Page 3 of 6

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 12 Feb 2013, 22:14
by *Sicram
mekletajs wrote:Jautājums:
interesē kantoris, kurš varētu uzlikt gāzi mercedes v8 5.0 motoram ar mehānisko šprici.
Varbūt ir kas labāks par pirmās paaudzes iekārtu.
1) vai tava auto motors ir tiešām labā stāvoklī ? Tikko no vācijas nederēs
2) ja esi reģistrējies vēl kādā forumā (bmwpower, mbclub.lv ) ir useris Vecais, viņš to var un māk
3) Man liekas, ka tur bez $$$$ neiztiksi !

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 12 Feb 2013, 22:23
by Rii
Nu jā, V8 gāzes uzstādīšana jau pati par sevi ir diezgan dārga padarīšana, ja grib labu iekārtu. Uz mehaniskajām špricēm liek virsū arī koijotss, lpgpower.lv laikam, bet tantes pastāstīja, ka pēdējā laikā pavirši strādājot, neko vairāk gan nezinu :hvz:

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 12 Feb 2013, 22:24
by *Sicram
Rii wrote:Nu jā, V8 gāzes uzstādīšana jau pati par sevi ir diezgan dārga padarīšana, ja grib labu iekārtu. Uz mehaniskajām špricēm liek virsū arī koijotss, lpgpower.lv laikam, bet tantes pastāstīja, ka pēdējā laikā pavirši strādājot, neko vairāk gan nezinu :hvz:
Nu par šo Kārlis var pastāstīti !

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 12 Feb 2013, 22:29
by mekletajs
Jā, esmu mbclub.lv arī, uzrakstīju Vecajam.
Paldies!

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 10:08
by *Sicram
mekletajs wrote:Jā, esmu mbclub.lv arī, uzrakstīju Vecajam.
Paldies!
Būtu forši, ja tu pēcāk atrakstītos, ko šis tev pastāstija un tā ! :D

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 10:38
by karlis
Nu ar lpgpower man iet interesanti.
Par uzstādīšanas kvalitāti nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt. Ļoti solīdi savilkti vadi un šļaukas, uzstādītās ierīces motortelpā netraucē veikt citus darbus (nekas neko neaizsedz). Palūdzu, ka vienīgo caurumu atļauju urbt tikai gāzes balona izvadam. To arī ņēma vērā un visu stiprināmo izmantoja bez liekas urbšanas.

Savukārt par gāzes iekārtas darbību..
Auto kuru uzticēju apgāzēt ir Mercedes 190e ar 2.0 benzīna dzinēju un KE-Jetronic (mehāniskā šprice). Uzstādīja nedēļas laikā. Sākotnēji :shura:
1. Pie auto atdošanas teica, ka viss ir OK. Nebija gan. Ar gāzi brauca ļoooti gurdeni un nemainot braukšanas paradumu pilsētas patēriņš 25l/100km (ar benzīnu 12-13litri). Sazvanīju, aizvedu atpakaļ.
2. Gurdenumu un lielo patēriņu izlaboja. Ar gāzi auto skrien jūtami labāk kā ar benzīnu. Patēriņš škiet pieņemams un tuvu normai, nav sanācis ideālajos apstākļos vēl pārbaudīt. BET šajā reizē tukšgaita nebija. Noslāpa gandrīz katru otro reizi. Aizvedu auto atkal labošanai.
3. Tika ielikts papildus tukšgaitas regulators, kas darbojas ar gāzes iekārtu. Šobrīd auto noslāpst tikai pēc braukšanas pa šoseju. Piešķiļ un tad rūc normāli. Takā vēl vienu reizi braukšu, lai izlabo šo problēmu.

Sākotnēji rēķinājos, ka būs čakars. ne katru reizi ke-jetronicam liek 4.paaudzi. vienu brīdi jau likās, ka nekas nesanāks, bet nu jau izskatās gana cerīgi. Kā nekā, nu jau mēnesis pagājis no brīža, kad aizbraucu apgāzēties :D

Visvairāk man nepatika pirmais posms, kad ziņoja kas viss esot kārtībā, bet patiesībā nemaz nebija kārtībā.
Bet par problēmu risināšanu un neatlaidību bonusa punktu es varētu iedot.. ne jau katru dienu meh.šprices tā apgāzē. Un visticamāk nezināmo problēmu risināšanu jau sākotnēju es apmaksāju kā "neparadzētos izdevumus" :)

Vecais bija gatavs uzņemties, taču atlīdzība būtu lielāka. Kā arī šķita sarežģīti gādāt auto uz Liepāju, tāpēc izvēlējos vistuvāko un lētāko variantu.
Vēl arī lietotājs uudensputns (volvo un bmwpowerā) teica, ka varot sagāzēt mehānisko šprici. Viņš darbojas Straupē.

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 11:28
by mekletajs
Cik izmaksāja šis pasākums?

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 11:57
by karlis
Man maksāja 580 lati + csdd 11 lati.
omvl sprauslas, stag kompis, balons rez.riteņa vietā, pārslēgšanas poga oriģ.piepīpētāja vietā un pie reizes palūdzu izvilkt salonā citu vadu priekš 12V lādētāja.

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 12:00
by mekletajs
Paldies, redzēs ko teiks par V8.

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 16:34
by toms
Kādas atsauksmes par SIA Latvijas Autogāze, Brīvības gatve 445? http://latvijasautogaze.lv

Pēc mājas lapas spriežot, varētu būt sakarīgs kantoris, kas domā arī par interneta cilvēkiem :D

Uzzvanīju uz kantori, apjautājos kas un kā un izklausījās sakarīgs cilvēks otrā pusē. Uzreiz nosauca +/- aptuveno cēloni un izmaksas, nevis kā pārītis krievu kantori, kurus atradu ss.lv, kas aicināja uz diagnostiku un tad skatīties, kas noticis. :emo:

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 16:39
by Rii
Kāda problēma?
Kantori pirmo reizi dzirdu

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 16:43
by toms
Rii wrote:Kāda problēma?
Pie mazākiem apgriezieniem auto noraustās un mēdz reizēm noslāp. Pamatīgāk uzgāzejot vai pārslēdzot un beni, viss ok. Pēc tam atslēdzoties uz LPG uz kādu laiku miers.

Uz lielākām štrāsēm (virs 50 km/h) uz LPG brauc bez problēmām.

Mana ideja bija, ka varētu būt jāmaina gāzes filtrs vai ar sprauslām k-kas nav. Čalītis arī izteica ideju par filtriem.

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 18:11
by karlis
Rii wrote:Kāda problēma?
Kantori pirmo reizi dzirdu
Iespējams sakritība, bet devīze "Maini degvielu, nemaini mašīnu" ir arī autonamam.
http://www.autonams.lv/auto-gaze/autoga ... -degvielu/
http://latvijasautogaze.lv/galerijas/#

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 19:52
by juriz
Man šodien iepriecināja - esot kaut kāda Prince sistēma, ar kuru ņemas tikai Liepājā.
It kā obligāti pie kompja vajagot slēgt, no sākum noteikt iemeslu un tml. Tas kompis priekš šīs sistēmas esot tikai tur.
Vai ta tiešām kāds Rīgā nevar nomainīt to filtru un membrānu, un tad paskatīties, kas notiek. Ja nepaliek labāk, tad dzīšos uz vēju pilsētu ekskursijā.
Katrā gadījumā rīt mēģināšu vēl pie kāda piebraukt.

Biju Heinrihā, tur vairs nesūtīt.

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 20:40
by e30students
Ar ko īsti atšķirās pirmā paaudze no otrās?

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 20:48
by Vents S
Kad nav man ko darīt, rokos pa netu :D
Šeit ir apraksts par visām paaudzēm ar attēliem http://www.heinrihs-gaze.lv/informacija ... -paaudzes/

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 20:54
by Rii
toms_a wrote:Pie mazākiem apgriezieniem auto noraustās un mēdz reizēm noslāp. Pamatīgāk uzgāzejot vai pārslēdzot un beni, viss ok. Pēc tam atslēdzoties uz LPG uz kādu laiku miers.

Uz lielākām štrāsēm (virs 50 km/h) uz LPG brauc bez problēmām.

Mana ideja bija, ka varētu būt jāmaina gāzes filtrs vai ar sprauslām k-kas nav. Čalītis arī izteica ideju par filtriem.
Nu jā, teorētiski var būt arī filtrs. Aizdedzes sistēma vāģim top zustand? Un vēl vajag pieslēgt pie kompja, tad arī varēs redzēt, kas par vainu, varbūt kāda sprausla mirusi vai miršanas procesā. Pa telefonu tev neviens diagnostiku neuztaisīs, nāksies tāpat braukt uz kādu kantori :)
Juriz, Rīgā ar Prince laikam darbojās tas pats iepriekš minētais lpgpower, tur esi bijis? Ja nekā tad varu iedot sava meistara kontaktus, bet hvz vai viņš ņemas ar Prince :hvz:
Student, 1. paaudze ir pilnībā mehāniska, bet 2.paaudzei ir vadības bloks un vēl šādas tādas advancētākas lietiņas ;)

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 21:20
by juriz
Es jau cerēju, ka mani tik sabiedēja.
Iedod lūdzu tā sava meistara kontaktus. Arī to kantori pārbaudīšu.

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 13 Feb 2013, 23:36
by toms
Biju aibraucis uz to kantori. Džeki apskatījās un pateica, ka reduktors ir tāds pats, kā tām iekārtām, ko liek Nīderlandē vai Skandināvijā, līdz ar to šim fīltrs nav. :hvz:
Rii wrote:Nu jā, teorētiski var būt arī filtrs. Aizdedzes sistēma vāģim top zustand? Un vēl vajag pieslēgt pie kompja, tad arī varēs redzēt, kas par vainu, varbūt kāda sprausla mirusi vai miršanas procesā. Pa telefonu tev neviens diagnostiku neuztaisīs, nāksies tāpat braukt uz kādu kantori :)
Juriz, Rīgā ar Prince laikam darbojās tas pats iepriekš minētais lpgpower, tur esi bijis? Ja nekā tad varu iedot sava meistara kontaktus, bet hvz vai viņš ņemas ar Prince :hvz:
Varbūt PM vari atmest viņa kontaktus? Radušies papildus jautājumi vēl. :D Kurā raojā viņš ir satiekams?

Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.

Posted: 14 Feb 2013, 00:19
by Mikelis
Sveces var pamainīt, tas var atrisināt daļu problēmu. Svečvadus nomainīt/nomazgāt (var ar brake cleaneri), arī sadalītāja vāciņu var izmazgāt. Tas attiecas uz vecākiem auto, kam bija svečvadi un sadalītājs. Sprauslām blīvgumijas var nomainīt. Noskaidro, vai dzinējs kautkur gaisu nepiesūc, utt.

Tādas Prince sistēmas/gāzes/whatever nemaz nav. Ir tikai Prins. Vienīgais, kurš Latvijā uzstāda šo ražotāju iekārtas, ja nemaldos, ir M7Sport Liepājā, jeb vienkārši BMWpowera/MBkluba lietotājs Vecais_. Tas pats attiecās uz apkopēm. Rīgā vēl bija kāds, kurš var apkopt, cik esmu dzirdējis, bet pārējos jautājumos būtu jāvēršās pie iepriekšminētā lietotāja.

Tas tā - īsumā :)