Page 3 of 3
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 15:35
by petka17
Lūdzu pastāstiet, kam ir nepieciešams dīzeļa kompersors? Kādi ir ieguvumi pret elektrības darbinātu?
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 15:38
by ray112
petka17 wrote:Lūdzu pastāstiet, kam ir nepieciešams dīzeļa kompersors? Kādi ir ieguvumi pret elektrības darbinātu?
Tīselis ta i tsīve

Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 15:46
by petka17
ray112 wrote:petka17 wrote:Lūdzu pastāstiet, kam ir nepieciešams dīzeļa kompersors? Kādi ir ieguvumi pret elektrības darbinātu?
Tīselis ta i tsīve

Vienkaarsi es neredzu nevienu plusu darbinaat kompresoru ar degvielu. Sarezgiiti nodrosinaat spiediena regulaaciju bez lieliem zudumiem, daudz lieku mehaanismu, kas var atstiepties utt.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 15:47
by Micuks
Varbūt spamu šeit nevajag ievilkt?!
Autonoms kompresors, var izmantot tur kur nav elektrības!
Man darbnīcā nav 3fāzes, bet lai pabriestu šādu kompresoru ar vienu fāzi nepietiek, vajag vismaz 7kw elektromotoru. Manā gadījumā būs bmw M43B16 ar gāzi, kurš grozīs šamo
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:04
by petka17
baigi švakā tev tā vieta... Bet tu tak metināji diskus ne?
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:11
by GG.
Tad kad pēkšņi pļavā, kur nav elektrības, vajag nostrūklot diskus.
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:13
by Micuks
Vieta ir privātīpašums, dzīvojamā māja ar zemes gabalu, māja gan tur vairāk uz papīra, dzīvē vajag rekonstrukciju vai vienkāršāk būvēt jaunu, bet tā kā tas ir brīvostas teritorijā (iekļāva iedzīvotājiem nezinot) tad būvēšanās ir ierobežota, arī dzīvojamās zonas nākotne ir neskaidra. Trīs fāzes var ievilkt, jātaisa projekts, nekā sarežģīta nav, bet man to patreiz nevajag.
Kad uzsāku kompresora būvi bija divas vajadzības, nostrūklot žiguli 2103 kas toreiz bija un bija peļņas iespēja ārpus Rīgas īpašumā, kur nav elektrības.
Diskus neesmu vairāk kā gadu metinājis, tas nekad nav bijis "bizness" vienkārši hobijs ar nelielu peļņas iespēju.
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:14
by Micuks
GG. wrote:Tad kad pēkšņi pļavā, kur nav elektrības, vajag nostrūklot diskus.
GGaška, šito atstāj spamam

ok? varam tā sarunāt?

Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:17
by GG.
Micuška, vari, lūdzu, pastāstīt par vītņu kompresora trūkumiem salīdzinājumā ar virzuļtipa?
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:22
by Micuks
Jā GGaška, caur vītnēm laiž eļļu un pēc tam to atdala ar centrbēdzes sistēmu, sistēmai ir mazs resurs un remonta izmaksas nav mazas. Arī skrūvju remonts, atjaunošana vai nomaiņa ir "sālīts" pasākums. Pašu skrūvju resurss gan ir daudzas reizes lielāks kā virzuļu kompresoram ar nosacījumu ja eļļošana strādā atbilstoši. Ja pērk jaunu tad veicot apkopes var strādāt bez bēdu, bet pērkot lietotu var nākties labi investēt.
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:26
by GG.
Paldies par izsmeļošo atbildi! Kā virzuļtipa kompresoram tiek nodrošināta eļļas atdalīšana, ja pieņemam, ka daļa gaisa tiek izmantota, teiksim, krāsošanai?
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 17 Apr 2018, 17:33
by Micuks
Termo atstarpe virzuļgrupai ir mazāka kā iekšdedzes motoram, tātad mazāk eļļas tiek. Pārējo attīra ar filtriem. Jebkurā gadījumā visiem kompresoriem krāsotavās ir filtri.
Re: Gaisa kompresors no automašīnas iekšdedzes dzinēja!
Posted: 25 Jun 2018, 23:55
by Tri[angle]