Nav jau tā, kā nekas nenotiek tik nebija sanācis laika atrādīt.
Tātad ir sadarīts daudz, bet kā vienmēr bišķi par maz pilnai laimei.
Tā tad ir sakopta motor telpa.
Rezultāts:
Tātad motor telpa tika satīrīta, nogruntēta, izlīmēta ar siltum atstarojošo lentu. AKB pārnest uz bagāžnieku. Kā arī izgriezta vecā AKB vieta un sakārtota.
Sakopta grīda, iznīcināta rūsa, un apstrādāts ar labām pretrūsas gruntīm, un labu krāsu grīdai.
Tika iepirks un salikts šis un tas piekarei.
Bukses. Paldies, Wu-ryder!!
Sagataves coilām.
Iecelts dzinējs, savienoti vadi, lai viss strādā un rāda. Vēl nepieciešams ieplūdi sameistarot, un izplūdi arī.
Kā arī saliktas jaunas degvielas trubas, gan metāla, gan gumijas, filtrs un viss cits, kas nepieciešams.
Tad beidzot sākās salikšanas darbi.
Turpināts darbs pie virsbūvēs, jo nepieciešams špaktelēt un citas lietas sadarīt.
Kā arī visu laiku, vajadzēja pirkt visādus sīkumus. Resnākus stabilizātorus, tosola temperatūras "pulkstenis". Un citi sīkumi.
Tad tika arī iemānīti citi "pulksteņi", lai zinātu kas notiek ar motoru.
Kaut kā tā pagaidām, ceru, ka kādam bija arī interesanti.
