Kārlis vairs NEbrauc ar Volvo 245

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17287
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Juzix »

karlis wrote:

Savukār es vakar devos nelielā izbraucienā pa Baldones apkaimi. Pirms tam izdomāju nomazgāt auto.
Spoiler
Show
Image
Atgriežoties mājās sapratu, ka laikam vajadzēja to darīt pēc brauciena :aiwa:
Image
Kur spīzdīgās uzlikas no diskiem palikušas?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Rihy »

Izskatās, ka zem pamatīgas dubļu kārtas ;)
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by karlis »

Uzlikas no disku malām ir noņemtas nost, jo palika žēl tās mērcēt pa ziemas sāli (tās ir hromētas, atšķirībā no centriņiem, kas ir nerūsējošā).
Sākotnēji jau sapņoju par foršiem R16 vai R17 diskiem un tā, bet nav man iespēja par diskiem un riepām vien noskaitīt 400+ latus, tāpēc pieturēšos pie esošā komplekta. Ir vēl citas svarīgas lietas vajadzīgas, lai padarītu šo auto patīkamāk lietojamu un tam arī protams vajag līdzekļus..
User avatar
lapsins
Posts: 131
Joined: 24 Jan 2007, 21:47
Location: Kalngale
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by lapsins »

super auto. Arī es meklēju kādu interesantu universāli. Ātrumā pārskrēju visam pāri, bet nepamanīju dažas lietas. Kā ir ar detaļu pieejamību un cenām šim auto? Cik izturīgs ir Volvo?
un kādu dzinēju būtu labāk izvēlēties?
izjaukt vienmēr ir vieglāk nekā salikt.
User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by karlis »

Kopš pēdējā ieraksta labs laiciņš ir pagājis. Tad nu apkopojums īsumā, par to kas vēl tika nomainīts un remontēts:
1. Jauns radiators, tosols un termostats
2. Atjaunots ģenerators
3. kādas padsmit reizes jaukts vaļā spidometrs un beigās dabūs strādājošs odometrs, pievienots klāt tahometrs un mazais pulkstenītis.
4. Pa dažiem tūkstošiem visiem aizm.titla atsaites bukses (kas neļauj tiltiem griezties pa riņķi) bija beigtas. OK, ieliku jaunas vietā..
5. Jauni abi priekšējie riteņu gultņi.
6. Kardāna krustiņš un piekargultnis jauns.
7. Metināts slieksnis
8. Jauns gāzes balona multivārsts. Pēc šī gāzīte iepildās nevis 35 bet gan 48-50 litrus. Arī klusāk tā iepilde notiek.
9. Saregulēti pr.logu tīrītāji, lai strādā bez raustīšanās
10. Uzmontēt jauns lietots kulises puļķis (bumbuls)
11. Izravēti laukā bmw e36 beņķi. sapratu, ka duma ideja. No četriem Volvo 240 beņķiem saliku divus ļoti labus. Poroloni līmēti un lāpīti, apšuvumi uzplēstajos stūros korekti salāpīti.
12. Apbraukts apkārt Latvijai, kopā 2500km. Pa ceļam uzšķērsts izpūtēja bundulis, pēc tam aizmetināts ar plāksni
13. Dzinēja eļļa un filtrs
14. Sapucēts ar turtlevaxi
15. iegādātas divas 4" tumbiņas un paslēptas zem oriģinālajiem tumbu sietiņiem. Konstatēts, ka radio nespēj uztert radiostacijas braucot (mēģināju visvisādas antenas). Risinājums - kasetes adapteris ar aux izeju...
16. 1.oktobrī Volvo pārdots. Turpmāk varēs manīt Olaines apkaimē un iespējams kaut kur Vidzemē.

Lūk vēl dažas bildes noslēgumam.

Šitādi bija oriģ.priekšējie beņķi. Sākumā nevarēju tādus nekur dabūt, izdomāju ielikt e36 beņķus.
Image
Image
Sapratu, ka dumja doma, izskatās pretīgi un tam auto nepiestāv.
Tika sagādāti vēl 2 donora beņķi, no kuriem tika paņemti daļa porolonu, apšuvumi un rāmji. Rāmis attīrīts no vieglās rūsas, tad nokrāsots. Atjaunota ar muguras "skrūvējama spilvena" regulācija.
Process:
Image
Izejmateriāli
Image
Vecie poroloni
Image

Nu un tad pēdējās bildes
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Locked