Page 3 of 7
Posted: 15 Jan 2008, 11:48
by murphy
Oktāvijai nav DSG pieejams šķiet :neka:
Posted: 15 Jan 2008, 11:58
by EDX
murphy wrote:Oktāvijai nav DSG pieejams šķiet :neka:
Man šķiet, ka ir gan

Posted: 15 Jan 2008, 12:00
by J.K.jr.bad.
HVZ, kāpēc VAG nepiedādā visiem saviem grupas auto DSG kārbu... :neka: Šķiet, ka tā būtu tā pareizākā izvēle ar jebkuru no motoriem.. Es domāju, no jaudīgākā gala.
Posted: 15 Jan 2008, 12:16
by DeeCee
tāpēc lai golpu arī kāds pērk

Posted: 15 Jan 2008, 12:21
by murphy
EDX wrote:murphy wrote:Oktāvijai nav DSG pieejams šķiet :neka:
Man šķiet, ka ir gan

RSam nav

Posted: 15 Jan 2008, 12:22
by jaaniss
Golfam salons ir labāk nostrādātais.
par OPC top gear bija tā, ka visos līkumos dausmīgi priekša slīdēja ārā.
reāli jau ir tā, ja nevari izlemt, tad vajag izbraukt ar katru no variantiem un tad jau viss nostāsies savās vietās.

Posted: 15 Jan 2008, 12:43
by Mr.Red
Repsis wrote:Ch. wrote:
Jaunā Impreza sanāk dārgāka + ne-STi versijā izskatās, manuprāt, neglīta.
pilnīga taisnība, reku nesen pie lidostas nobildēju vienu WRX, nu galīgi tur nekā nav

Tas nav WRX

Tas ir 2.0 parastais!
Drīzāk pastāsti kādām vajadzībām Tev tas ir?? Pa kurieni vairāk brauksi, pilsēta, šoseja, grants

.
Un cik drīz gribēsi to pārdot.
Njā es personīgi ņemtu clio.
Posted: 15 Jan 2008, 13:18
by Repsis
Mr.Red wrote:
Tas nav WRX

Tas ir 2.0 parastais!
nu viņam bij WRX bļitka uz aizmugures (neizskatījās ka pats līmējis) un kā redzams, Scoops arī ir uz kapota, tātad tas nav parastais 2.0

Posted: 15 Jan 2008, 14:55
by Mr.Red
Repsis wrote:Mr.Red wrote:
Tas nav WRX

Tas ir 2.0 parastais!
nu viņam bij WRX bļitka uz aizmugures (neizskatījās ka pats līmējis) un kā redzams, Scoops arī ir uz kapota, tātad tas nav parastais 2.0

Ok, mana vaina toč scoops ir, laikam mazāk jalieto zāļu tējas.
Posted: 15 Jan 2008, 16:40
by Ch.
lol
Posted: 15 Jan 2008, 16:49
by HaL
es esmu izskatījis visus šos variantus un paliku ka labākais ir Type-R..
uz šitajiem smukajiem diskiem pat labi tas kosmoss izskatās
+ ir lētāks par konkurentiem un domāju, ka viens no kvalitatīvākajiem ražojumiem

Posted: 15 Jan 2008, 17:03
by sarkans
Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
Tagad laikam Subaru WRX ņemtu, to pēc test drive varētu pateikt.
Posted: 15 Jan 2008, 17:58
by kickoff
Nu ja gribi, lai nekad nepliist, jauda lien tur kur vajag uz visiem 4triem- tad WRX ir laba shtelle!
Biju salonaa esmu aplaiziijis... iekshpuse so so, bet nu no aarpuses zilaa/baltaa kraasaaa taa mashiina izskataas vienk

Posted: 15 Jan 2008, 18:38
by DimanC
sarkans wrote:Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
...
pēc manām domām, tas kā reizi ir labi
dikti mīcoties pa sastrēgumu vai kruizējot ar 75 pa Krasteni tā jauda/grieze vajadzīga?

čunčini līdz 3.5k un dzīvo laimīgs.
gribi gāzt un d1rsināt
bembjus - atceries, ka priekš tam Honda inženieri radījuši VTEC

tie ir kā 2 motori vienā, plus salīdzinot ar sākumā minētajiem
hot hatchiem, nebūs jāuztraucas, ka turbīnai kaut kas varētu notikt
p.s. ja jāizvēlas no 3 sarakstā minētajiem, es par Seat.
p.p.s. tie, kuri te blurkšķ, ka braukāšanai pa pilsētu/šoseju vajag AWD, toč ir krāna staipītāji

Posted: 15 Jan 2008, 19:22
by Mr.Red
Tik neaizmirsti,ka japāņiem ir 3gadu garantija un eiropiešiem 2gadi!!!

Posted: 15 Jan 2008, 19:45
by sarkans
dimanc wrote:sarkans wrote:Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
...
pēc manām domām, tas kā reizi ir labi
dikti mīcoties pa sastrēgumu vai kruizējot ar 75 pa Krasteni tā jauda/grieze vajadzīga?

čunčini līdz 3.5k un dzīvo laimīgs.
gribi gāzt un d1rsināt
bembjus - atceries, ka priekš tam Honda inženieri radījuši VTEC

tie ir kā 2 motori vienā, plus salīdzinot ar sākumā minētajiem
hot hatchiem, nebūs jāuztraucas, ka turbīnai kaut kas varētu notikt
p.s. ja jāizvēlas no 3 sarakstā minētajiem, es par Seat.
p.p.s. tie, kuri te blurkšķ, ka braukāšanai pa pilsētu/šoseju vajag AWD, toč ir krāna staipītāji

Nu es par to AWD biju domājis ja es pirktu... pa grunteni tieši tas kas vajadziigs. Turbiinas pareizi ekspluatējot nekas nenotiek.
Posted: 15 Jan 2008, 19:45
by chainsaw
dimanc wrote:sarkans wrote:Es savukārt atmetu Type R jo lai viņš ietu ir kārtiigi augstie apgriezieni jātur... ikdienai tas nav būt labi- un pēc reāliem dinamikas rādiitājiem viņs diezgan atpalika.
...
pēc manām domām, tas kā reizi ir labi
dikti mīcoties pa sastrēgumu vai kruizējot ar 75 pa Krasteni tā jauda/grieze vajadzīga?

čunčini līdz 3.5k un dzīvo laimīgs.
gribi gāzt un d1rsināt
bembjus - atceries, ka priekš tam Honda inženieri radījuši VTEC

tie ir kā 2 motori vienā, plus salīdzinot ar sākumā minētajiem
hot hatchiem, nebūs jāuztraucas, ka turbīnai kaut kas varētu notikt
p.s. ja jāizvēlas no 3 sarakstā minētajiem, es par Seat.
p.p.s. tie, kuri te blurkšķ, ka braukāšanai pa pilsētu/šoseju vajag AWD, toč ir krāna staipītāji

te izpauzhas slimo hondistu izteele ka tik kaadu bmw salikt... pipec un vel saka ka bmw vaditaji ir stulbi
par to ka ja piemeeram mani tads jaunais type r saliktu no krusta, nu i huj s njim vismaz mana mashina neizskatas peec anaalaas zondes
un par teemu kroch laikam izriet ka seats ar dsg kaarbu ir optimaalais variants

Posted: 15 Jan 2008, 19:56
by Mr.Red
Chansew par gaumi nestrīdās!!!!

Tas ka Tev liekas nesmuks citiem varbūt liekas smuks.
Posted: 15 Jan 2008, 21:07
by MTM
Ieej apskaties Audi-style.lv zem sadalas sarunas par dziivi tirgojas viens fiat grand punto, izskataas smuks uz 18" lietajiem gadu vecs nobraukums bija 47000km cena kkas ap 21eur groziijas, bet domaju ka pa 20atdotu.
Posted: 16 Jan 2008, 09:12
by J.K.jr.bad.