Android Bora
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Hz, par spiedieniem nezinu, Inc čipoja. Bet nedomāju ka tas varētu būt par iemeslu turbīnas beigām. Ja tas būtu dēļ nepareiza darba režīma, tad būtu kādas pazīmes bijušas jau iepriekš, bet tā kā tas notika, vairāk sliecos uz domu, ka ir kaut kāds rūpnīcas defekts. Ja iepriekšējā turbīna nogāja 300K (ok, moš bija otrā turbīna šitam auto), tad šitai vajadzēja arī noiet krietni ilgāk.
Darbā kolēgam Golp4 ar 101zs tdi motoru turbīna beidzās pie 60K km - tad mainīja pa garantiju, jo arī bija defekts pašā turbīnā.
Darbā kolēgam Golp4 ar 101zs tdi motoru turbīna beidzās pie 60K km - tad mainīja pa garantiju, jo arī bija defekts pašā turbīnā.
Good morning? No such thing!
Re: Android Bora
Tev tā turbīna ir rūpnieciski restaurētā?
vismaz par LV meistariem ir dzirdēts, ka restaurētās tur mazāk nekā labas lietotas. Tas tā no lietotāju pieredzes.
vismaz par LV meistariem ir dzirdēts, ka restaurētās tur mazāk nekā labas lietotas. Tas tā no lietotāju pieredzes.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Nevis restaurēta bet pilnīgi jauna oriģinālā turbīna.Kaross wrote:Tev tā turbīna ir rūpnieciski restaurētā?
vismaz par LV meistariem ir dzirdēts, ka restaurētās tur mazāk nekā labas lietotas. Tas tā no lietotāju pieredzes.
Šodien noņems tad redzēs kas lācītim vēderā sagājis ne tā..
Good morning? No such thing!
Re: Android Bora
trakais cilvēks.
Tad gan stulbi. jauna turbīna izģērbjas tādā ātrumā.
Tad gan stulbi. jauna turbīna izģērbjas tādā ātrumā.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Hz...jonixins wrote:Atbilde varētu saukties "Eļļošanas maģistrāle", ja tā netika mainīta.
It kā spiediena devēji nekādu troksni netaisīja - parasti jau uzreiz ir brīdinājuma lampa, ja kaut kur spiedieni nav pareizi..
Zinu, ka VW 1,8t benzīnmotoriem gadās problēmas ar to, ka eļļas padeves truba uz turbīnu ar laiku aizaug, jo ir ļoti tuvu blokam un visu laiku tiek karsēta. Dīzelim jau defaultā visa tā padarīšana ir krietni vēsāka..
Good morning? No such thing!
Re: Android Bora
nekādas lampas šeit nebūs ja arī turbīnas eļļošanas trubas būs galīgi ciet. Tādā gadījumā gan turbīna nokausies pārdesmit kilometros.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Šodien turbīna noņemta un apskatīta. Pavērās šāds skats:

Ar eļļošanu viss kārtībā - pēc visa spriežot ar to arī nav bijušas problēmas - asītei lufte nav. Vispār pirms 8K, kad motoram tika sadarīts vis kaut kas interesants, tas arī tika izskalots ar speciālajiem tīrāmajiem, tāpēc es kaut kā īsti neticēju, ka eļļošanas maģistrāle varētu būt aizaugusi. Turklāt, cik zinu, dīzeļiem tas nav raksturīgi vispār.
Tātad konkrētajā gadījumā pie vainas pēkšņai gaudošanai ir bijusi trūkstošā lāpstiņa, kura tika atrasta trubā starp turbīnu un IC.
Kādēļ tā pēkšņi izlūzusi, nevaru gan saprast. Gaisa filtrs arī pirms tām 8K mainīts, un arī tagad ir labā stāvoklī. Nekādi svešķermeņi tikt iekšā posmā starp gaisa filtru un turbīnu nevarēja.
Līdz ar to vienīgais variants - brāķis pašā turbīnā - vai nu lāpstiņā jau bijusi mikroplaisiņa, vai arī mikroburbulītis vai kāds cits brāķītis.
Šitā turbīna tiks sūtīta uz rūpnīcu lai skatās kas un kā, un lai atdod naudu.
Pagaidām jābrauc tāpat ir, un rīt (vai parīt) tiks uzstādīta cita turbīna - VNT17 no Andrejs666 golfa (150zs TDI), pēc jaunā gada laikam aizbraukšu beidzot ciemos pie Jonixins uz dačipošanu un vēl šādu tādu sīkumu daprogramēšanu.

Ar eļļošanu viss kārtībā - pēc visa spriežot ar to arī nav bijušas problēmas - asītei lufte nav. Vispār pirms 8K, kad motoram tika sadarīts vis kaut kas interesants, tas arī tika izskalots ar speciālajiem tīrāmajiem, tāpēc es kaut kā īsti neticēju, ka eļļošanas maģistrāle varētu būt aizaugusi. Turklāt, cik zinu, dīzeļiem tas nav raksturīgi vispār.
Tātad konkrētajā gadījumā pie vainas pēkšņai gaudošanai ir bijusi trūkstošā lāpstiņa, kura tika atrasta trubā starp turbīnu un IC.
Kādēļ tā pēkšņi izlūzusi, nevaru gan saprast. Gaisa filtrs arī pirms tām 8K mainīts, un arī tagad ir labā stāvoklī. Nekādi svešķermeņi tikt iekšā posmā starp gaisa filtru un turbīnu nevarēja.
Līdz ar to vienīgais variants - brāķis pašā turbīnā - vai nu lāpstiņā jau bijusi mikroplaisiņa, vai arī mikroburbulītis vai kāds cits brāķītis.
Šitā turbīna tiks sūtīta uz rūpnīcu lai skatās kas un kā, un lai atdod naudu.
Pagaidām jābrauc tāpat ir, un rīt (vai parīt) tiks uzstādīta cita turbīna - VNT17 no Andrejs666 golfa (150zs TDI), pēc jaunā gada laikam aizbraukšu beidzot ciemos pie Jonixins uz dačipošanu un vēl šādu tādu sīkumu daprogramēšanu.
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Pirmdien ienācās paciņa, a paciņā izskatījās šitā

Tā VNT17, ko gribējām likt, izrādījās vai nu nenoregulēta, vai kas tur - vairāk par 0,3bar nepūta.
Šitā jaunā ir VNT15, tipa stock. Jau uzlikta, auto šodien notestēts - iet tāpat jāiet.
Tagad vecā salauztā turbīna ceļo uz rūpnīcu - jāsagaida ko jamie teiks.
Vēl šodien salikti atpakaļ pareizie lukturi + ielikts miglās xenons. Apskates lukturi jāatdod juzikam (lielspaldies).

Tā VNT17, ko gribējām likt, izrādījās vai nu nenoregulēta, vai kas tur - vairāk par 0,3bar nepūta.
Šitā jaunā ir VNT15, tipa stock. Jau uzlikta, auto šodien notestēts - iet tāpat jāiet.
Tagad vecā salauztā turbīna ceļo uz rūpnīcu - jāsagaida ko jamie teiks.
Vēl šodien salikti atpakaļ pareizie lukturi + ielikts miglās xenons. Apskates lukturi jāatdod juzikam (lielspaldies).
Good morning? No such thing!
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Android Bora
Brauc pusdienās un paķer līdzi tos prožektorus 



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Nesen atnāca atbilde no rūpnīcas par sabojāto turbīnu. Jamie vainu uzņemties negrib- mēģina novelt vainu uz nekvalitatīvu smērvielu. Neliekas diži pārliecinoši - pirms turbīnas maiņas motors izskalots, ielieta svaiga motul eļļa ar pareizo sprecifikāciju. Un lai nu kā, bet kāds gan sakars var būt eļļošanai ar lāpstiņas izlūšanu, ja pats rotors pie korpusa nav pieskāries? Ekspertīzes aktā sabildēta turbīnas ass - manāmi saskrāpēta. Bet pieļauju, ka skrāpējumi radušies jau pēc lāpstiņas izlūšanas, jo, izlūztot lāpstiņai, protams, turbīna vairs nav nobalansēta un asīte skaras pie sieniņām.
Ir gan cita ideja, kāpēc lāpstiņa izlūza - pirms pāris nedēļām autiņam atkal parādījās šņākoņa, dodot virsū - tb var dzirdēt, kā turbīna iegriežas. Līdzīga šņākoņa bija parādījusies ~mēnesi pirms iepriekšējās turbīnas nobeigšanās. Papētot kārtīgāk, konstatēts, ka intercoolerī ir caurums - izrīvējies alumīnijā gar plastmasu, kas pievada gaisu IC. Pieļauju, ka dēļ caurā intercoolera, turbīna griezās daudz ātrāk, lai dabūtu vajadzīgo spiedienu, un vienk. tika pārgriezta - tb lāpstiņa izlūza pārslodzes dēļ.
Piektdien dabūju veselu IC, bija plāns nomainīt, bet arī sanāca aplauziens - esmu dabūjis nepareizo IC - manējam spiediena devējs nāk IC korpusā, a iegūtais IC bija bez cauruma spiediena devējam. Pirmdien jādabū cits IC un jāmēģina samainīt.
Pēc tam jāiegriežas ciemos pie Kaross'a paregulēt.
Bija daudz labas atsauksmes dzirdētas par jonixins, bet, par cik jau no janvāra sākuma pie jamā nevar tikt - 2x tika atcelta sarunātā regulēšana, tagad uz PM neatbild, tad nolēmu doties ciemos pie Kaross'a. No Xplod laba atsauksme saņemta, tā kā akna/sirds mierīga.
Pēcāk padalīšos ar iespaidiem.
Vispār ir doma vasarā, kad z3 būs braucams, boru uzsmukināt un tirgot nost - pēdējā laikā aizvien biežāk satieku apmierinātus/laimīgus cilvēkus, kas pārvietojas ar auto ar palieliem benzīna motoriem ar pirdiena piedziņu (lasi - gāzi). Ir doma pievienoties gāzētājiem. Izmaksu ziņā braukšana ar boru sanāk līdzīga, kā ar audi s6 4.2 ar gāzi... Provēšu vasarā uztaisīt tādu rokādi.
Ir gan cita ideja, kāpēc lāpstiņa izlūza - pirms pāris nedēļām autiņam atkal parādījās šņākoņa, dodot virsū - tb var dzirdēt, kā turbīna iegriežas. Līdzīga šņākoņa bija parādījusies ~mēnesi pirms iepriekšējās turbīnas nobeigšanās. Papētot kārtīgāk, konstatēts, ka intercoolerī ir caurums - izrīvējies alumīnijā gar plastmasu, kas pievada gaisu IC. Pieļauju, ka dēļ caurā intercoolera, turbīna griezās daudz ātrāk, lai dabūtu vajadzīgo spiedienu, un vienk. tika pārgriezta - tb lāpstiņa izlūza pārslodzes dēļ.
Piektdien dabūju veselu IC, bija plāns nomainīt, bet arī sanāca aplauziens - esmu dabūjis nepareizo IC - manējam spiediena devējs nāk IC korpusā, a iegūtais IC bija bez cauruma spiediena devējam. Pirmdien jādabū cits IC un jāmēģina samainīt.
Pēc tam jāiegriežas ciemos pie Kaross'a paregulēt.
Bija daudz labas atsauksmes dzirdētas par jonixins, bet, par cik jau no janvāra sākuma pie jamā nevar tikt - 2x tika atcelta sarunātā regulēšana, tagad uz PM neatbild, tad nolēmu doties ciemos pie Kaross'a. No Xplod laba atsauksme saņemta, tā kā akna/sirds mierīga.
Pēcāk padalīšos ar iespaidiem.
Vispār ir doma vasarā, kad z3 būs braucams, boru uzsmukināt un tirgot nost - pēdējā laikā aizvien biežāk satieku apmierinātus/laimīgus cilvēkus, kas pārvietojas ar auto ar palieliem benzīna motoriem ar pirdiena piedziņu (lasi - gāzi). Ir doma pievienoties gāzētājiem. Izmaksu ziņā braukšana ar boru sanāk līdzīga, kā ar audi s6 4.2 ar gāzi... Provēšu vasarā uztaisīt tādu rokādi.
Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Nu tā, sen nekas nav rakstīts,bet ir daudz kas pa šito laiku mainījies. Tai skaitā vēl viena turbīna
Janvārī uzliktā jaunā turbīna pa ~1500km izģērbās
Pēc visa spriežot, arī bijis kāds eļļas spiediena trūkums.
Par cik neatbalstu pusmēru pieņemšanu, tika izdarīts sekojošais:
1. uzlikts jauns eļļas sūknis.
2. uzliktas jaunas eļļas padeves trubas.
3. uzlikts jauns eļļas filtra flancis, caur kuru eļļa iet uz turbīnu.
4. uzlikta jauna turbīna
5. viss vēlreiz kārtīgi pārbaudīts.
Pēc salikšanas un nelielas patestēšanas tika konstatēts, ka ir beidzies gaisa masas mērītājs.
Auto devās ciemos pie Kaross - viņš nojājās veselu dienu, bet GMM tā arī neizdevās atslēgt - izrādās manam auto ir kaut kāds jocīgais vadības bloks, kuram to izdarīt nevar.
Tika iegādāts cits vadības bloks, piekodēts, tagad viss baigi labi - lielspaldies Karosam (slēptā reklāma šeit) - varu teikt visu to labāko un rekomendēt arī citiem!
Vēl pa šo laiku auto pabija ciemos pie Focusa (viņam reklāmu nevajag - tāpat visi zin ka Focus ir ze best of ze best), auto tika garantijas ietvaros pārkrāsots kapots - bija iestājies neliels kāsītis vienā stūrī. Un vēl auto tika nopulēts līdz kaķa pautu spīdumam.
Vēl nupatās auto pabija salona ķīmiskajā tīrītavā - tagad ir tīrs no visām pusēm.
Tāpat arī salikti jau ziemas sākumā iegādātie jaunie salona tepiķīši.




Tagad auto tiks meklēts jauns īpašnieks - īstenībā gan ir žēl pārdot, bet tomēr šim lēmumam esmu nobriedis un ir noskatīts aptuvenais nākamais auto.
Ja kādam ir vēlme šo iegādāties - cena 3500Ls, komplektā līdzi dosies oriģinālās atsperes un vienu sezonu brauktas ziemas riepas uz bleķa diskiem ar vw oriģinālajiem kalpakiem un gumijas tepiķīši. Apskate autiņam ir līdz 2013. gada janvārim.

Janvārī uzliktā jaunā turbīna pa ~1500km izģērbās

Pēc visa spriežot, arī bijis kāds eļļas spiediena trūkums.
Par cik neatbalstu pusmēru pieņemšanu, tika izdarīts sekojošais:
1. uzlikts jauns eļļas sūknis.
2. uzliktas jaunas eļļas padeves trubas.
3. uzlikts jauns eļļas filtra flancis, caur kuru eļļa iet uz turbīnu.
4. uzlikta jauna turbīna

5. viss vēlreiz kārtīgi pārbaudīts.
Pēc salikšanas un nelielas patestēšanas tika konstatēts, ka ir beidzies gaisa masas mērītājs.
Auto devās ciemos pie Kaross - viņš nojājās veselu dienu, bet GMM tā arī neizdevās atslēgt - izrādās manam auto ir kaut kāds jocīgais vadības bloks, kuram to izdarīt nevar.
Tika iegādāts cits vadības bloks, piekodēts, tagad viss baigi labi - lielspaldies Karosam (slēptā reklāma šeit) - varu teikt visu to labāko un rekomendēt arī citiem!
Vēl pa šo laiku auto pabija ciemos pie Focusa (viņam reklāmu nevajag - tāpat visi zin ka Focus ir ze best of ze best), auto tika garantijas ietvaros pārkrāsots kapots - bija iestājies neliels kāsītis vienā stūrī. Un vēl auto tika nopulēts līdz kaķa pautu spīdumam.
Vēl nupatās auto pabija salona ķīmiskajā tīrītavā - tagad ir tīrs no visām pusēm.
Tāpat arī salikti jau ziemas sākumā iegādātie jaunie salona tepiķīši.




Tagad auto tiks meklēts jauns īpašnieks - īstenībā gan ir žēl pārdot, bet tomēr šim lēmumam esmu nobriedis un ir noskatīts aptuvenais nākamais auto.
Ja kādam ir vēlme šo iegādāties - cena 3500Ls, komplektā līdzi dosies oriģinālās atsperes un vienu sezonu brauktas ziemas riepas uz bleķa diskiem ar vw oriģinālajiem kalpakiem un gumijas tepiķīši. Apskate autiņam ir līdz 2013. gada janvārim.
Good morning? No such thing!
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17278
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Android Bora
Cik Tu tajā mašīnā esi investējis? 



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
[censored], neprasiJuzix wrote:Cik Tu tajā mašīnā esi investējis?

Nopirku pa 3K Ls, ieliku vismaz vēl tik pat


Bet tagad grūti iedomāties, ko šim autiņam neesmu nomainījis - motorā viss jauns, bundža kā no rūpnīcas.... ai, beidziet mani bēdināt, tā jau grūti būs šķirties

Good morning? No such thing!
Re: Android Bora
Baigi interesanti, visu sataisīt, nomainīt un tad tirgot..
Kāpēc pats nevēlies braukt?

Kāpēc pats nevēlies braukt?
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Pārdodu - gan tāpēc, ka ar šo auto mistiskā kārtā nevaru sadzīvotBobcat wrote:Baigi interesanti, visu sataisīt, nomainīt un tad tirgot..![]()
Kāpēc pats nevēlies braukt?

Good morning? No such thing!
- Android
- Admins
- Posts: 6909
- Joined: 14 Jun 2004, 11:08
- Location: nenoteikta
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Android Bora
Šodien bora tika pie pēdējā jauninājuma - tika uzinstalēts jauns īpašnieks.
Sveicu jūzeru Nitro (no vwmotion), novēlu lai sanāk ar šo auto sadraudzēties labāk nekā man tas sanāca..
Sveicu jūzeru Nitro (no vwmotion), novēlu lai sanāk ar šo auto sadraudzēties labāk nekā man tas sanāca..
Good morning? No such thing!