Page 3 of 8
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 13:39
by Kāsīts
Ja jau sēdināta galva, tad jau, noteikti, ir jālej 98to.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 16:19
by Volfsburgs
Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 17:57
by Edmunds
volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93

Kā mēriji oktāna skaitli?

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 17:59
by AtmoBenzin
volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93

Cilvēki tulīt kliegs ja jāņem follija cepurītes, bet šitas ir forealyo. Vēl cik esmu lējis no lukoila arī ir viss ok.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 18:02
by AtmoBenzin
Edmunds wrote:volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93

Kā mēriji oktāna skaitli?

Draudzenes carbo auto ar meh. aizdedzi tika saregulēts uz nestes 98 ,lai strādā viss tipijtopij. Kā ielej statoil 98 tad ir
Vēl lukoilā lejot arī nav bijušas problēmas.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 18:16
by Melnais
Par to 98 benzīnu te ir aisnība.

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 20:47
by Volfsburgs
Edmunds wrote:volfsburgs wrote:Un to 98 iesaku liet no Nestes. Citur 98 ir 95 un 95 ir 93

Kā mēriji oktāna skaitli?

Ar mašīnam, kuram ir paceltas kompresjias pakāpes. Ar nestes 98 vienīgo nedetonēja pēc 4k rpm.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 22:38
by Edmunds
LPG oktānskaitlis ir 101
Projekts

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 21 Dec 2014, 23:35
by -AF-
lej e85

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 00:07
by Puperdupers
Es sev pārsvarā leju Lukoila 98to un no problemo.
Ja lej E85, tad visu laiku jābraukā uz Rīgu pakaļ un sprauslas/dīzes (kas nu kuram) par 30% ražīgākas.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 01:19
by DieseL
Izmēģinātas dažādas sadales un aizdedzes stāvokļa variācijas, bet saregulēt lai pilnībā novērstu žvadzēšanu neizdevās.
Ko darīt?
1mm nav tik traki sierrai, Toms savai sarkanajai sierai 2mm nosēdināja un visu dabuja tip top
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 03:03
by semigallss
nu nepamet tā sajūta, ka esi tomēr kaut ko dzinējam nepareizi salicis.. lai gan skatos bildes un viss pareizi.. visi klaņu, kloķenes un sadalenes kakliņi salikti secīgi savā kārtībā. vienīgais ko vari mēģināt ir tiešām pamēģināt citu degvielu. pie viena arī pārbaudi sveces, svečvadus, sadalītāju utt. Varbūt pat vnk citas sveces pamēģini ar 98to benzīnu. ja nelīz, tad iedod redlainā un kādām 20min un cel laukā motoru skatīties kas saplīsa

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 03:04
by semigallss
un 1mm priekš 8v motora tiešām nevarētu būt pie vainas, lai sāktu žvadzēt. zinu pat 16v kam ir tik daudz ņemts nost.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 09:15
by Martinss
Ja tā patiešām ir detonācija, pamēri degmaisījumu.

Manējais 2.0i noklājās tieši šī iemesla dēļ, jo gaisa masas mērītājam skrūve bija sagrozīta, tāds vismaz ir mans pieņēmums.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 09:30
by Melnais
Aizbrauc uz servisu.

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 09:45
by Puperdupers
Kaut kas tur nav kā vajag. Arī ar 95to es domāju, tik traki nevajadzētu būt tai detonācijai. Sadaleni un kloķeni vajag uz nulli, aizdedzi tāpat un tad griezt lēnām vēlāku, kamēr detonācija pazūd arī kārtīgā slodzē, piemēram mazliet uzdod ar 1.robu, iemet 3. un pedāli grīdā, lai gurst. Un tiktiešām apskati Martinsa variantu, moš tur vienkārši liesais plosās pa iekšu, dēļ kā arī detonē.
semigallss wrote:iedod redlainā un kādām 20min un cel laukā motoru skatīties kas saplīsa

Visdrīzāk gredzeni būs salauzti

Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 14:44
by DieseL
Melnais wrote:Aizbrauc uz servisu.

Es pats strādaaju servisaa
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 20:33
by DieseL
Šodien kompresija samērīta, bet neskatoties uz to, negaidīti, tieši pirms skates ir radusies jauna problēma. Motors pamira.
No rīta vēl aizbraucu uz darbu, bet kad jābrauc pusdienās, še tev. Tukšgaitā mirst nost, apgriezienus uzceļ + bubina, itkā nedarbotos kāds cilinds... nu neko.
Vakarā iedzīts boksos, mēģinot saprast kas par vainu, kļuva sliktāk, apgriezienus vispār vairs neceļ, bet pielec labi, kā parasti taču bubina.
Samēriju kompresiju:
1 - 11 bar
2 - 11
3 - 11,5
4 - 11,5
Sveces melnas, dalītāja vāciņu ar rotoru samainiju kā arī citas sveces un aizdedzes vadus, bet nekā, joprojām bubina uz kkādiem 300 rmp. uz gāzes pedāļa nereaģē.
Degvielas spiediens 4 kgf/cm2 tas ir 3.9 bar tākā par maz
mēriju no pienākošās degvielas trubas pastartējot. jo krita aizdomas par sūkni dēļ 98 bendžas.
autodatā rakstīts ka jābūt 5.2 - 6.0 bar, sistēmas spiediens 3 bar
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 22:44
by Puperdupers
Kompresija nebūt nav traka, tā kā detonācijas iemesls tā nav noteikti.
Tev viņš nepārlej tagad viņu, ja sveces melnas un bubina neceļot apgriezienus?
Un tu domā ar 98to benzīnu sabeidzi sūkni? Manuprāt, tas nav reāli, bet gadās jau visādi brīnumi.
Re: Sierra 2.0i efi
Posted: 22 Dec 2014, 23:35
by DieseL
Puperdupers wrote:Kompresija nebūt nav traka, tā kā detonācijas iemesls tā nav noteikti.
Tev viņš nepārlej tagad viņu, ja sveces melnas un bubina neceļot apgriezienus?
Un tu domā ar 98to benzīnu sabeidzi sūkni? Manuprāt, tas nav reāli, bet gadās jau visādi brīnumi.
Kā viņš pēkšņi var pārlieties? Es degvielas padevi mainīt nevaru.
Par detonācijas iemeslu es domāju ka dēļ vainu pārāk liesa degmaisījumai vai arī tas ka man stāv virsū no karburatora motora aizedze, varabut tas regulējums apgriezienos mainas inzektora aidzedzei mazliet savādāk...? par aizdedzi tas tik taads pieņēmums.
Nesaprotu, vakar vēl augšas stajankā slidinājos, bet te pēkšņi.