Man ESP arī gļukoja.envy wrote:teorētiski var būt, jo šis sensors ieteikmē ESP un ASR darbību, ak jā un arī 4motion darbībuBriedis wrote:
Man kaut kas līdzīgs ziemā bija ST mondeo. Problēma bija kaut kur bremzēs, vai rocene ķērās vai kalodkas nelaida vaļā. Visu iztīrīju, saeļoju tagad ir ok. Starp citu tas sensors tev nevar dot gļuku uz kompi, kas savukārt turbīnai kaut ko nepareizi padod?
Android Bora
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Android Bora
Re: Android Bora
Gan jau ka līdzīgs gļuks, tāpat kā manam Seatam!
Saucās tā uzparikte paātrinājuma sensors! Krievu forumā atradu pamācību kā šo problēmu var novērst, bet nu šis links vairs nedarbojas
http://volkswagen.msk.ru/forum/pda/inde ... 02086.html
Ideja bija tāda, tas sensors tiek atjaukts vaļā un no jauna tiek pārlodēti visi kontakti, salikts atpakaļ un ielikts vietā! No atsauksmēm 90% gļuks bija pazdudis un ESP/ABS problēmas pazuda....
Atrodas zem stūres,, iepriekša jau kāds bija ievietojis attēlu!
Labots:
re kur atradu linku citā saitā!
http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... &p=1638820
un šeit tajā krievu forumā links!
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =102086%29
lai ir nojausma kas tam sensoram jādara! Ceru ka izdosies novērst!
Atbilde uz nākamo!
Es kad biju noņēmis stūri, pēc tam elektriķis ar Wag-com atkal no jauna iestatīja kaut kādus tur stūres lenķus, jo tiem ar kaut kāda saistība ar tiem visiem blokiem! bet kā tur ir patiesībā nemācēšu teikt, gan jau kāds gudrāks izskaidros!
Saucās tā uzparikte paātrinājuma sensors! Krievu forumā atradu pamācību kā šo problēmu var novērst, bet nu šis links vairs nedarbojas

Ideja bija tāda, tas sensors tiek atjaukts vaļā un no jauna tiek pārlodēti visi kontakti, salikts atpakaļ un ielikts vietā! No atsauksmēm 90% gļuks bija pazdudis un ESP/ABS problēmas pazuda....
Atrodas zem stūres,, iepriekša jau kāds bija ievietojis attēlu!
Labots:
re kur atradu linku citā saitā!
http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... &p=1638820
un šeit tajā krievu forumā links!
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =102086%29
lai ir nojausma kas tam sensoram jādara! Ceru ka izdosies novērst!
Atbilde uz nākamo!
Es kad biju noņēmis stūri, pēc tam elektriķis ar Wag-com atkal no jauna iestatīja kaut kādus tur stūres lenķus, jo tiem ar kaut kāda saistība ar tiem visiem blokiem! bet kā tur ir patiesībā nemācēšu teikt, gan jau kāds gudrāks izskaidros!

Last edited by odinsh on 24 May 2011, 17:27, edited 3 times in total.
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Paldies!
Mēģināšu atrast kas un kā. Nesen tika mainīt stūres šina/lenta vai kā viņu sauc- tā detāļa zem stūres, kas pie viena čeko stūres pozīciju.
Tam blokam bija pārdilusi datu lentas viena dzīsla - taurīte strādāja tikai atsevišķās stūres pozīcijās.
Mēģināšu atrast kas un kā. Nesen tika mainīt stūres šina/lenta vai kā viņu sauc- tā detāļa zem stūres, kas pie viena čeko stūres pozīciju.
Tam blokam bija pārdilusi datu lentas viena dzīsla - taurīte strādāja tikai atsevišķās stūres pozīcijās.
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Sen nekas nav rakstīts. Auto ilgāku laiku dzīvojās pa servisiem. Labi, ka ir vasara - braukājos ar z3 bēdu nezinādams
Tātad auto pēc motora iekšu samainīšanas pārstāja normāli iet - turbīna normāli pūta tikai pēc 2000rpm, līdz tam galīgs mironis. Ņemot vērā, ka turbīnai bija asītes garenlufte ~1cm, nolēmām, ka tā jāmaina nost. Sanāca paliela epopeja. Turbīna tika noņemta, vietā tika uzlikta rūpnīcā atjaunota. Tā vispār nepūta līdz 2500rpm, un pie 4k rpm pūtiens bija ~50% no tā, kam jābūt jau pie 1800. Turba tika atkal noņemta. Uz stenda rādījās, ka tai viss ok. Pēc strīdiem ar turbīnas piegādātāju auto tika atdots viņiem, lai tiek skaidrībā. Šie pap1sās un atdeva auto atpakaļ - bez rezultātiem. Savāca turbu un atdeva naudu. Pasūtījām pilnīgi jaunu Garrett turbu no rūpnīcas - tipa pilnīgs OEM. Uzlikām - pūš tīri ok, bet arī no ~1800rpm. Agrāk pūtiens bija jau pie ~1400. Tika viss vēlreiz pārbaudīts - iesmidzes moments utt. Viss bija čikeniekā. Beigu beigās aizbraucu ciemos pie Inc - jamais viņu ziemā čipoja, vajadzētu tikt skaidrībā. Noskaidrojās, ka ir beidzies gaisa masas mērītājs. Uzlikām to jaunu - tagad puslīdz ok, pūš dūšīgi, slapjā laikā pat startējot saspolējas ar visu 4motion. Vēl Inc teica, ka neesot pareizais turbīnas vadības vārsts - tas tagad pasūtīts - paskatīsies kā būs, ja būs labāk, atstāsim, ja būs tāpat - paliks esošais.
Vēl pa šito laika sprīdi auto paviesojās pie Focus'a - tika visai daudz kas sakrāsots - patiesībā ~85% virsbūves. TIka uzlikti arī jauni spārni - priekšējiem bija ruslans caurumu izēdis.
Vēl bija neskaidrība, kāpēc labās pakaļējās durvis neizdodas ieregulēt vietā - bija aizdoma, ka auto vēl vācijā bija dabūjis pa dibenu un ir slikti sataisīts - palicis šķībs. Vakar aizvedu pie Focus'a ieteiktā bleķu meistara uz Glazūra AG. Sarunājām, ka uz stenda izstieps auto vajadzīgajā garumā. Šodien, kad atbraucu pakaļ autiņam, meistars pastāstīja, ka ar bundžu viss ok - ir taisna, nekas nebija jāstaipa. Viņš vienk. visu saregulējis kā vajag - sākot ar priekšējo "televizoru" un spārniem, beidzot ar pakaļējām durvīm. Tagad visas šķirbas kā no rūpnīcas. Samaksāju par darbu viņam 30Ls - ļoti demokrātiski.
Tagad auto beidzot smuks, labi iet un atkal priecē.
Vēl ir šādi tādi sīkumi palikuši ko gribās sadarīt:
1. novērst ABS/ESP gļuku - jātiek galā ar to paātrinājuma sensoru.
2. ar laiku jānomaina spidometra displejs - miruši pikseļi, karstā laikā paliek blāvs un tā.
3. Gribās drusku notonēt logus - priekšējos sānu logus ar minimālo tonējumu, sānu un pakaļējos - par pakāpi tumšākus. Var būt arī uz pakaļējiem lukturiem kādu plēvi varētu uzlīmēt - tikai pavisam nedaudz ietonēt.
Salonam tuvākajā laikā būs ķīmiskā tīrīšana - tad redzēs kas var būt būs jāpieremontē.
Ā, vēl aizmirsu - kāmēr auto bija pie Focus'a, tam tika aizmetināta emblēmas vieta uz kapota, tāpat tika nolikvidēta arī emblēma ar slēdzeni uz bagažnieka vāka -tagad smukāk izskatās.
Jāsakoļī Juzix uz nelielu fotosesiju - kāmēr vēl nav auto pacelts uz ziemu un aprīkots ar ziemas riepām...
Bilžu pagaidām nav.
Vēl plānoju nākamnedēļ savā īpašumā iegūt OBDII vadu un programatūru - varēšu pats pie kompja pieslēgt un nolasīt kļūdas, kā arī veikt atsevišķu devēju kalibrēšanu. Labi, ka golf4/bora ir bieži sastopams - visu infu var internetā atrast.

Tātad auto pēc motora iekšu samainīšanas pārstāja normāli iet - turbīna normāli pūta tikai pēc 2000rpm, līdz tam galīgs mironis. Ņemot vērā, ka turbīnai bija asītes garenlufte ~1cm, nolēmām, ka tā jāmaina nost. Sanāca paliela epopeja. Turbīna tika noņemta, vietā tika uzlikta rūpnīcā atjaunota. Tā vispār nepūta līdz 2500rpm, un pie 4k rpm pūtiens bija ~50% no tā, kam jābūt jau pie 1800. Turba tika atkal noņemta. Uz stenda rādījās, ka tai viss ok. Pēc strīdiem ar turbīnas piegādātāju auto tika atdots viņiem, lai tiek skaidrībā. Šie pap1sās un atdeva auto atpakaļ - bez rezultātiem. Savāca turbu un atdeva naudu. Pasūtījām pilnīgi jaunu Garrett turbu no rūpnīcas - tipa pilnīgs OEM. Uzlikām - pūš tīri ok, bet arī no ~1800rpm. Agrāk pūtiens bija jau pie ~1400. Tika viss vēlreiz pārbaudīts - iesmidzes moments utt. Viss bija čikeniekā. Beigu beigās aizbraucu ciemos pie Inc - jamais viņu ziemā čipoja, vajadzētu tikt skaidrībā. Noskaidrojās, ka ir beidzies gaisa masas mērītājs. Uzlikām to jaunu - tagad puslīdz ok, pūš dūšīgi, slapjā laikā pat startējot saspolējas ar visu 4motion. Vēl Inc teica, ka neesot pareizais turbīnas vadības vārsts - tas tagad pasūtīts - paskatīsies kā būs, ja būs labāk, atstāsim, ja būs tāpat - paliks esošais.
Vēl pa šito laika sprīdi auto paviesojās pie Focus'a - tika visai daudz kas sakrāsots - patiesībā ~85% virsbūves. TIka uzlikti arī jauni spārni - priekšējiem bija ruslans caurumu izēdis.
Vēl bija neskaidrība, kāpēc labās pakaļējās durvis neizdodas ieregulēt vietā - bija aizdoma, ka auto vēl vācijā bija dabūjis pa dibenu un ir slikti sataisīts - palicis šķībs. Vakar aizvedu pie Focus'a ieteiktā bleķu meistara uz Glazūra AG. Sarunājām, ka uz stenda izstieps auto vajadzīgajā garumā. Šodien, kad atbraucu pakaļ autiņam, meistars pastāstīja, ka ar bundžu viss ok - ir taisna, nekas nebija jāstaipa. Viņš vienk. visu saregulējis kā vajag - sākot ar priekšējo "televizoru" un spārniem, beidzot ar pakaļējām durvīm. Tagad visas šķirbas kā no rūpnīcas. Samaksāju par darbu viņam 30Ls - ļoti demokrātiski.
Tagad auto beidzot smuks, labi iet un atkal priecē.
Vēl ir šādi tādi sīkumi palikuši ko gribās sadarīt:
1. novērst ABS/ESP gļuku - jātiek galā ar to paātrinājuma sensoru.
2. ar laiku jānomaina spidometra displejs - miruši pikseļi, karstā laikā paliek blāvs un tā.
3. Gribās drusku notonēt logus - priekšējos sānu logus ar minimālo tonējumu, sānu un pakaļējos - par pakāpi tumšākus. Var būt arī uz pakaļējiem lukturiem kādu plēvi varētu uzlīmēt - tikai pavisam nedaudz ietonēt.
Salonam tuvākajā laikā būs ķīmiskā tīrīšana - tad redzēs kas var būt būs jāpieremontē.
Ā, vēl aizmirsu - kāmēr auto bija pie Focus'a, tam tika aizmetināta emblēmas vieta uz kapota, tāpat tika nolikvidēta arī emblēma ar slēdzeni uz bagažnieka vāka -tagad smukāk izskatās.
Jāsakoļī Juzix uz nelielu fotosesiju - kāmēr vēl nav auto pacelts uz ziemu un aprīkots ar ziemas riepām...
Bilžu pagaidām nav.
Vēl plānoju nākamnedēļ savā īpašumā iegūt OBDII vadu un programatūru - varēšu pats pie kompja pieslēgt un nolasīt kļūdas, kā arī veikt atsevišķu devēju kalibrēšanu. Labi, ka golf4/bora ir bieži sastopams - visu infu var internetā atrast.
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Nav tik traģiski. Ņemot vērā, ka auto bija lētākais mobile.de - starp visiem ar 4motion ar labu aprīkojumu - tad rēķinājos, ka būs šis tas jādara.elksnis wrote:Kautkāds sviestsNenolaist rokas - izklausās dārgi tas viss kopā...
Vēl labi tas, ka servisā priekš manis ir ļoti draudzīgas cenas visam - kopumā nav tik traki. Kaut gan, ja godīgi, kad sākās epopeja ar turbīnu, vienā brīdī jau sāku domāt, ka "labāk būtu ēdis".
Bet no citas puses - redzu kā daudzi citi p1sājas ar jaunākiem auto - ar jaunajiem passat, piemēram - tur viss tas pats, tikai 4x dārgāk. Šitam vismaz daļas lētas.
Good morning? No such thing!
Re: Android Bora
Par šo! Man taisīja, kā jau teicu, bija īslaicīgs process!Android wrote: Vēl ir šādi tādi sīkumi palikuši ko gribās sadarīt:
1. novērst ABS/ESP gļuku - jātiek galā ar to paātrinājuma sensoru.

Uz PM aizsūtīšu info, kur un kā tevi izglābs no šīs bēdas!

P.S.
par auto, visu cieņu šitā ņemties!

- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Android Bora
Vajag labojumu topika nosaukumā - Android Bora (1.9TDI remontgrāmata)




"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Android Bora
Te jau daudziem "remontgrāmata" prasās pielikt klāt. Rihy ar var pretendēt uz šo vārdu savienojumu. Patiesībā jau man arī visu laiku ir no sērijas - vienu lietu sataisi, nākamā noplīst. Vienīgi es visu sāpi turu iekšā, kaut gan nezinu vai tā ir vieglāk.
Cerams gan, ka visiem tās remontgrāmatas nobeigsies. Cepuri nost par neatlaidību.

Cerams gan, ka visiem tās remontgrāmatas nobeigsies. Cepuri nost par neatlaidību.

- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Ā, vēl tiku skaidrībā kas ir ar gļukojošo klimatkontroli. Bija tā, ka karstā laikā rādīja āra temperatūru +5 grādi un, protams, kondiška iekšā neslēdzās. Palasījos visādu gudru literatūru un atradu, kādas pogas uz klimas jāsaspiež lai ieietu testa režīmā, kur parāda katru devēja rādījumu atsevišķi.
Konstatēju, ka visus mēslus taisa temperatūras devējs, kas dzīvo ienākošā gaisa šahtā - aiz bardačoka. Noņēmu nost to devēju - uzreiz viss izskatās labi - rāda pareizo āra temperatūru (tb vadās pēc devēja bamperī), kondiška strādā utt.
Uzsūtīju jaunu to devēju ar tādu pašu detaļas numuru - uzliku - atkal tas pats. Pēc tam parakņājoties pa internetu iečekoju, ka tur pienākas cits devējs - iepriekšējais aizsūtīts atpakaļ, gaidu jaunu vietā.
Teorētiski jau strādā viss arī bez tā devēja, bet labāk tomēr sataisīšu visu lai strādā tā kā tam rūpnīcā paredzēts būt.
Vēl kompis uzrāda, ka beidzies iztvaikošanas devējs (evaporation sensor) - jāatrod tikai kur īsti tas atrodas.. moš kāds zin - idejas studijā!
Konstatēju, ka visus mēslus taisa temperatūras devējs, kas dzīvo ienākošā gaisa šahtā - aiz bardačoka. Noņēmu nost to devēju - uzreiz viss izskatās labi - rāda pareizo āra temperatūru (tb vadās pēc devēja bamperī), kondiška strādā utt.
Uzsūtīju jaunu to devēju ar tādu pašu detaļas numuru - uzliku - atkal tas pats. Pēc tam parakņājoties pa internetu iečekoju, ka tur pienākas cits devējs - iepriekšējais aizsūtīts atpakaļ, gaidu jaunu vietā.
Teorētiski jau strādā viss arī bez tā devēja, bet labāk tomēr sataisīšu visu lai strādā tā kā tam rūpnīcā paredzēts būt.
Vēl kompis uzrāda, ka beidzies iztvaikošanas devējs (evaporation sensor) - jāatrod tikai kur īsti tas atrodas.. moš kāds zin - idejas studijā!
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Tāpēc ka negāja labi ar veco - turbīna sāka normāli pūst tikai pie 2000rpm, līdz tam pilnīgs klusums. Pēc GMM nomaiņas viss ok - tātad vaina bija tiešām tajā.elksnis wrote:Android , kapēc GMM likāt jaunu?? cik pedējā laikā visas tantes runā - dizelim viņš nav vajadzīgs.
Good morning? No such thing!
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Android Bora
vaidzej aizbraukt pie INC un lai uzraksta kodu bez GMMAndroid wrote:Tāpēc ka negāja labi ar veco - turbīna sāka normāli pūst tikai pie 2000rpm, līdz tam pilnīgs klusums. Pēc GMM nomaiņas viss ok - tātad vaina bija tiešām tajā.elksnis wrote:Android , kapēc GMM likāt jaunu?? cik pedējā laikā visas tantes runā - dizelim viņš nav vajadzīgs.
AR_159 
