Tikai tagad pamanīju šo topiku
Par mazām klasēm neesu kompetents, bet par lielu:
- visas Evo, kas brauc lielā klasē, no stocka motora ziņā daudz neatšķiras - izplūde, remaps. Dažām vēl suknis / sprauslas, bet tas īpaši neko nemaina. Tāds tuns var sākties ar 500 ls (200 izplūde + 300 remaps uz stenda).
Bet vēl nāk labi kluči (Carbon Lorraine ~200 Ls uz vienu ass), riepas, statnes. Bet tas viss nav obligāts labām rezultātam. Piemērām - Freivalds, kas labi nobrauca Street un bieži arī apbrauca "sporta" klases Evo brauc ar Evo9, kurai no izmaiņam ir tikai izplūde + remaps. Standarta statnes, parastie, cik es atceros, kluči u.t.t Vēl jo vairāk, varu pateikt (kaut man tas nav izdevīgi

), ka remaps nav ļoti liela priekšrocība.
Manuprāt, ieviešot aizliegumu uz sporta riepam un lielām pārbūvēm, tiešam tiks palielinātas izredzes uz uzvaru ar standarta auto. Kaut tāpēc, kā celt jaudu virs parregulēta standarta nebūs jegas, jo izmantot to jaudu tapāt nevarēs ar ielas gumiju.
Ir jāskrien, turpināšu vēlāk.