Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Braucot, izņem no ātruma, atlaid sajūgu, uzgāzē līdz ~2k apgriezienu, izspied sajūgu un liec nākamajā pārnesumā. Ja šitas palīdz, tad beigti sinhronizātori.


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
HELP
Situācija:
Ir jauns amītis ar īso štoku un ir sēdināta atspere ar diezgan lielu sēdinājumu (-70...-80mm). Saliekot visu kopā, mašīna praktiski sēž uz atboiņika (standarta).
Jautājums:
Vai var atboiņiku saīsināt par kādiem 2-3cm?
Situācija:
Ir jauns amītis ar īso štoku un ir sēdināta atspere ar diezgan lielu sēdinājumu (-70...-80mm). Saliekot visu kopā, mašīna praktiski sēž uz atboiņika (standarta).
Jautājums:
Vai var atboiņiku saīsināt par kādiem 2-3cm?
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Juris_V
- Posts: 673
- Joined: 07 May 2007, 11:19
- Location: Čangalija - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Parādijusies nopietnāka probēlma... 2.2 20VT (Raudi) brīvgaitā uzgāzējot var dabūr pozitīvu virsspiedienu +0.5bar mierīgi.
Varētu būt saistīts ar to ka ieplūdē aiz droseles kkur neblīvums? Vnk brīvgaitā spiediens aiz droseles vien -0.2...-0.3 bar, kaut vajadzētu būt -0.6..-0.7
Varētu būt saistīts ar to ka ieplūdē aiz droseles kkur neblīvums? Vnk brīvgaitā spiediens aiz droseles vien -0.2...-0.3 bar, kaut vajadzētu būt -0.6..-0.7
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Pats savējam arī apgraizīju un viss it kā normāliCh. wrote:HELP
Situācija:
Ir jauns amītis ar īso štoku un ir sēdināta atspere ar diezgan lielu sēdinājumu (-70...-80mm). Saliekot visu kopā, mašīna praktiski sēž uz atboiņika (standarta).
Jautājums:
Vai var atboiņiku saīsināt par kādiem 2-3cm?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ir problēma ar manu Astru, liekot otrajā robā ir krakšķis un tad tikai ieliekas, uzgāzējot un tad liekot robā itkā viss ok, viss sāk norādīt uz sinhronizātoriem. Skatos kur pirkt, bet nekur nav, skatos arī kārbas ja nu kas, bet nu ar viņām ar ir kā ir, tad nu jautājums, vai es vsp kkur savai kārbai varu dabūt to sinhronizātorus vai man jāmaina būs kārba kad vsp izbeigsies? Un ja mainu kārbu vai varu kādu citu likt nevis original un kādu tad varētu likt?
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
- Juris_V
- Posts: 673
- Joined: 07 May 2007, 11:19
- Location: Čangalija - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Iesaku uz vietas pie rezerves daļu tirgotājiem aizbraukt un painteresēties. Ja nav vai ja kosmiskas cenas - Saulriešos ir opel šrots. Domāju tur varētu atrast visu nepieciešamo.rrrainis wrote:Ir problēma ar manu Astru, liekot otrajā robā ir krakšķis un tad tikai ieliekas, uzgāzējot un tad liekot robā itkā viss ok, viss sāk norādīt uz sinhronizātoriem. Skatos kur pirkt, bet nekur nav, skatos arī kārbas ja nu kas, bet nu ar viņām ar ir kā ir, tad nu jautājums, vai es vsp kkur savai kārbai varu dabūt to sinhronizātorus vai man jāmaina būs kārba kad vsp izbeigsies? Un ja mainu kārbu vai varu kādu citu likt nevis original un kādu tad varētu likt?
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
nu ko tev tur daudz domāt variantu nav daudz:Jur4x wrote:Parādijusies nopietnāka probēlma... 2.2 20VT (Raudi) brīvgaitā uzgāzējot var dabūr pozitīvu virsspiedienu +0.5bar mierīgi.
Varētu būt saistīts ar to ka ieplūdē aiz droseles kkur neblīvums? Vnk brīvgaitā spiediens aiz droseles vien -0.2...-0.3 bar, kaut vajadzētu būt -0.6..-0.7
1) sajauci nedaudz mērvienības, ja TGtāā absolūts P ir 0.3 Bar ,=,kas nozīmē retinājumu 0.7 bar apmērā ,tad viss kārtībā
2) gaisa piesūkšana aiz droseles pats teici
3) sadilis motors
un kāpēc tu domā ka TGtāā nevar dabūt virsspiedienu (šeit vietā jautājums: kurā vietā mēri?)
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Anjey. man liekas, ka Tu ko jauc. Neticu, ka Jur4x kaut kādā mistiskā veidā ieguvis absolūtā spiediena mērītāju. 99,5% visi tie turbo, boost u.t.t. gauges ir relatīvā spiediena mērītāji.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Juris_V
- Posts: 673
- Joined: 07 May 2007, 11:19
- Location: Čangalija - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Anjey -> viss tiek mērīts tehniskajās mērvienībās.
-1bar~ -1(tehn atm) ~ 0 (atm)
0bar ~ 0 (tehn atm) ~ 1 (atm)
Motoram izdilums minimāls - cilindriem vēl bij honējums redzams. Nobraukti 5t km. Šaubos ka pa šo laiku tā izdila.
Principā brīvgaitā vairāk par 0bar nevajadzētu dabūt. Tiek mētīts aiz droseles.
-1bar~ -1(tehn atm) ~ 0 (atm)
0bar ~ 0 (tehn atm) ~ 1 (atm)
Motoram izdilums minimāls - cilindriem vēl bij honējums redzams. Nobraukti 5t km. Šaubos ka pa šo laiku tā izdila.
Principā brīvgaitā vairāk par 0bar nevajadzētu dabūt. Tiek mētīts aiz droseles.
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
atklāti sakot man galvā nestāv 20 VT motora ieplūdes shēma ar visām vakuma šļaukām, bet ja pieņem, ka arī visādas sadales fāzes arī ir pareizas ,jo pēkšņi tās nemēdz mainīties, tad gan jau gaisa piesūkšana ,ko tur daudz filozofēt, vai nu klausies kur šņāc , vai arī vari paņemt Carb cleaner un pūst( par kādu vietu par ko tev ir aizdomas) , ja dzirdēsi izmaiņas motora darbībā---> gaisu piesūc zem droseles ,neko gudrāku laikam nevaru izdomāt
nu takš pats esi izglītots cilvēks ,ko ta čakarēties ?
nu takš pats esi izglītots cilvēks ,ko ta čakarēties ?
- Juris_V
- Posts: 673
- Joined: 07 May 2007, 11:19
- Location: Čangalija - Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Izglītots bet visu zināt nevar... Ja godīgi sadales fāzes arī ir viena no aizdomām.. Bet to jau vairāk nākošajā weekendā paskatīšos...
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
No kura gala varētu sākt meklēt problēmu
Ieslēdzot tuvās gaismas, iedegas nevis gaismas, bet loga tīrītājs sāk darboties.Gaismas deg ļoti blāvi.
Loga tīrītāja kloķis nedarbojas. Darbojas tikai tā pozīcija kad pavelk uz sevi.
Ieslēdzot avārijas gaismu, loga tīrītājs raustas avareikas ritmā. Arī ar centrālo atslēgu atslēdzot mašīnu noraustas loga tīrītājs. Vēl arī panelī visu laiku deg tālās gaismas lampiņa, kaut arī pašas gaismas nedeg.
Elektriskie logi, spoguļu un klimats strādā.


Ieslēdzot tuvās gaismas, iedegas nevis gaismas, bet loga tīrītājs sāk darboties.Gaismas deg ļoti blāvi.
Loga tīrītāja kloķis nedarbojas. Darbojas tikai tā pozīcija kad pavelk uz sevi.
Ieslēdzot avārijas gaismu, loga tīrītājs raustas avareikas ritmā. Arī ar centrālo atslēgu atslēdzot mašīnu noraustas loga tīrītājs. Vēl arī panelī visu laiku deg tālās gaismas lampiņa, kaut arī pašas gaismas nedeg.



Elektriskie logi, spoguļu un klimats strādā.
* Ja bērni uz skolu iet saposušies un nes puķes, drīz būs jārok kartupeļi.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Minu tikai, bet izklausās, ka tev tur iet uz īso, sāc ar vadu un slēdžu apskatīšanu, kas ir ap stūri.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
arrrvis wrote:No kura gala varētu sākt meklēt problēmu![]()
![]()
Ieslēdzot tuvās gaismas, iedegas nevis gaismas, bet loga tīrītājs sāk darboties.Gaismas deg ļoti blāvi.
Loga tīrītāja kloķis nedarbojas. Darbojas tikai tā pozīcija kad pavelk uz sevi.
Ieslēdzot avārijas gaismu, loga tīrītājs raustas avareikas ritmā. Arī ar centrālo atslēgu atslēdzot mašīnu noraustas loga tīrītājs. Vēl arī panelī visu laiku deg tālās gaismas lampiņa, kaut arī pašas gaismas nedeg.![]()
![]()
![]()
Elektriskie logi, spoguļu un klimats strādā.
Problēma tika atrisināta notīrot masas vadus, kas atrodas zem akumulatora plaukta

* Ja bērni uz skolu iet saposušies un nes puķes, drīz būs jārok kartupeļi.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tiku pie FIAT TIPO un gribu uzinat vinam motora tilpumu. Motors ir 1.4/1.6 monošprice. Ar ko atšķirās 1.4 no 1.6? Motoram ir 8V.
Ir geigts suknis un cik skatijos tad katram savs. Vai Monospricei deres no jebkā?
Paldies.
Ir geigts suknis un cik skatijos tad katram savs. Vai Monospricei deres no jebkā?
Paldies.
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Atšķiras ar tilpumuagnismk wrote:Tiku pie FIAT TIPO un gribu uzinat vinam motora tilpumu. Motors ir 1.4/1.6 monošprice. Ar ko atšķirās 1.4 no 1.6? Motoram ir 8V.
Ir geigts suknis un cik skatijos tad katram savs. Vai Monospricei deres no jebkā?
Paldies.

Use Google -
Atver interneta veikalu http://igrosauto.lv, atrodi udenssūkni un nospied "saderība". Man izmet visus 1.4 un 1.6 autiņus. Vajadzētu derēt.
Bet vislabak būtu atrast kodu uz dzinēja.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Varbūt kāds ir saskāries ar šo aparātu un var pastāstīt kautko sīkāk?
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... cbikj.html
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... cbikj.html
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Pārvietots!
marchello89 wrote:Sveiks....
Es jauniņais...
Manam e34 ir neliela problēma...tātad atbraucu mājās, tad viss panelis strādāja(tb spidometrs, tahometrs, bendzīna un temperatūras dačiks), no rīta, kad iedarbināju, tad panelis nestrādāja, tikai mirgo panelis...Kas varētu būt pa problēmu? Man aizdomas ir ka pats spidometra panelītis jāmaina...
Varbūt kāds ir saskāries ar to?


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5