Page 20 of 26
Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 09:52
by dzejnieks
tu ziemā ar bleķiniekiem, vai ļitakiem???
Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 13:21
by karlis
ziemā varētu būt šitā

Bet varbūt vēl augstāk, Mārci?

Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 13:50
by *Sicram
karlis wrote:ziemā varētu būt šitā

Bet varbūt vēl augstāk, Mārci?

Cik augstu zināsim 1dien

Bet jā, ziemā būs šādi !
Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 16:19
by kars
Bļac! kur perfekti izskatās balts w201

pirms "ziemas auto" iegādes visu laiku čekoju 190'tos iekš ss.lv, bet tā arī neaizbraucu nevienu iztestēt

un paņēmu bembi kārtējo
Interesē kāds viņš ir salīdzinot ar tiešo konkurentu E30, vai nav galīgs opju variants, tb 4 pilni apgriezieni no atdures līdz atdurei, tizla sēdpozīcija, neērti izvietoti pedāļi kā vairumam VAG grupas auto, kad neiespējami ir uztaisīt heel & toe u.c
Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 16:27
by *Sicram
kars wrote:Bļac! kur perfekti izskatās balts w201

pirms "ziemas auto" iegādes visu laiku čekoju 190'tos iekš ss.lv, bet tā arī neaizbraucu nevienu iztestēt

un paņēmu bembi kārtējo
Interesē kāds viņš ir salīdzinot ar tiešo konkurentu E30, vai nav galīgs opju variants, tb 4 pilni apgriezieni no atdures līdz atdurei, tizla sēdpozīcija, neērti izvietoti pedāļi kā vairumam VAG grupas auto, kad neiespējami ir uztaisīt heel & toe u.c
amm.. nu pasaukšu tādus mazliet mīnusus :
- koili ir, bet maksā ap 600 lv
- bloķis stockā nav, ir tikai ASD, kuru var sačinīt tā lai bloķējas visu laiku, vai arī kkāds variants ar E30 bloķi MB
difera korpusā
Varbūt arī ir 4tri pilni apgriezieni, bet beigās ir diezgan ahūns leņķis, E30 ļoti atpūšas, no pasaulsavenā kantora JAPfactory dzirdēju, ka šis MB esot ar vienu no viss lielākajiem
leņķiem standartā..
Pedāļi tizli novietoti ? Savādi neesmu neko pamanijis, nekad neesmu sajaucis vai kā tml.
Sēdpozīcija, krēsls regulējas visos virzienos, atliek tik noregulēt un braukt, man ar 185cm nav problēmu nekādu.
Kas heel & toe ?
Domāju, ka standarta motoru izvēle ir švaka.
youtubē pašam jāskatās kā iet stock W201 2.0 vs E30 320 un kā iet W201 ar 2.6 vs. 325.
Citiem nepatīk OEM stūre, kas ir man, esot par lielu, bet patiesībā priekš ikdienas viņa ir ĻOOOOTI ērta.
Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 16:33
by Rekords
heel n toe ir kad ar papēdi spiež bremzi, bet ar purnglau- gāzi

Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 16:42
by *Sicram
Rekords wrote:heel n toe ir kad ar papēdi spiež bremzi, bet ar purnglau- gāzi

Domāju, ka to var izdarīt

Re: Sicram MB W201
Posted: 27 Oct 2012, 19:41
by dzejnieks
Čoms šitādus andelē...

Re: Sicram MB W201
Posted: 28 Oct 2012, 16:55
by *Sicram
Neesmu ieinteresēts šajos !

Re: Sicram MB W201
Posted: 28 Oct 2012, 23:11
by salvis
kars wrote:(..)neērti izvietoti pedāļi kā vairumam VAG grupas auto, kad neiespējami ir uztaisīt heel & toe u.c
Galīgi nav novērots!
Re: Sicram MB W201
Posted: 29 Oct 2012, 01:12
by roliss
Re: Sicram MB W201
Posted: 29 Oct 2012, 01:23
by howitzer
Gadījumā nebija otrādāk?

:initial_D:
Re: Sicram MB W201
Posted: 29 Oct 2012, 13:15
by Archuks
howitzer wrote:Gadījumā nebija otrādāk?

:initial_D:
Jā

Re: Sicram MB W201
Posted: 05 Nov 2012, 21:03
by *Sicram
Re: Sicram MB W201
Posted: 05 Nov 2012, 21:09
by Martinss
Vajadzēja biku vairāk pļavā iedzīt.

Re: Sicram MB W201
Posted: 05 Nov 2012, 21:51
by ttd
*Sicram wrote:
Klak klak klak klak klak klak
Martinss, viņš taču ražu novāca ar to savu dīzelīti.
Roliss, ja tu domā, ka heel n toe var izdarīt, spiežot bremzes ar pirkstgaliem un gāzi ar papēžiem - neesi ar E30 braucis.

Re: Sicram MB W201
Posted: 05 Nov 2012, 21:56
by ramex
ttd wrote:
Martinss, viņš taču ražu novāca ar to savu dīzelīti.
Roliss, ja tu domā, ka heel n toe var izdarīt, spiežot bremzes ar pirkstgaliem un gāzi ar papēžiem - neesi ar E30 braucis.

ja to vareeja izdariit ZAZam, Žigulim un pat GAZ 53 tad es neticu ka BMW ir uztaisījis vēl tizlākus pedāļus
Re: Sicram MB W201
Posted: 05 Nov 2012, 22:00
by ttd
ramex wrote:ttd wrote:
Martinss, viņš taču ražu novāca ar to savu dīzelīti.
Roliss, ja tu domā, ka heel n toe var izdarīt, spiežot bremzes ar pirkstgaliem un gāzi ar papēžiem - neesi ar E30 braucis.

ja to vareeja izdariit ZAZam, Žigulim un pat GAZ 53 tad es neticu ka BMW ir uztaisījis vēl tizlākus pedāļus
Tad točna neesi braucis ar E30. Gāzes pedālis 1. ir uz grīdas, 2. bremžu pedāļa gājiens ir ļoti, ļoti īss(asas bremzes), 3. tas gāzes pedālis ir tālāk. Vēl arī traucē tas, ka gāzes pedālis reāli ir tieši pie tuneļa. Ja nav balerīnas pēdas, tad var to izbīdīt tikai otrādi darot - papēdi bremzē, pirkstgaliem gāze.
Re: Mr. Decembris MB W201
Posted: 13 Feb 2013, 20:26
by *Sicram
Kārtējais ieraksts BEZ bildēm !
kkad rudenī
- uzmainīta ķēde
- uzmainīts ķēdes mierinātājs vai kā tur viņu
iepriekšējās nedēļas ietvaros :
- jauns priekšējais stikls, nu man 1080p HD

- uzmainīta eļļa
- uzmainīta viena
kārbas paduška tā bija ļoti savāda paskata

:klapē_pa_kuzavu:
- uzmainīti abi motora spilveni, viens bija saplīsis, otrs bija saliecies un laikam noķīlējis
- uzlikts jauns
haubes amītis, tas ir tik patīkami, ka nekas nekrīt uz galvas
Nākošās nedēļas darbiņi
- reduktora maiņa, esošais man šobrīd savdabīgi dzied

tā .. nu kā, lai saka, skaņa ir pieauguša un strauji apklusoša, un nav noteikti intervālu, var būt arī tā, ka visu laiku ir klusums vai visu laiku ir gaudošana
- apmeklēts krāsotājs, noskaidrotas cenas, apjausti aptuveni krāsojamie un maināmie paneļi !
edit
un vsp paldies, tam kurš nomainija topika nosaukumu

esi centies

Re: Mr. Decembris MB W201
Posted: 13 Feb 2013, 22:51
by Martinss
Kur krāsosi? Man arī aktuāli uz pavasari.
