RiCh wrote:Bet , kad no 2.5 sabūvē 2.7 , tad gan ir iespaidīgāki rādītāji 205zs un 283nm
P.S. Ar Schrick sadalenēm
Lai taptu skaidrs. 2.5 un 2.5e motoriem bloki ir vienadi. taisot no 2.5 motora 2.7, tiek likta klokjene no 2.5e vai dizelja, savukart taisot no 2.5e motora 2.7, iekshas atstaj un maina galvu, elektribu, iepludes kolektoru utt.
cerams ka kads sho penteri ari sapratis
tātad tilpums palielinās uz kloķenes rēķina, kad tā nāk ar lielāku plecu?
jaa tilpums palielinas uz klokjenes rekjina, respektivi 2.5 klokjenes vieta nak 2.7 klokjene
RiCh wrote:Bet , kad no 2.5 sabūvē 2.7 , tad gan ir iespaidīgāki rādītāji 205zs un 283nm
P.S. Ar Schrick sadalenēm
Lai taptu skaidrs. 2.5 un 2.5e motoriem bloki ir vienadi. taisot no 2.5 motora 2.7, tiek likta klokjene no 2.5e vai dizelja, savukart taisot no 2.5e motora 2.7, iekshas atstaj un maina galvu, elektribu, iepludes kolektoru utt.
cerams ka kads sho penteri ari sapratis
Aizmirsi vēl klaņus no 2.0 un virzuļus no 2.5
P.S. Tas domāt taisot no 2.5i uz 2.7i
RiCh wrote:Bet , kad no 2.5 sabūvē 2.7 , tad gan ir iespaidīgāki rādītāji 205zs un 283nm
P.S. Ar Schrick sadalenēm
Lai taptu skaidrs. 2.5 un 2.5e motoriem bloki ir vienadi. taisot no 2.5 motora 2.7, tiek likta klokjene no 2.5e vai dizelja, savukart taisot no 2.5e motora 2.7, iekshas atstaj un maina galvu, elektribu, iepludes kolektoru utt.
cerams ka kads sho penteri ari sapratis
Aizmirsi vēl klaņus no 2.0 un virzuļus no 2.5
P.S. Tas domāt taisot no 2.5i uz 2.7i
protams tas viss ari jaliek. laigan ar tiem virzuljiem tur ar vel visadas huinjas, nevisi 2.5 virzulji der, vinji atshkjiras
mibins wrote:Sveikts ar E30
Nesen savam ar mainiiju kaarbu
Paldies. Cerams, ka ar maiņu viss izdosies, jo kārba ko iepirku ir ar citu kodu un kulise citādāka izskatās. Hvz kā varēs visu salikt Galvenais ko skatījos, lai ir tie divi devēji kārbā, kas man bija un ne visām m20 kārbām nāk, būtu.
P.s
Atvainojos, ka izmantoju tavu salona bildi, tagad meklējot šofera beņķi. Man tieši tādu kā tev vajag
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Tātad brīvdienās ar Krishu notīrījām un uzlikām kārbu. Neko citu, tikai kārbu.
Kārba ko uzlikām ir jaunākas paaudzes un kulise atšķiras. Tāpēc auto nācās atdot meistaram, kurš sazīmēs vajadzīgās daļas un saliks, lai kulise strādātu. Nepatīkamā ziņa, ka arī sajūga cilindrītis jāmeklē un jāmaina, jo kāds ir saspiedis sajūgu kamēr cilindrītis jau bija atvienots no kārbas.
Te Krish iepozē pirms auto došanās pie meistara:
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Man ir 2.7L dzinējs. Virzuļiem forma ir tieši tāda pati kā 2.5i. Uz 2.5i galvas ir rakstīts, ka tā ir arī 2.7L galva. Uzliekot i galvu ar i vadību uz 2.7L bloka ar iekšām, jauda uz riteņiem bija ~100Zs. Respektīvi diezgan liels mironis. Tā ka ir kaut kas cits vēl jāpadara, lai tur kaut ko labu iegūtu.
J.K.jr.bad. wrote:Man ir 2.7L dzinējs. Virzuļiem forma ir tieši tāda pati kā 2.5i. Uz 2.5i galvas ir rakstīts, ka tā ir arī 2.7L galva. Uzliekot i galvu ar i vadību uz 2.7L bloka ar iekšām, jauda uz riteņiem bija ~100Zs. Respektīvi diezgan liels mironis. Tā ka ir kaut kas cits vēl jāpadara, lai tur kaut ko labu iegūtu.
Šim eksemplāram gan ir 2.5 rakstīts uz galvas :neka:
Šajā konkrētajā gadījumā nekas cits kā 325i galva un vadība nav darīts, bet iet ļoti labi. Kas ir braukuši sapratīs
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
Lambertino wrote:Tas, ka kāds ir izspiedis sajūgu, kamēr kārba ir nost, nesačakarētu cilindrīti
Max kārtā, viņš būtu jāieliek atpakaļ vietā un jāatgaiso
Man teica, ka viņš nav atgaisojams.
Nav iespējams ielikt atpakaļ vietā, jo izspiedies uz āru.
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!