā ziņā dari kā gribi, bet domāju, ka iegādājoties pajaunu puslīdz jaudīgu auto, Mersis piemirsīsies.
Tā domā cilvēki, kas NEbrauc Ja arī es sev ikdienai paņemt E46 M3, es trasēm atstātu veco, apdauzīto E36 :neka:
Brauc vai nebrauc, bet te imho ikdienas un trases auto vairnats gluži vis nestrādā, jo no ekonomiskā viedokļa šis *trases* auto manuprāt nav tā vērts, lai viņu lieki uzturētu ar mērķi iestādīt kkur trases nožogojumā. Nu tas tā, ja jaunu auto gribās vairāk, kā močīt pa trasi.
Ch. wrote:
katrā ziņā dari kā gribi, bet domāju, ka iegādājoties pajaunu puslīdz jaudīgu auto, Mersis piemirsīsies.
Tā domā cilvēki, kas NEbrauc Ja arī es sev ikdienai paņemt E46 M3, es trasēm atstātu veco, apdauzīto E36 :neka:
Brauc vai nebrauc, bet te imho ikdienas un trases auto vairnats gluži vis nestrādā, jo no ekonomiskā viedokļa šis *trases* auto manuprāt nav tā vērts, lai viņu lieki uzturētu ar mērķi iestādīt kkur trases nožogojumā. Nu tas tā, ja jaunu auto gribās vairāk, kā močīt pa trasi.
bet tā nav
Nu es ar to domāju to, ka svaigā un ejošā auto pārvietoties manuprāt ir daudz patīkamāk nekā vecā un neejoša lamatā, kura uz slapja asfalta mēdz arī saslīdēt. Ja tas būtu e30 325i vai kas tāds es saprastu..
Ch. wrote:
Nu es ar to domāju to, ka svaigā un ejošā auto pārvietoties manuprāt ir daudz patīkamāk nekā vecā un neejoša lamatā, kura uz slapja asfalta mēdz arī saslīdēt. Ja tas būtu e30 325i vai kas tāds es saprastu..
un ar ko tad tas tik ļoti atškiras? tikai un vienīgi ar jaudīgāku motoru un neko vairāk.
Ch. wrote:
Nu es ar to domāju to, ka svaigā un ejošā auto pārvietoties manuprāt ir daudz patīkamāk nekā vecā un neejoša lamatā, kura uz slapja asfalta mēdz arī saslīdēt. Ja tas būtu e30 325i vai kas tāds es saprastu..
un ar ko tad tas tik ļoti atškiras? tikai un vienīgi ar jaudīgāku motoru un neko vairāk.
ai kgan hvz, ja tev tas kkādā veidā sniedz baudu un patīk, kāpēc gan ne. varu teikt tikai to, ka priekš maniem uzskatiem tas mersis ir pārāk dārgs lai viņu prosta nokautu kā kkādu ford sierru (no offence! ) un pārāk švaks, lai taisītu megadriftu. Un tad jau rodas jautājums vai ir jēga viņu uzturēt. Bet nu ja ir, tad manis pēc. Un principā man ir vienalga.
Ch. wrote:
Nu es ar to domāju to, ka svaigā un ejošā auto pārvietoties manuprāt ir daudz patīkamāk nekā vecā un neejoša lamatā, kura uz slapja asfalta mēdz arī saslīdēt. Ja tas būtu e30 325i vai kas tāds es saprastu..
un ar ko tad tas tik ļoti atškiras? tikai un vienīgi ar jaudīgāku motoru un neko vairāk.
ai kgan hvz, ja tev tas kkādā veidā sniedz baudu un patīk, kāpēc gan ne. varu teikt tikai to, ka priekš maniem uzskatiem tas mersis ir pārāk dārgs lai viņu prosta nokautu kā kkādu ford sierru (no offence! ) un pārāk švaks, lai taisītu megadriftu. Un tad jau rodas jautājums vai ir jēga viņu uzturēt. Bet nu ja ir, tad manis pēc. Un principā man ir vienalga.
uzturēšanā nav dārgāks par sieru ok, pilnīgi no tēmas aizbraucām
Melnais wrote:Kura banka šajos apstākļos dod līzingu? BEz tam, kā ir ar to auto tirgu, kuri ir atsavināti no līzinga nemaksātājiem? Tip vai tos var nopirkt?
normāliem klientiem vienmēr dos līzingu! un jā - auto var nopirkt.
Melnais wrote:Kura banka šajos apstākļos dod līzingu? BEz tam, kā ir ar to auto tirgu, kuri ir atsavināti no līzinga nemaksātājiem? Tip vai tos var nopirkt?
utrupe.lv lizings.lv bet rēķinies, ka normālu auto dabūt grūti, jo visi labie auto tiek piespēlēti savējiem...
Opinions are like assholes - everyone’s got one, and most of them stink
Melnais wrote:Kura banka šajos apstākļos dod līzingu? BEz tam, kā ir ar to auto tirgu, kuri ir atsavināti no līzinga nemaksātājiem? Tip vai tos var nopirkt?
utrupe.lv lizings.lv bet rēķinies, ka normālu auto dabūt grūti, jo visi labie auto tiek piespēlēti savējiem...
nu jā, pārpircējiem u.t.t. šad tad ienākās teksti kā "negribi evo 8 pa 8k eiro" vai "pieejama laba devītā pa 14k"