Page 21 of 31

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Dec 2012, 23:44
by koni4jo
Micuks wrote:Nu ar iepriekšējo motoru skrēja kā bembis ar m40b18, šito vēl pēc pilnas programmas nēsmu testējis, jāpiebrauc :emo:
Patīk strādāt ar tehniku un "tūnēt" padomju tehniku ir interesanti :naac:

Žikam detaļas lētas, bet tāpat šīs pārmaiņas uz 300Ls iznāca + VFTS i sanāk virs 400Ls ;)

Piemēram ar bembjiem tur neko daudz nav ko darīt, tur to kanālu urbšana maz ko dod klāt, bet šeit tas dod diezgan 8)
Bembim liktenis arī ir izlemts, interjers eksterjers +/- oriģinālās ar dažiem papildinājumiem, zem kapota m52b28 :naac:
Slimais :D Piemērs jau laikam ir mans M40B18 :reeka: , laikam uz pavasari jātiekas kaut kur uzskrieties, jo tādu šoku kā kāsienu Žigulim piedzīvot būtu :yo:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Dec 2012, 23:46
by GG.
:cool:

Ar prieku vēru vaļā topiku, kad redzēju, ka esi iepostējis kautko! Patīk tā izdoma, un "tūnings".

Par to, kāpēc tūnēt žiku? Kāpēc ne, manuprāt, tas ir ļoti patīkami, no diezgan riebīga auto stock izpildījumā sabūvēt kautko, kas liek pasmaidīt pašam un citiem!

:yo: :beer:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 00:12
by Micuks
koni4jo wrote:
Micuks wrote:Nu ar iepriekšējo motoru skrēja kā bembis ar m40b18, šito vēl pēc pilnas programmas nēsmu testējis, jāpiebrauc :emo:
Patīk strādāt ar tehniku un "tūnēt" padomju tehniku ir interesanti :naac:

Žikam detaļas lētas, bet tāpat šīs pārmaiņas uz 300Ls iznāca + VFTS i sanāk virs 400Ls ;)

Piemēram ar bembjiem tur neko daudz nav ko darīt, tur to kanālu urbšana maz ko dod klāt, bet šeit tas dod diezgan 8)
Bembim liktenis arī ir izlemts, interjers eksterjers +/- oriģinālās ar dažiem papildinājumiem, zem kapota m52b28 :naac:
Slimais :D Piemērs jau laikam ir mans M40B18 :reeka: , laikam uz pavasari jātiekas kaut kur uzskrieties, jo tādu šoku kā kāsienu Žigulim piedzīvot būtu :yo:
Mierīgi :naac:
Šprici gan vajag citādi negodīgi, vai arī tu liec karbiķi :emo: :naac: :reeka:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 00:13
by Micuks
GG. wrote::cool:

Ar prieku vēru vaļā topiku, kad redzēju, ka esi iepostējis kautko! Patīk tā izdoma, un "tūnings".

Par to, kāpēc tūnēt žiku? Kāpēc ne, manuprāt, tas ir ļoti patīkami, no diezgan riebīga auto stock izpildījumā sabūvēt kautko, kas liek pasmaidīt pašam un citiem!

:yo: :beer:
Prieks, ka patīk vēl kādam bez manis :)
Pašam patīk pētīt līdzīgas tēmas kur daudz bilžu un aprakstu, tāpēc cenšos iespēju robežās arī pats tā darīt.

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 00:16
by koni4jo
Micuks wrote:
koni4jo wrote:
Micuks wrote:Nu ar iepriekšējo motoru skrēja kā bembis ar m40b18, šito vēl pēc pilnas programmas nēsmu testējis, jāpiebrauc :emo:
Patīk strādāt ar tehniku un "tūnēt" padomju tehniku ir interesanti :naac:

Žikam detaļas lētas, bet tāpat šīs pārmaiņas uz 300Ls iznāca + VFTS i sanāk virs 400Ls ;)

Piemēram ar bembjiem tur neko daudz nav ko darīt, tur to kanālu urbšana maz ko dod klāt, bet šeit tas dod diezgan 8)
Bembim liktenis arī ir izlemts, interjers eksterjers +/- oriģinālās ar dažiem papildinājumiem, zem kapota m52b28 :naac:
Slimais :D Piemērs jau laikam ir mans M40B18 :reeka: , laikam uz pavasari jātiekas kaut kur uzskrieties, jo tādu šoku kā kāsienu Žigulim piedzīvot būtu :yo:
Mierīgi :naac:
Šprici gan vajag citādi negodīgi, vai arī tu liec karbiķi :emo: :naac: :reeka:
Krāmē tik šprici un davai, jāmeklē tik kādu taisnīti, kad sniegs pazudīs :D

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 00:54
by howitzer
GG. wrote:
Par to, kāpēc tūnēt žiku? Kāpēc ne, manuprāt, tas ir ļoti patīkami, no diezgan riebīga auto stock izpildījumā sabūvēt kautko, kas liek pasmaidīt pašam un citiem!

:yo: :beer:
Šajā gadījumā mans komentārs nebija domāts, kā nosodošs. Tieši otrādi. :) Super recpektc par šādu darbiņu. :) Gaidu arī vizuālo šķūningu, jo šī krāsa, manuprāt, ir galīgi bezpersoniska. Sarkans arī bez body kita un diskiem izskatīsies miljards reižu labāk. :)
Androīds iepriekš kaut ko brēca par Žika nožēlojamo riteņu izgriešanās leņķi. Vai pastāv kāds veids, kā palielināt leņķi? :) Pašam gribētos pakrāmēt ar tūningotu žiku pa kādu piesnigušu lauku ceļu, imho, varētu būt ellīgi jautri. :)

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 00:56
by howitzer
P.s. - nomaini to briesmīgo stūri pret kaut ko sakarīgāku, savādāk ar esošo baranku toč var nosisties. :shura: Pie vienas vietas,ka neizskatīsies OEM, drošība tomēr pirmajā vietā. :D

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 00:58
by GG.
howitzer wrote: šī krāsa, manuprāt, ir galīgi bezpersoniska. Sarkans arī bez body kita un diskiem izskatīsies miljards reižu labāk. :)
Nu neeeez. Glīti sakopta arī šī protēzes krāsa gaumīgā izpildījumā izskatās ļoti labi!

Jautājums ne pa tēmu: Sarkani žiguļi nāca no rūpnīcas vispār?

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 01:01
by howitzer
GG. wrote:
howitzer wrote: šī krāsa, manuprāt, ir galīgi bezpersoniska. Sarkans arī bez body kita un diskiem izskatīsies miljards reižu labāk. :)
Nu neeeez. Glīti sakopta arī šī protēzes krāsa gaumīgā izpildījumā izskatās ļoti labi!

Jautājums ne pa tēmu: Sarkani žiguļi nāca no rūpnīcas vispār?
Gan jau, ka varēja dabūt Individual, ja bija blatiņš rūpnīcā un šņabīt`s ar šprotu bundžu azotē. :aiwa:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 01:08
by ramex
GG. wrote:
howitzer wrote: šī krāsa, manuprāt, ir galīgi bezpersoniska. Sarkans arī bez body kita un diskiem izskatīsies miljards reižu labāk. :)
Nu neeeez. Glīti sakopta arī šī protēzes krāsa gaumīgā izpildījumā izskatās ļoti labi!

Jautājums ne pa tēmu: Sarkani žiguļi nāca no rūpnīcas vispār?
nāca nāca, vismaz trīnīši un sestie

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 01:09
by Micuks
Esmu agrāk teicis, ka krāsa šī pašam nepatīk, bet toreiz arī bija tā ka viss pēdējā brīdī un mainīt papīrus krāsas dēļ vairs negribēju un zināju ka nebūs uz ilgu laiku tā krāsa, bet nu sanāca, ka būs ilgāk kā plānots :D
Pēc stūres kartera pārlasīšanas leņķis ir samazinājies vai vienkārši biju pieradis pie bembja :D bet nu jā prasītos lielāks, palielināt var, tikai uz TA laiku jāliek atpakaļ pa vecam :emo:

Šī ir TA stūre, tā kā ir pinums pa virsu ar šo ir daudz vieglāk un ērtāk stūrēt nekā ar mazajām un arī drošāk, lai cik neticami tas nebūtu :D

Bija sarkani.

Pircējs gaidīja 10 gadus rindā un desmit gadus krāja naudu, kad pienāca rinda pirka ko deva, pa blatu izvēlēties varēja tikai no tām krāsām kas pieejamas :emo:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 01:14
by howitzer
Piznjec, es tiešām negribētu būt sava opja vietā, kurš bija gatavs atdot visu savu iedzīvi + omīti par šādu auto... :aiwa: Tagad pat biki žēli skatīties kaut kādus video, kuros redzams, kā pāķi iznīcina šos auto, ja ir zināms, cik ļoti cilvēkiem šos auto toreiz vajadzēja... Savā ziņā žēl, ka nesanāca padzīvot tajos laikos. Personīgā vērtību sistēma laikam būtu krietni vien savādāka... :roll:
Bet nu labi. Ārtemats jau.
Katrā ziņā, krāso fiksāk to bundžu, šī krāsa izskatās, maigi sakot, ne pārāk smuka. :aiwa: Un apdeito topiku biežāk, citādi mums te tikai spams griežas, kurā dominē Jūda ar saviem čomiem on crack. :shura:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 12 Dec 2012, 11:26
by Archuks
Slimi :shock: Pozitīvā nozīmē :cool: Prieks skatīties un lasīt :)

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 15 Dec 2012, 19:49
by bucis
Nu super Janka labs darbiņš!!

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 16 Dec 2012, 13:24
by Melnais
fanāts! :yo:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 18:42
by Micuks
Gandrīz mēnesis ir nobraukts bez problēmām :)
Pamatpārbaudes dienā nomainīju gumijas šļauku par ko ielika divnieku, pirms dažām nedēļām izdomāju, ka jāatgaiso visas bremzes, lai novērstu nevienmērību kas bija pamatpārbaudē.
Ķēros klāt, bet šķidrums uz aizmuguri nebija, nonācu līdz regulatoram, kurš regulē spiedienu uz aizmugurējiem riteņiem, regulatoru nopirku jaunu un pie reizes arī bezkontaktu aizdedzes sadalītāju.

Image

Ar regulatora maiņu bija piedzīvojumi, zināju ka tas ir jāregulē pēc maiņas, bet uzliku uz veco vietu ar domu pi* viņ zirgs, nu vot i *episa :crazy: ka kreisajam ritenim šķidrums pienāca, bet ritenis nebremzējās. Konsultējos ar zinošu žigulistu, bet tas pie vainas nebija, beigās izdomāju tomēr paregulēt regulatoru un kreisais ritenis sāka bremzēt :D
Visa sestdiena nodzīvota pa garāžu + sieva pielikta pie darba spaidīt bremzi :emo:

Šodien paņēmu brīvdienu, lai brauktu uz skati, no rīta rindas nav :D
Pārbaudīja, pateica ka žiks esot labā stāvoklī, labi saglabājies 8)

Protokolā nav neviena vieninieka vairs, un kur viņiem rasties, ja rūsas no apakšas nav, nekādu noplūžu nav jo viss jauns :yahoo:
Image
Image

Pēc skates braucu uz garāžu uzlikt bezkontaktu aizdedzi, štekeris no golfa sadalītāj neder, bet toties derēja no bembja, to arī pārlodēju:

Image
Image

Šeit rotoriņu atšķirība, bezkontaktu labajā pusē un kontaktu kreisajā pusē:

Image
Image
Savstarpēji mainīt nevar!
Vecajam ir misiņa kontakti, jaunajam apalvots bleķis :?

Protams arī jauna bezkontaktu spole:
Image

Aizdedze uzstādīta:
Image
Image
Image

Un uzliku atpakaļ ikdienas stūri :naac:
Image
Stūre svaigi apvilkta ar īsto ādu, patīkami stūrēt :drive:

Pēc bezkontaktu aizdedzes uzstādīšanas auo iet vēl uz pusi labāk kā bija, tad gāja labi, bet tuvu virs 5k rpm jau jutu, ka tas ir virs optimālā un negriež vairs tik labi, bet tagad griezās virs 7k/rpm stabili un iespējams pat vairāk, bet vairs negriezu. Ceļ labi no maziem apgriezieniem, ir dinamisks un jūtīgs uz akselātoru :drive:
Tiešām patīkami braukt :naac: :drive:

Nākamais uzlabojums būs jauns ģenerators no 21214 80A jo esošais kā mopēdam "delta" 45A :emo: un tad jau vēl pēc mēneša nāks bloķis gliemeža tipa ja viss sanāks kā plānots :roll:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 19:03
by e30students
Iespaidīgi, kā vienmēr.

Image

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 19:59
by ttd
Negribi kādu dienu uztaisīt video ar to, kā šitais žiks iet? :aiwa:

Un katru reizi, pēc šī topic lasīšanas, sagribās pārsēsties uz žiku. Varētu skrūvēt caurām dienām un visu laiku kaut ko uzlabot :emo:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 07 Jan 2013, 20:11
by Micuks
Paldies!
Video kameras man nav un ar fočiku filmēt negribu :-|

Bus normāla kamera tad ko uzfilmēšu, bet līdz tam profilakses pēc ir jāsamaina eļļa ar filtru, vairāk jau filtru jo man viņš nepatīk dažu iemeslu dēļ :roll:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 08 Jan 2013, 01:02
by lesis
Kad šprice būs,wasted spark vai tomēr šis bezkontaktu sadalītājs?
Agrāk teici,ka wasted spark,bet tad tagad papildus sanācis likt bezkontaktu aizdedzi,jaunu spoli.Papildus darbs,izdevumi.

Interesanti,ka iet jūtami labāk.Parasti,aizdedzes sistēma spētu uzlabot atgāzu,patēriņa rezultātus,padarīt vienmērīgāku dzinēja gaitu.Tas īsti pie žopometra neiederas.

Nesaku,ka aizdedzes sistēmu uzlabot ir lieki,drīzāk-mani tas interesē tādā apjomā,ka vajadzētu uzņemt,ja ne dyno rezultātus,tad ieskrējienu ar hronometru "pirms un pēc".Protams,to viegli pateikt un nevis katreiz pārbaudīt.Pats arī neņēmu hronometru pirms vieglā spararata un pēc,kā ir tagad.A ar žopometru,liekas,ka "debesis".

Katrā ziņā,kad bloķis būs,būsi starā.Nesen tika uzlikts Opelim,pavisam citi prieki un izklaides.Ja jāstāda apgreidu tops,bloķis jebkurā gadījumā būs top3.

:cool: :cool: :cool: