Kur spīzdīgās uzlikas no diskiem palikušas?karlis wrote:
Savukār es vakar devos nelielā izbraucienā pa Baldones apkaimi. Pirms tam izdomāju nomazgāt auto. SpoilerShow
Atgriežoties mājās sapratu, ka laikam vajadzēja to darīt pēc brauciena
Kārlis vairs NEbrauc ar Volvo 245
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17287
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Kārlis brauc ar Volvo 245


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
-
- Posts: 10413
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Kārlis brauc ar Volvo 245
Uzlikas no disku malām ir noņemtas nost, jo palika žēl tās mērcēt pa ziemas sāli (tās ir hromētas, atšķirībā no centriņiem, kas ir nerūsējošā).
Sākotnēji jau sapņoju par foršiem R16 vai R17 diskiem un tā, bet nav man iespēja par diskiem un riepām vien noskaitīt 400+ latus, tāpēc pieturēšos pie esošā komplekta. Ir vēl citas svarīgas lietas vajadzīgas, lai padarītu šo auto patīkamāk lietojamu un tam arī protams vajag līdzekļus..
Sākotnēji jau sapņoju par foršiem R16 vai R17 diskiem un tā, bet nav man iespēja par diskiem un riepām vien noskaitīt 400+ latus, tāpēc pieturēšos pie esošā komplekta. Ir vēl citas svarīgas lietas vajadzīgas, lai padarītu šo auto patīkamāk lietojamu un tam arī protams vajag līdzekļus..
Re: Kārlis brauc ar Volvo 245
super auto. Arī es meklēju kādu interesantu universāli. Ātrumā pārskrēju visam pāri, bet nepamanīju dažas lietas. Kā ir ar detaļu pieejamību un cenām šim auto? Cik izturīgs ir Volvo?
un kādu dzinēju būtu labāk izvēlēties?
un kādu dzinēju būtu labāk izvēlēties?
izjaukt vienmēr ir vieglāk nekā salikt.
Re: Kārlis brauc ar Volvo 245
Kopš pēdējā ieraksta labs laiciņš ir pagājis. Tad nu apkopojums īsumā, par to kas vēl tika nomainīts un remontēts:
1. Jauns radiators, tosols un termostats
2. Atjaunots ģenerators
3. kādas padsmit reizes jaukts vaļā spidometrs un beigās dabūs strādājošs odometrs, pievienots klāt tahometrs un mazais pulkstenītis.
4. Pa dažiem tūkstošiem visiem aizm.titla atsaites bukses (kas neļauj tiltiem griezties pa riņķi) bija beigtas. OK, ieliku jaunas vietā..
5. Jauni abi priekšējie riteņu gultņi.
6. Kardāna krustiņš un piekargultnis jauns.
7. Metināts slieksnis
8. Jauns gāzes balona multivārsts. Pēc šī gāzīte iepildās nevis 35 bet gan 48-50 litrus. Arī klusāk tā iepilde notiek.
9. Saregulēti pr.logu tīrītāji, lai strādā bez raustīšanās
10. Uzmontēt jauns lietots kulises puļķis (bumbuls)
11. Izravēti laukā bmw e36 beņķi. sapratu, ka duma ideja. No četriem Volvo 240 beņķiem saliku divus ļoti labus. Poroloni līmēti un lāpīti, apšuvumi uzplēstajos stūros korekti salāpīti.
12. Apbraukts apkārt Latvijai, kopā 2500km. Pa ceļam uzšķērsts izpūtēja bundulis, pēc tam aizmetināts ar plāksni
13. Dzinēja eļļa un filtrs
14. Sapucēts ar turtlevaxi
15. iegādātas divas 4" tumbiņas un paslēptas zem oriģinālajiem tumbu sietiņiem. Konstatēts, ka radio nespēj uztert radiostacijas braucot (mēģināju visvisādas antenas). Risinājums - kasetes adapteris ar aux izeju...
16. 1.oktobrī Volvo pārdots. Turpmāk varēs manīt Olaines apkaimē un iespējams kaut kur Vidzemē.
Lūk vēl dažas bildes noslēgumam.
Šitādi bija oriģ.priekšējie beņķi. Sākumā nevarēju tādus nekur dabūt, izdomāju ielikt e36 beņķus.


Sapratu, ka dumja doma, izskatās pretīgi un tam auto nepiestāv.
Tika sagādāti vēl 2 donora beņķi, no kuriem tika paņemti daļa porolonu, apšuvumi un rāmji. Rāmis attīrīts no vieglās rūsas, tad nokrāsots. Atjaunota ar muguras "skrūvējama spilvena" regulācija.
Process:

Izejmateriāli

Vecie poroloni

Nu un tad pēdējās bildes










1. Jauns radiators, tosols un termostats
2. Atjaunots ģenerators
3. kādas padsmit reizes jaukts vaļā spidometrs un beigās dabūs strādājošs odometrs, pievienots klāt tahometrs un mazais pulkstenītis.
4. Pa dažiem tūkstošiem visiem aizm.titla atsaites bukses (kas neļauj tiltiem griezties pa riņķi) bija beigtas. OK, ieliku jaunas vietā..
5. Jauni abi priekšējie riteņu gultņi.
6. Kardāna krustiņš un piekargultnis jauns.
7. Metināts slieksnis
8. Jauns gāzes balona multivārsts. Pēc šī gāzīte iepildās nevis 35 bet gan 48-50 litrus. Arī klusāk tā iepilde notiek.
9. Saregulēti pr.logu tīrītāji, lai strādā bez raustīšanās
10. Uzmontēt jauns lietots kulises puļķis (bumbuls)
11. Izravēti laukā bmw e36 beņķi. sapratu, ka duma ideja. No četriem Volvo 240 beņķiem saliku divus ļoti labus. Poroloni līmēti un lāpīti, apšuvumi uzplēstajos stūros korekti salāpīti.
12. Apbraukts apkārt Latvijai, kopā 2500km. Pa ceļam uzšķērsts izpūtēja bundulis, pēc tam aizmetināts ar plāksni
13. Dzinēja eļļa un filtrs
14. Sapucēts ar turtlevaxi
15. iegādātas divas 4" tumbiņas un paslēptas zem oriģinālajiem tumbu sietiņiem. Konstatēts, ka radio nespēj uztert radiostacijas braucot (mēģināju visvisādas antenas). Risinājums - kasetes adapteris ar aux izeju...
16. 1.oktobrī Volvo pārdots. Turpmāk varēs manīt Olaines apkaimē un iespējams kaut kur Vidzemē.
Lūk vēl dažas bildes noslēgumam.
Šitādi bija oriģ.priekšējie beņķi. Sākumā nevarēju tādus nekur dabūt, izdomāju ielikt e36 beņķus.


Sapratu, ka dumja doma, izskatās pretīgi un tam auto nepiestāv.
Tika sagādāti vēl 2 donora beņķi, no kuriem tika paņemti daļa porolonu, apšuvumi un rāmji. Rāmis attīrīts no vieglās rūsas, tad nokrāsots. Atjaunota ar muguras "skrūvējama spilvena" regulācija.
Process:

Izejmateriāli

Vecie poroloni

Nu un tad pēdējās bildes









