Page 24 of 29
Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 21:18
by spainis666
VuskansDavis wrote:Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..
Victor reinz, piemēram, rekomendē nedaudz ieeļļot vītni
Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 21:22
by Abit e30
VuskansDavis wrote:Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..
es gan laikam gribētu teikt to pašu ko prezidents
man šķiet ka tas pievelkamais spēks veidojas kad skrūve ir savilkta līdz kkādai noteiktai robežai visā garumā (stiepe utt), nevis kad vītnē rodas berzes spēks un viņa līdz galam varbūt arī nenovilksies jo pašā vītnē ir pārāk liels pretspēks, tādēļ arī špilkas ir labākas kā skrūve

Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 21:32
by howitzer
Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?

Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 21:46
by Abit e30
howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?

tas absolūti nav izslēdzams, jo tāpat metāls nogurst un slodze uz to vītni ir gana pamatīga.
Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 22:59
by -AF-
Black President wrote:Ka vins argumenteja?
moš vnk patīk pa sauso bakstīt

Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 23:00
by -AF-
howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?

tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierā
Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 23:03
by -AF-
spainis666 wrote:VuskansDavis wrote:Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..
Victor reinz, piemēram, rekomendē nedaudz ieeļļot vītni
piemēram ARP špiļku manuālī minēts, ka ar ARP speciālo smēri, špiļkas var savilkt ar daudz mazāku spēku, nekā velkot to pašu bet izmantojot tikai eļļu
tā kā tur tika ņemts vērā to, kādu slodzi jāpievar savelkot, kur atupa pazūd dēļ berzes.
Taiksim tā, savu galvu ar ARP špiļkām un smēri vilku uz 110+ (precīzi neatklāšu)
bet pēc izjūtām gāja kā pa sviestu, attiecībā pret to, kad stock M50 vilkām uz 110Nm ar stock skrūvēm un eļļu
Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 23:06
by O.z
-AF- wrote:howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?

tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierā
šītā tricāra sāls ir m20, nevajag tur 24varstus. dzīvie diupiec lai paliek e36.lv
lai vai kā, lai abitam izdodas salikt un iztīrīt rores tam m20

Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 23:18
by howitzer
O.z wrote:-AF- wrote:howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?

tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierā
šītā tricāra sāls ir m20, nevajag tur 24varstus. dzīvie diupiec lai paliek e36.lv
+100.
Gandrīz katrs E30 ir ar kaut kādu plīti un vantūziem, ir daudz interesantāk lasīt/skatīties, kā kāds būvē vecos dzinējus.
Ehh, palieku vecs. Agrāk pats mīzu karstu par savu E30 ar 2.8 vantūzu, tagad liekas meh.

Re: Abit e30 318
Posted: 09 Apr 2017, 23:33
by Ch.
A pag, tomēr atstāji savu veco bloku?
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 00:02
by -AF-
da palielam poh ko tu dari tam tricāram, ja vajag palīdzēšu, galvenais lai taisnē uzvelk uz desas Ch

Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 08:40
by Abit e30
Ch. wrote:A pag, tomēr atstāji savu veco bloku?
jā, varu piedāvāt jebko no viņa
-AF- wrote:da palielam poh ko tu dari tam tricāram, ja vajag palīdzēšu, galvenais lai taisnē uzvelk uz desas Ch

nu ar diuastoņ pret emmīti nebija variantu, tagad, redzēs

Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 08:46
by nitrous_oxide
Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 10:56
by Abit e30
nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
to lai vītnes būtu tīras es vienmēr ļoti skatos, bet nu par eļļošanu, hz..
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 11:16
by -AF-
nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
bloka vītńu urbumu galā vienmēr ir papildus brīva vieta, un otrkārt ella uzsilstot mierīgi var izspiesties pa vītni uz augšu

nenoslēdz tur visu kā korkis
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 12:47
by nitrous_oxide
-AF- wrote:nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
bloka vītńu urbumu galā vienmēr ir papildus brīva vieta, un otrkārt ella uzsilstot mierīgi var izspiesties pa vītni uz augšu

nenoslēdz tur visu kā korkis
Kāreiz lekcijās stāstija ka tur vītne ir smalka un noblīvējas ļoti labi.
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 12:56
by Volfsburgs
Jāsaeļļo tik skrūvei paplāksne un viss. Tas, ka aprāvas vītne, ir standarta alumīnija bloka problēma.
Edit: Oj, pārķeru, no 3.0d tik kloķeni izmantoja.

Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 13:15
by O.z
Volfsburgs wrote:Jāsaeļļo tik skrūvei paplāksne un viss. Tas, ka aprāvas vītne, ir standarta alumīnija bloka problēma.

Bet m20
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 13:32
by Black President
Čugunsil bloks
Re: Abit e30 318
Posted: 10 Apr 2017, 13:33
by Micuks
Jāeļļo ir skrūves vītnes daļa ~5mm no gala. Ar katru reizi vītne tiek bojāta, blokam ir limits cik reizes ir paredzēts skrūvēt, to var noteikt arī pēc remonta skrūvju skaita.