Sen nekas nav rakstīts. Auto ilgāku laiku dzīvojās pa servisiem. Labi, ka ir vasara - braukājos ar z3 bēdu nezinādams
Tātad auto pēc motora iekšu samainīšanas pārstāja normāli iet - turbīna normāli pūta tikai pēc 2000rpm, līdz tam galīgs mironis. Ņemot vērā, ka turbīnai bija asītes garenlufte ~1cm, nolēmām, ka tā jāmaina nost. Sanāca paliela epopeja. Turbīna tika noņemta, vietā tika uzlikta rūpnīcā atjaunota. Tā vispār nepūta līdz 2500rpm, un pie 4k rpm pūtiens bija ~50% no tā, kam jābūt jau pie 1800. Turba tika atkal noņemta. Uz stenda rādījās, ka tai viss ok. Pēc strīdiem ar turbīnas piegādātāju auto tika atdots viņiem, lai tiek skaidrībā. Šie pap1sās un atdeva auto atpakaļ - bez rezultātiem. Savāca turbu un atdeva naudu. Pasūtījām pilnīgi jaunu Garrett turbu no rūpnīcas - tipa pilnīgs OEM. Uzlikām - pūš tīri ok, bet arī no ~1800rpm. Agrāk pūtiens bija jau pie ~1400. Tika viss vēlreiz pārbaudīts - iesmidzes moments utt. Viss bija čikeniekā. Beigu beigās aizbraucu ciemos pie Inc - jamais viņu ziemā čipoja, vajadzētu tikt skaidrībā. Noskaidrojās, ka ir beidzies gaisa masas mērītājs. Uzlikām to jaunu - tagad puslīdz ok, pūš dūšīgi, slapjā laikā pat startējot saspolējas ar visu 4motion. Vēl Inc teica, ka neesot pareizais turbīnas vadības vārsts - tas tagad pasūtīts - paskatīsies kā būs, ja būs labāk, atstāsim, ja būs tāpat - paliks esošais.
Vēl pa šito laika sprīdi auto paviesojās pie Focus'a - tika visai daudz kas sakrāsots - patiesībā ~85% virsbūves. TIka uzlikti arī jauni spārni - priekšējiem bija ruslans caurumu izēdis.
Vēl bija neskaidrība, kāpēc labās pakaļējās durvis neizdodas ieregulēt vietā - bija aizdoma, ka auto vēl vācijā bija dabūjis pa dibenu un ir slikti sataisīts - palicis šķībs. Vakar aizvedu pie Focus'a ieteiktā bleķu meistara uz Glazūra AG. Sarunājām, ka uz stenda izstieps auto vajadzīgajā garumā. Šodien, kad atbraucu pakaļ autiņam, meistars pastāstīja, ka ar bundžu viss ok - ir taisna, nekas nebija jāstaipa. Viņš vienk. visu saregulējis kā vajag - sākot ar priekšējo "televizoru" un spārniem, beidzot ar pakaļējām durvīm. Tagad visas šķirbas kā no rūpnīcas. Samaksāju par darbu viņam 30Ls - ļoti demokrātiski.
Tagad auto beidzot smuks, labi iet un atkal priecē.
Vēl ir šādi tādi sīkumi palikuši ko gribās sadarīt:
1. novērst ABS/ESP gļuku - jātiek galā ar to paātrinājuma sensoru.
2. ar laiku jānomaina spidometra displejs - miruši pikseļi, karstā laikā paliek blāvs un tā.
3. Gribās drusku notonēt logus - priekšējos sānu logus ar minimālo tonējumu, sānu un pakaļējos - par pakāpi tumšākus. Var būt arī uz pakaļējiem lukturiem kādu plēvi varētu uzlīmēt - tikai pavisam nedaudz ietonēt.
Salonam tuvākajā laikā būs ķīmiskā tīrīšana - tad redzēs kas var būt būs jāpieremontē.
Ā, vēl aizmirsu - kāmēr auto bija pie Focus'a, tam tika aizmetināta emblēmas vieta uz kapota, tāpat tika nolikvidēta arī emblēma ar slēdzeni uz bagažnieka vāka -tagad smukāk izskatās.
Jāsakoļī Juzix uz nelielu fotosesiju - kāmēr vēl nav auto pacelts uz ziemu un aprīkots ar ziemas riepām...
Bilžu pagaidām nav.
Vēl plānoju nākamnedēļ savā īpašumā iegūt OBDII vadu un programatūru - varēšu pats pie kompja pieslēgt un nolasīt kļūdas, kā arī veikt atsevišķu devēju kalibrēšanu. Labi, ka golf4/bora ir bieži sastopams - visu infu var internetā atrast.