Page 3 of 4

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 07 Apr 2014, 16:27
by simtdevindesmitais
Ja tu noņemsi citādāk tad es tev iedošu 20eur :D

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 07 Apr 2014, 16:54
by semigallss
Mjā šito tiltu jauk§ana bez kuvalda nav īsti iespējama. Bet variants ar vienu šlici izskatās baigi ok! turpmāk zināšu kādu rezultātu var iegūt, jo līdz šim nācies tikai pārlikt šlices uz augšu :D

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 07 Apr 2014, 17:05
by Volfsburgs
Ar flančiem jābūt labi. :cool:

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 07 Apr 2014, 18:02
by nezinītis
Izskatās ļoti labi.

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 07 Apr 2014, 22:36
by Edmunds
HaL wrote:nu hvz, būtu redzējuši kā Ritvars ar kuvaldu dauzīja to tiltu, šaubos vai kādreiz būs ok :lol:
Būtu labāk par savām caurajām bremžu šļaukām uztraucies, ar tiltu viss kārtībā un taisīts viss tika ļoti kvalitatīvi! :cool:

Šodien ar Kalniņu tika sarunāti flanči priekšai, lai var nolaist līdz galam - uz weekendu jābūt! 8)

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 10 Apr 2014, 18:46
by diskurss
HaL wrote:nu hvz, būtu redzējuši kā Ritvars ar kuvaldu dauzīja to tiltu
semigallss wrote:Mjā šito tiltu jauk§ana bez kuvalda nav īsti iespējama.
kuvaldz darīja kaut kā šitā?

Image
Spoiler
Show
Use the slide hammer (with 8 mm bolt attatchment) to pull the torsion bar out.

They can be very stubborn and you need to hit the suspension arm with a hammer at the same time as pulling with the slide hammer to prevent the torsion bar and suspension arm coming off together.
http://www.badgermotorsport.co.uk/lowering.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 10 Apr 2014, 19:36
by semigallss
Grāmatu izlasiji, bet dzīvē neredzēji ;) pēc grāmatas jau tas ir baigi viegli izdarāms, bet dzīvē ir tā, ka dēļ latvijas sāļajām ielām torsions tā ierūsē, ka ar viegliem sitieniem nesanāk viņu nodabūt nost. parasti 15min ar autogēnu un kuvaldu sanāk padarboties, lai to visu saliktu kopā 2 minūšu laikā.

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 10 Apr 2014, 19:36
by semigallss
oi, šajā gadijumā gultņi, tad bez sildīšanas :D

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 10 Apr 2014, 20:50
by Edmunds
diskurss wrote:
Spoiler
Show
HaL wrote:nu hvz, būtu redzējuši kā Ritvars ar kuvaldu dauzīja to tiltu
semigallss wrote:Mjā šito tiltu jauk§ana bez kuvalda nav īsti iespējama.
kuvaldz darīja kaut kā šitā?

Image
Spoiler
Show
Use the slide hammer (with 8 mm bolt attatchment) to pull the torsion bar out.

They can be very stubborn and you need to hit the suspension arm with a hammer at the same time as pulling with the slide hammer to prevent the torsion bar and suspension arm coming off together.
http://www.badgermotorsport.co.uk/lowering.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazāk lasi gudras pamācības internetā, ja tā darītu, vēl šobaltdien nebūtu izjaukts.
Tilts tika noņemts pilnībā nost un skaldīts tika ar lielu āmuru, kuru tpt prasijās vēl lielāku!

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 01 May 2014, 18:17
by Edmunds
Biš atsvaidzināšu.

Biju nopircis ēbrejā pašaptumšojošo spoguli no pug406 coupe, lohs, anglis atsūtija neejošu, meklēšu tgd tepat uz vietas, ejošu.
Image

Image

Labajai pusasij izbeidzās abas granātas un pati pusass traki vibrēja paātrinoties. Parcik lētāk bija nomainīt pusasi, nevis mainīt granātas, tas arī tika izdarīts! :cool:

Image

Image

Kā arī Kalniņš uztaisija man 5mm flančus, kurus biju plānojis likt priekšā, lai nosēdinātu vēl zemāk, bet neuzliku jo skrūves par īsu. Parcik sapratu ka priekšu zemāk es tomēr nemaz vairs negribu laist, tad ja rīt izdosies sagādāt garākas skrūves, uzlikšu aizmugurē, kamēr nedabūšu savus 20mm flančus.

Image

Image

Ohh, yes, atbrīvojos no badgiem aizmugurē jau laiciņu atpakaļ, bet beidzot sagādāju to "ripu" lai varētu nokasīt gumijas paliekas! :cool:

Image

Image


Šobrīd kopskats ~ tāds

Image
Image

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 01 May 2014, 18:30
by GG.
Iesniedzi sūdzību ēbrejā par uzmetienu?

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 01 May 2014, 21:04
by Edmunds
jā, jāsūta atpakaļ un man ir soo much slinkums jau otro nedēļu aiziet līdz pastam ka izskatās ka es vnk tos 30eur norakstīšu zaudējumos. :D

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 01 May 2014, 21:38
by Dzelzuks
pēc kāda laika pasaki,ka neatnāca paciņa,lai sūta piķi atpakaļ :shura:

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 01 May 2014, 23:14
by Edmunds
Kur prikols? Tak es viņam uzrakstiju ka neiet, viņš teica ok, sūti atpakaļ, atdosim naudu.

Vnk pasta darba laiks ir tāds pats kāds ir mans darbalaiks + tās rindas.. krč pofig, tāpat gribēju izjaukt un apskatīties kas tur var neiet tam spogulim, varbūt pat sanāks salabot. :cool:

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 02 May 2014, 21:48
by Dzelzuks
Paliks spogulis kuru moš sataisīsi un naudu atsūtīs :emo:

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 11 Jul 2014, 01:49
by Edmunds
Kas te jauns?
Sāksim ar to, ka pacēlu atpakaļ nedaudz augstāk, jo radās problēmas ar pusasīm. Vienu jau biju iepriekš nomainijis, tgd sāka izbeigties iekšējā granāta otrai. (sēdinājuma dēļ nepateicīgs lenķis pusasīm)
Image
Ja neskaita kārtējo eļļas maiņu:
Vienā jaukā dienā izbeidzās pakaļējais tilts, vismaz tā es nodomāju.. Rats stāvēja pamatīgi sagāzies kemberā un man tas nepatika + sāka kkas grabēt (kā izradijās tas bija kas cits, ne tilts).
Norāvu nost tiltu, aizvedu restaurēt, tur konstatēja ka viss vēl ir diezgan OK stāvoklī, bet nu poh - salikām visu jaunu, atrestaurēta balka, nomainita viena svira.
Pie reizes(patiesībā šeit slēpjās garš stāsts ar diezgan pamatīgiem finansiāliem zaudējumiem) tika apgreidotas pakaļējās bremzes, no 180mm trumuļiem uz 247mm bremžu diskiem(tā paša stāsta ietvaros - swaps izdevās tikai ar otro piegājienu). Lai vai kā nu tur gāja, aizmugurē tgd ir disku bremzes.
Protams suporti atrestaurēti, salikts jauns viss ko vien var salikt un no pareiziem ražotājiem - šiet paldies par palīdzību GG. :cool:
Image
Image
Par cik plānos bija garāks pārbrauciens uz ~2k km (beigās nostājās tuvu 3k), tika domāts arī par riepām - līdz šim braukāju ar 195/45/16.
Respektīvi tgd priekšā jaunas 185/50/16 Pirelli P6000, aizmugurē mazlietotas(6mm) 195/45/16 Continental Sportcontact blabla(garš nosaukums).
Priekšā uzliku šaurākas riepas, jo iepriekš pārāk traki rāva ārā stūri no rokām(risēs), īsi sakot šai mašīnai 195 bija par platu. Aizmugurē atstāju 195/45/16, jo uz to brīdi neko citu tāpat uz vietas nevarēju dabūt. :naac:
Vēl pa šo laiku ir noswapots priekšējais panelis, no pelēkā uz melno - lai visu salonu saliktu melnu vēl visādi sīkumi trūkst, bet visu pamazām kaut kā, kaut kad..
Image
Image
Stūre bija sadilusi, tpc aizvedu pie šuvēja - kvalitātes/cenas attiecība - :cool:
Image
Šobrīd viss ir nonācis līdz apmēram tādai stadijai - "viss strādā, nekas nelūzt - jābrauc", respektīvi vnk neceļās man tgd kko skrūvēt. Plāni protams ir, tomēr laiks pieķerties mk1. :naac: :emo:
Bonusā kāda ne-telefon bilde. :naac:
Image

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 11 Jul 2014, 01:57
by GG.
Stūre izskatās labi nostrādāta, kur šuvi? :cool:

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 11 Jul 2014, 01:59
by Edmunds
Tas pats powera šuvējs, priekš tās cenas, ņemot vērā ka īstā āda kvalitāte ir pat ļoti :cool:

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 11 Jul 2014, 12:19
by Archuks
Dzelzuks wrote:pēc kāda laika pasaki,ka neatnāca paciņa,lai sūta piķi atpakaļ :shura:
Dēļ tādiem kā tu ebay'ā kko tirgot ir :doh: Zinu, ka :offtopic: , bet uzsita dusmu šitās bomāru shēmas.

Re: Edmunda franču žigulis

Posted: 11 Jul 2014, 23:47
by Dzelzuks
Archuks wrote:
Dzelzuks wrote:pēc kāda laika pasaki,ka neatnāca paciņa,lai sūta piķi atpakaļ :shura:
Dēļ tādiem kā tu ebay'ā kko tirgot ir :doh: Zinu, ka :offtopic: , bet uzsita dusmu šitās bomāru shēmas.
Neķer kreņķi,neesmu tā darījis,čomam bīja,ka kavējās paciņa,pateica,ka nav atnākusi,atsūtīja naudu,pēc pāris dienām atnāca paciņa kura kavējās. Tāpēc iedomājos par tādu herņu :kiss: