Page 3 of 5

Posted: 18 Feb 2008, 16:05
by 9000aero
Dionez wrote:Normāli automāšinai atsperes maksā ap 200Ls (H&R)

ja tev 200Ls šķiet baigi daudz, tad nah tu brauc ar sāāb aero, nevis 2.golfu ar 1.3 motoru ?
saabs nav normaala mashiina un hr saabam nemaksaa 200 ls :P

Posted: 18 Feb 2008, 16:09
by MartinsG
9000aero wrote:
Dionez wrote:Normāli automāšinai atsperes maksā ap 200Ls (H&R)

ja tev 200Ls šķiet baigi daudz, tad nah tu brauc ar sāāb aero, nevis 2.golfu ar 1.3 motoru ?
saabs nav normaala mashiina un hr saabam nemaksaa 200 ls :P

Nu tad vēljovairāk...

JA nevari pavilkt, nebrauc ar SAAB. NEvajag lekt augstāk par savu pēcpusi.

Posted: 18 Feb 2008, 16:10
by 9000aero
Maartinjsh wrote:
9000aero wrote:
Dionez wrote:Normāli automāšinai atsperes maksā ap 200Ls (H&R)

ja tev 200Ls šķiet baigi daudz, tad nah tu brauc ar sāāb aero, nevis 2.golfu ar 1.3 motoru ?
saabs nav normaala mashiina un hr saabam nemaksaa 200 ls :P

Nu tad vēljovairāk...

JA nevari pavilkt, nebrauc ar SAAB. NEvajag lekt augstāk par savu pēcpusi.
Nah man jaunas atsperes? Velreiz jautaaju- kaa es esmu sabojaajis saveejaas?

Posted: 18 Feb 2008, 16:13
by Aigars
Tehniskajā tev pastāstīs kā :Db:

Posted: 18 Feb 2008, 16:17
by eddy
katra zinja atsperes apzageshana ir pilnigs s*its !

Posted: 18 Feb 2008, 16:20
by 9000aero
Darko wrote:Tehniskajā tev pastāstīs kā :Db:
Tehniskajaa reizeem straadaa pilniigi akli dolbij...i kuri neredz dazhiem labiem lodbalstus uz izjuksanas robezhas un piesienaas jaunaam detaljaam- tad kaa gan var piesieties atspereem-kaa var pieraadiit? apskate jav ir ieta. Cilveeki uz apskati braukaa arii "bez" amortizaatoriem, bet tas jau muus neapdraud :lol: , jo viniem ieliimee uzliimes

Posted: 18 Feb 2008, 16:37
by MP_ICE
To melno līmplēvi gan novāc. Resti, uzacis un moldingus nokrāso virsbūves krāsā. Tad varbūr :? būs labāks skats (mans viedoklis).

Uzliec smukus diskus.

Atsperes nav labi zāģēt, bet ja nesit cauri un var normāli pabraukt - kā vēlies.

Nesaprotu kapēc jāceļ histērija par atsperu zāģēšanu, noņemot pus vijumu fig pamanīsi, ka kaut kas izmainījies auto vadībā. Cilvēki gadiem braukā ar lūzušām atsperēm un tikai to pamana uz amotizātoru maiņu.

Lai cilvēks cīnās, caur kļudām iemācīsies kā pareizi visu darīt.

Un beidzot - PAR GAUMI NESTRĪDAS :-D

Posted: 18 Feb 2008, 16:50
by GirtzB
bilsteini tā arī maksā visiem auto.
tavam auto H&R maksā ~220eur :D
bilsteini(B6) - 650eur(visi)

tādi lūk cipari.

Posted: 18 Feb 2008, 16:54
by gacciZm
9000aero wrote:Tehniskajaa reizeem straadaa pilniigi akli dolbij...i kuri neredz dazhiem labiem lodbalstus uz izjuksanas robezhas un piesienaas jaunaam detaljaam- tad kaa gan var piesieties atspereem-kaa var pieraadiit? apskate jav ir ieta. Cilveeki uz apskati braukaa arii "bez" amortizaatoriem, bet tas jau muus neapdraud :lol: , jo viniem ieliimee uzliimes
Reizēm varbūt tā arī ir.
Bet nu tavs izgājiens šitā sacūkot auto ir vēl aklāks bolbaj...s.

Posted: 18 Feb 2008, 17:08
by GirtzB
9000aero wrote:
GirtzB wrote:salonu, durvju un bagažnieka apšvumu, motora pārsegu, lampas(uzacu dēļ) piekari(fundamentāli) apzāģējot atsperes pakļauj briesmām sevi un apkārtējos... etc.
salonu??? Kaaa?
Durvis???
Bagaaznieku????????????????
Tas ka juus piesienaties atspereem mani paarsteidz. Cik juusupraat es esmu nozaagjeejis no vinjaam un kas tieshi ir pasliktinaajies- Sakjere? Un visi tie dunduki kuri liek cietaas atsperes bez amortizatoru mainjas? Negribu sadi?st ar nosaukumu "lesofors" zviedru seedinaataas atsperes tieshi aero nepiedaavaa un vieniigo iemeslu kaapeec, vikingaa man paskaidroja- vinas ir miikstaakas kaa originaalaas aero.
Ja liek seedinaataas labas- vajag amartinjus- saabam bilsteini apmeeram 150-160 ls viens (prieksha). Visu auto seedinaat nemaz negribu. gribeeju tikai tuch pielabot priekshu
atsperei pēdējais vijums ir horizontāls ja nēesi pamanījis, nozāģēsi vijum un jamā vairs neatrodas parezizajā pozīcijā no tā arī sekas.

Posted: 18 Feb 2008, 17:13
by 9000aero
GirtzB wrote:
9000aero wrote:
GirtzB wrote:salonu, durvju un bagažnieka apšvumu, motora pārsegu, lampas(uzacu dēļ) piekari(fundamentāli) apzāģējot atsperes pakļauj briesmām sevi un apkārtējos... etc.
salonu??? Kaaa?
Durvis???
Bagaaznieku????????????????
Tas ka juus piesienaties atspereem mani paarsteidz. Cik juusupraat es esmu nozaagjeejis no vinjaam un kas tieshi ir pasliktinaajies- Sakjere? Un visi tie dunduki kuri liek cietaas atsperes bez amortizatoru mainjas? Negribu sadi?st ar nosaukumu "lesofors" zviedru seedinaataas atsperes tieshi aero nepiedaavaa un vieniigo iemeslu kaapeec, vikingaa man paskaidroja- vinas ir miikstaakas kaa originaalaas aero.
Ja liek seedinaataas labas- vajag amartinjus- saabam bilsteini apmeeram 150-160 ls viens (prieksha). Visu auto seedinaat nemaz negribu. gribeeju tikai tuch pielabot priekshu
atsperei pēdējais vijums ir horizontāls ja nēesi pamanījis, nozāģēsi vijum un jamā vairs neatrodas parezizajā pozīcijā no tā arī sekas.
kaadas?

Posted: 18 Feb 2008, 18:01
by anders
9000aero wrote:
sadsoul wrote::D bla bla bla
.... kas tev liedza atjaunot jau esošo, ja pietika drosmes un apņēmības zāģēt kaut kādu bentlija redeli?
bla bla bla .... Sho resti pirku shrotaa un paartaisiiju jo maneejo vispaar atjaunot, paartaisiit vairs nebija iespeejams.
Čali, a drīkst uzzināt kurā šrotā tu atradi Bentley resti??

tjip šī modeļa:
9000aero wrote:bla bla bla... un redele tika paartaisiita jo dabuuju resti no
http://ebay.windingroad.com/newsuploads ... t-spee.jpg
:-D :lol:

Posted: 18 Feb 2008, 18:03
by MartinsG
anders wrote:
9000aero wrote:
sadsoul wrote::D bla bla bla
.... kas tev liedza atjaunot jau esošo, ja pietika drosmes un apņēmības zāģēt kaut kādu bentlija redeli?
bla bla bla .... Sho resti pirku shrotaa un paartaisiiju jo maneejo vispaar atjaunot, paartaisiit vairs nebija iespeejams.
Čali, a drīkst uzzināt kurā šrotā tu atradi Bentley resti??

tjip šī modeļa:
9000aero wrote:bla bla bla... un redele tika paartaisiita jo dabuuju resti no
http://ebay.windingroad.com/newsuploads ... t-spee.jpg
:-D :lol:
Viņš standarta redeli, kurai piemudrīt Bentley resti pirka šrotā...

Posted: 18 Feb 2008, 18:06
by Lambertino
domāju, ka tu sāc cūkot to auto
Būtu sācis ar gaumīgiem diskiem un sēdinājumu un tālāk skatijies un konsultējies ar cilvēkiem.
smelies iedvesmu drīzāk no šitādiem ;)
Image
Image
Image

Posted: 18 Feb 2008, 18:13
by 9000aero
Lambertino wrote:domāju, ka tu sāc cūkot to auto
Būtu sācis ar gaumīgiem diskiem un sēdinājumu un tālāk skatijies un konsultējies ar cilvēkiem.
smelies iedvesmu drīzāk no šitādiem ;)
Image
Image
Image
220 euro par atspereem ir vilinoshi, bet kaut arii origjinaali naak kautkaadi sporta amortizaatori, tomeer vajadzeetu arii tos mainiit ar atspereem.
Diskus esmu jau daudz mekleejis un saabem tieshaam reti kuri diski der, un tie kurus esmu atradis nepatiik. Tas ir par jauniem, bet lietotus veel gruutaak atrast.

Posted: 18 Feb 2008, 18:16
by iz
diskus pats no koka izgreb, vai arī citus pārtaisi, caurumus izurb kādus vajag un būs labi, tu tak nasks uz visa pielagošanu. :fekalbaksts:

Posted: 18 Feb 2008, 18:21
by Lambertino
kādas problēmas ar diskiem? kāds tev skrūvju atālums un cik skrūves?
ja 4x108 tad der no audi
ja galīgi nekko nevar atrast tad uztaisi pāreju :roll:

Posted: 18 Feb 2008, 18:23
by 9000aero
iz wrote:diskus pats no koka izgreb, vai arī citus pārtaisi, caurumus izurb kādus vajag un būs labi, tu tak nasks uz visa pielagošanu. :fekalbaksts:
Ko es esmu pielaagojis- nosauc visu ko redzi

Posted: 18 Feb 2008, 18:25
by 9000aero
Lambertino-
Nu arii sarkanajam saabam augshaa ir bijushas probleemas ar diskiem, jo staav vainu flanchi vai driizaak 95 stupicas ar 5 skruuveem


http://fotki.lv/globetroteris/500783/

Posted: 18 Feb 2008, 18:31
by 9000aero
Melnais wrote:manuprāt sābs nav tas, ko vajag izrīsot.. :roll:
Nav taadas mashiinas kuru vajag