Re: udensvirs22 Seat Leon FR
Posted: 18 Jan 2019, 21:50
Type R liki blakus, ka zini?udensvirs22 wrote: ↑18 Jan 2019, 21:30Viņas seats ir jaudīgāks tur nav ko.Es zinu kā tas seat izskatās no aizmugures
Type R liki blakus, ka zini?udensvirs22 wrote: ↑18 Jan 2019, 21:30Viņas seats ir jaudīgāks tur nav ko.Es zinu kā tas seat izskatās no aizmugures
+1 Šis būtu jēdzīgiedgars106 wrote: ↑18 Jan 2019, 21:49 Nja....dizains šo gadu seatiem "na ļubiteļ", tehniskie parametri pieklājīgi (HP,NM), bet kāds fīlings pēc Civic? Ja šis brauc kā standarta WV tad te ir tālu no hot hatch, iespējams ar seatiem ir savādāk. Ja nav grūti uzraksti salīdzinoši, kas kurā auto vairāk patīk , kas ne pārāk.
Nezinu par vecajiem, bet jaunais mk3 Leons mega kotējās vadāmības ziņā, lift off oversteer utml., hondas motoru gan nevienam nepārspētedgars106 wrote: ↑18 Jan 2019, 21:49 Nja....dizains šo gadu seatiem "na ļubiteļ", tehniskie parametri pieklājīgi (HP,NM), bet kāds fīlings pēc Civic? Ja šis brauc kā standarta WV tad te ir tālu no hot hatch, iespējams ar seatiem ir savādāk. Ja nav grūti uzraksti salīdzinoši, kas kurā auto vairāk patīk , kas ne pārāk.
Man ir mk2. Salīdzināt ar typer hmmm... Abi ķipa Hot hach bet Typer vadīt braukt ar viņu man patika labāk. Te tu uzspied ķipa iet bet tas diapazons kurā viņš iet ir dikti maziņš a Typer tur tikai viss sākas. Ļoti viss uzspūsts bundža salons bamperi. TypeR viss tuvu viegli kompakti salikts apzinies mašīnas parametrus. Nez kaut kā tākars wrote: ↑18 Jan 2019, 22:20Nezinu par vecajiem, bet jaunais mk3 Leons mega kotējās vadāmības ziņā, lift off oversteer utml., hondas motoru gan nevienam nepārspētedgars106 wrote: ↑18 Jan 2019, 21:49 Nja....dizains šo gadu seatiem "na ļubiteļ", tehniskie parametri pieklājīgi (HP,NM), bet kāds fīlings pēc Civic? Ja šis brauc kā standarta WV tad te ir tālu no hot hatch, iespējams ar seatiem ir savādāk. Ja nav grūti uzraksti salīdzinoši, kas kurā auto vairāk patīk , kas ne pārāk.![]()
Augusta sēdpozīcija manā skatījumā tieši traucē izjust auto. Un tā bija viena no nedaudzajām lietām, kas man kaitināja pārsēžoties no b5 passat uz e39. Passat sēdekļus varēja nolaist diezgan daudz zemāk kā BMW. Hondam laikam viņi bija vēl zemāk. Ja nu kādam auto nevar regulēt sēdekļa augstumu, tas gan ir mīnuss, bet 21. gadsimtā ražotiem auto gan jau ir visiem šāda opcija.kars wrote: ↑19 Jan 2019, 13:05 Pirmo x dzirdu ka kāds augstu sēdpozīciju uzskata par ekstru 'sportiskā auto'
btw Chris Harris (kurš pats ir sēdoša suņa augumā) par sēdpozīciju iekš ep3 type 3 https://www.youtube.com/watch?v=o1J2RBjhYZU&t=5m9s![]()
Čoms pagājušajā gadā iepirka 2016. gada mk3 Leon FR (universālis) 1.8t. Faaak, tas auto ir apburošs. Viss salona dizains, stūrīte, iespēja padarīt cietākus amīšus. Tāda sajūta, ka tas auto ir domāts priekš ielikšanas šosejas treniņā (bet nevar, jo tas cykucis salīdzinoši salīti izmaksā). Turbo pūtis iet uz urrā. Vienīgi ātrumu nejūtkars wrote: ↑18 Jan 2019, 22:20Nezinu par vecajiem, bet jaunais mk3 Leons mega kotējās vadāmības ziņā, lift off oversteer utml., hondas motoru gan nevienam nepārspētedgars106 wrote: ↑18 Jan 2019, 21:49 Nja....dizains šo gadu seatiem "na ļubiteļ", tehniskie parametri pieklājīgi (HP,NM), bet kāds fīlings pēc Civic? Ja šis brauc kā standarta WV tad te ir tālu no hot hatch, iespējams ar seatiem ir savādāk. Ja nav grūti uzraksti salīdzinoši, kas kurā auto vairāk patīk , kas ne pārāk.![]()



//cloud.tapatalk.com/s/5c7e1aae535 ... 141825.mp4Par to vadu pīni man jau čalis no autobrava ieminējās.A viens cits saka ka kloķenes devējs.Ta jau skatīsies kas būs vainīgs