Page 3 of 4
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 07 Oct 2009, 22:50
by Garijs
Melnais wrote:Garijs wrote:RiCh wrote:Bet , kad no 2.5 sabūvē 2.7 , tad gan ir iespaidīgāki rādītāji 205zs un 283nm
P.S. Ar Schrick sadalenēm

Lai taptu skaidrs. 2.5 un 2.5e motoriem bloki ir vienadi. taisot no 2.5 motora 2.7, tiek likta klokjene no 2.5e vai dizelja, savukart taisot no 2.5e motora 2.7, iekshas atstaj un maina galvu, elektribu, iepludes kolektoru utt.
cerams ka kads sho penteri ari sapratis

tātad tilpums palielinās uz kloķenes rēķina, kad tā nāk ar lielāku plecu?
jaa tilpums palielinas uz klokjenes rekjina, respektivi 2.5 klokjenes vieta nak 2.7 klokjene

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 08 Oct 2009, 23:20
by Aigo
Gribu ar sev laužamo dampi
Lai drifta disciplīnā šitas drapaks neliek vilties!
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 09 Oct 2009, 00:45
by RiCh
Garijs wrote:RiCh wrote:Bet , kad no 2.5 sabūvē 2.7 , tad gan ir iespaidīgāki rādītāji 205zs un 283nm
P.S. Ar Schrick sadalenēm

Lai taptu skaidrs. 2.5 un 2.5e motoriem bloki ir vienadi. taisot no 2.5 motora 2.7, tiek likta klokjene no 2.5e vai dizelja, savukart taisot no 2.5e motora 2.7, iekshas atstaj un maina galvu, elektribu, iepludes kolektoru utt.
cerams ka kads sho penteri ari sapratis

Aizmirsi vēl klaņus no 2.0 un virzuļus no 2.5
P.S. Tas domāt taisot no 2.5i uz 2.7i
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 09 Oct 2009, 18:54
by Garijs
RiCh wrote:Garijs wrote:RiCh wrote:Bet , kad no 2.5 sabūvē 2.7 , tad gan ir iespaidīgāki rādītāji 205zs un 283nm
P.S. Ar Schrick sadalenēm

Lai taptu skaidrs. 2.5 un 2.5e motoriem bloki ir vienadi. taisot no 2.5 motora 2.7, tiek likta klokjene no 2.5e vai dizelja, savukart taisot no 2.5e motora 2.7, iekshas atstaj un maina galvu, elektribu, iepludes kolektoru utt.
cerams ka kads sho penteri ari sapratis

Aizmirsi vēl klaņus no 2.0 un virzuļus no 2.5
P.S. Tas domāt taisot no 2.5i uz 2.7i
protams tas viss ari jaliek. laigan ar tiem virzuljiem tur ar vel visadas huinjas, nevisi 2.5 virzulji der, vinji atshkjiras

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 10 Oct 2009, 09:33
by Martinss
Kārbu dabūjāt?

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 12 Oct 2009, 18:52
by psih-arno
šodien iepirkta pareizā kārba un kulise

Tagad jāplāno, kad mest virsū. Doma ir 3dien jau nedaudz pieķerties
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 13 Oct 2009, 01:28
by mibins
Sveikts ar E30

Nesen savam ar mainiiju kaarbu

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 13 Oct 2009, 01:41
by psih-arno
mibins wrote:Sveikts ar E30

Nesen savam ar mainiiju kaarbu

Paldies. Cerams, ka ar maiņu viss izdosies, jo kārba ko iepirku ir ar citu kodu un kulise citādāka izskatās. Hvz kā varēs visu salikt

Galvenais ko skatījos, lai ir tie divi devēji kārbā, kas man bija un ne visām m20 kārbām nāk, būtu.
P.s
Atvainojos, ka izmantoju tavu salona bildi, tagad meklējot šofera beņķi. Man tieši tādu kā tev vajag

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 13 Oct 2009, 11:06
by mibins
Njem par labu

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 22:45
by psih-arno
Tātad brīvdienās ar Krishu notīrījām un uzlikām kārbu. Neko citu, tikai kārbu.
Kārba ko uzlikām ir jaunākas paaudzes un kulise atšķiras. Tāpēc auto nācās atdot meistaram, kurš sazīmēs vajadzīgās daļas un saliks, lai kulise strādātu. Nepatīkamā ziņa, ka arī sajūga cilindrītis jāmeklē un jāmaina, jo kāds ir saspiedis sajūgu kamēr cilindrītis jau bija atvienots no kārbas.
Te Krish iepozē pirms auto došanās pie meistara:

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 22:46
by hkhehe
bbs diskus nepardod ?

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 22:49
by psih-arno
Tāda plāna nav, nē.

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 22:56
by RiCh
Arno ja pareizi sapratu , internetā lasīto info , tad tev ir super eta , jo 2.5 galva derot tikai super etai

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 23:02
by psih-arno
RiCh wrote:Arno ja pareizi sapratu , internetā lasīto info , tad tev ir super eta , jo 2.5 galva derot tikai super etai

Neesmu interesējies vai ir kā saki, bet ja tā ir, tad tikai labāk man

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 23:05
by RiCh
psih-arno wrote:RiCh wrote:Arno ja pareizi sapratu , internetā lasīto info , tad tev ir super eta , jo 2.5 galva derot tikai super etai

Neesmu interesējies vai ir kā saki, bet ja tā ir, tad tikai labāk man

Tas ir tikai labāk , cik sapratu super etai tā pati 2.5 galva jau ir , tikai deforsēta.
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 23:10
by J.K.jr.bad.
Man ir 2.7L dzinējs. Virzuļiem forma ir tieši tāda pati kā 2.5i. Uz 2.5i galvas ir rakstīts, ka tā ir arī 2.7L galva. Uzliekot i galvu ar i vadību uz 2.7L bloka ar iekšām, jauda uz riteņiem bija ~100Zs. Respektīvi diezgan liels mironis. Tā ka ir kaut kas cits vēl jāpadara, lai tur kaut ko labu iegūtu.
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 23:21
by psih-arno
J.K.jr.bad. wrote:Man ir 2.7L dzinējs. Virzuļiem forma ir tieši tāda pati kā 2.5i. Uz 2.5i galvas ir rakstīts, ka tā ir arī 2.7L galva. Uzliekot i galvu ar i vadību uz 2.7L bloka ar iekšām, jauda uz riteņiem bija ~100Zs. Respektīvi diezgan liels mironis. Tā ka ir kaut kas cits vēl jāpadara, lai tur kaut ko labu iegūtu.
Šim eksemplāram gan ir 2.5 rakstīts uz galvas :neka:
Šajā konkrētajā gadījumā nekas cits kā 325i galva un vadība nav darīts, bet iet ļoti labi. Kas ir braukuši sapratīs

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 23:24
by hkhehe
psih-arno wrote:Tāda plāna nav, nē.

nu ja sadoma tad padod zinju

labrat seu tadus iegadatos jo man 3x komplektus jau ir nocelushi gar degunu

Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 27 Oct 2009, 23:57
by Lambertino
Tas, ka kāds ir izspiedis sajūgu, kamēr kārba ir nost, nesačakarētu cilindrīti

Max kārtā, viņš būtu jāieliek atpakaļ vietā un jāatgaiso
Re: psih-arno e30 drift hard AND go home
Posted: 28 Oct 2009, 00:01
by psih-arno
Lambertino wrote:Tas, ka kāds ir izspiedis sajūgu, kamēr kārba ir nost, nesačakarētu cilindrīti

Max kārtā, viņš būtu jāieliek atpakaļ vietā un jāatgaiso
Man teica, ka viņš nav atgaisojams.
Nav iespējams ielikt atpakaļ vietā, jo izspiedies uz āru.