Martinss wrote:Tam audi/vw ir gāze? Ja nē, tad purčiks - pretīm go planet ir moika, aiz tās moikas ir garāžu kooperatīvs - iebraucot teritorijā, ja nemaldos 3. lielie vārti (pelēki) pa kreisi, pirms kalna lejā. Strādā 9-17, kontaktu nav. Opis, kas saprot karburatorus un tā.
Nopirku šrotā sūkni.
parādījās bonusiņš kā strāva netika līdz sūknim. Degvielas sūkņa releja ligzdas nr.30 un nr.87 sūknim tiek padota strāva. Tātad relejs vainīgs.
Jautājums tad ir tāds;vai nevarētu būt,ka iepriekš relejs raustīja man sūkni? Tāpēc ķip ilgi startējās,beigas jau sāka mirt nost
Dzelzuks wrote:Nopirku šrotā sūkni.
parādījās bonusiņš kā strāva netika līdz sūknim. Degvielas sūkņa releja ligzdas nr.30 un nr.87 sūknim tiek padota strāva. Tātad relejs vainīgs.
Jautājums tad ir tāds;vai nevarētu būt,ka iepriekš relejs raustīja man sūkni? Tāpēc ķip ilgi startējās,beigas jau sāka mirt nost
Captain Obvious to the rescue: Kā domā ,sūknis bez strāvas var pumpēt degvielu, man liekas, ka ,nē
Dzelzuks wrote:Nopirku šrotā sūkni.
parādījās bonusiņš kā strāva netika līdz sūknim. Degvielas sūkņa releja ligzdas nr.30 un nr.87 sūknim tiek padota strāva. Tātad relejs vainīgs.
Jautājums tad ir tāds;vai nevarētu būt,ka iepriekš relejs raustīja man sūkni? Tāpēc ķip ilgi startējās,beigas jau sāka mirt nost
Captain Obvious to the rescue: Kā domā ,sūknis bez strāvas var pumpēt degvielu, man liekas, ka ,nē
Čo? es to tākā uzdrukāju,ka strāva negāja tagad,bet nezinu vai iepriekš nebīja tā,ka veco sūkni vnk tas relejs raustīja un tāpēc knapi kko pumpēja. Un līdz ar to mans vecais sūknis moš ir ok.
Dzelzuks wrote:Nopirku šrotā sūkni.
parādījās bonusiņš kā strāva netika līdz sūknim. Degvielas sūkņa releja ligzdas nr.30 un nr.87 sūknim tiek padota strāva. Tātad relejs vainīgs.
Jautājums tad ir tāds;vai nevarētu būt,ka iepriekš relejs raustīja man sūkni? Tāpēc ķip ilgi startējās,beigas jau sāka mirt nost
Captain Obvious to the rescue: Kā domā ,sūknis bez strāvas var pumpēt degvielu, man liekas, ka ,nē
Čo? es to tākā uzdrukāju,ka strāva negāja tagad,bet nezinu vai iepriekš nebīja tā,ka veco sūkni vnk tas relejs raustīja un tāpēc knapi kko pumpēja. Un līdz ar to mans vecais sūknis moš ir ok.
Imho prātīgāk tomēr pie meistara vest - šī nav lieta, ar ko nezinātājam ņemties. Ņems un izjuks tev tie diski uz ielas, ko tad?
Uzmet PM lietotājam gsi2, viņš ar šādu disku būvēšanu nodarbojas, varbūt, ka var kā palīdzēt ar padomu...
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
Sensenos laikos pārsēdinot vw vento pēc kāda neilga laika sagāzās kkas reduktorā un uz ielas izbira daļas no gultņiem. Ar jauno/citu kārbu braucu kamēr ķerru pārdevu. Šodien tas pats notika ar golfu. (pārsēdinājās)
Jautājums spečukiem: Trešajam golfam vajag satraukties par kaut kādu tur pusasu īsināšanu?
EuGarais wrote:Sensenos laikos pārsēdinot vw vento pēc kāda neilga laika sagāzās kkas reduktorā un uz ielas izbira daļas no gultņiem. Ar jauno/citu kārbu braucu kamēr ķerru pārdevu. Šodien tas pats notika ar golfu. (pārsēdinājās)
Jautājums spečukiem: Trešajam golfam vajag satraukties par kaut kādu tur pusasu īsināšanu?
Tagad varēju savu e34 535+lpg iedarbināt tikai uz gāzes,līdz vienu rītu vairs nea. Ja reduktoram pipec būtu,viņam nebīja jāapledo tajā brīdī? kādi varianti?
Dzelzuks wrote:Tagad varēju savu e34 535+lpg iedarbināt tikai uz gāzes,līdz vienu rītu vairs nea. Ja reduktoram pipec būtu,viņam nebīja jāapledo tajā brīdī? kādi varianti?
Variants tāds, ka nopisi bembīti
cerēju,ka tik gudri jau te nebūs.
es bīju domājis kāds varētu būt iemesls tam,ka tagad nerūc ar gāzi!
Dzelzuks wrote:Tagad varēju savu e34 535+lpg iedarbināt tikai uz gāzes,līdz vienu rītu vairs nea. Ja reduktoram pipec būtu,viņam nebīja jāapledo tajā brīdī? kādi varianti?
Variants tāds, ka nopisi bembīti
cerēju,ka tik gudri jau te nebūs.
es bīju domājis kāds varētu būt iemesls tam,ka tagad nerūc ar gāzi!
meklē nu rokās, kādu kurš kko saprot, un kko grib darīt ar to auto ! :/
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Dzelzuks wrote:Tagad varēju savu e34 535+lpg iedarbināt tikai uz gāzes,līdz vienu rītu vairs nea. Ja reduktoram pipec būtu,viņam nebīja jāapledo tajā brīdī? kādi varianti?
Variants tāds, ka nopisi bembīti
cerēju,ka tik gudri jau te nebūs.
es bīju domājis kāds varētu būt iemesls tam,ka tagad nerūc ar gāzi!
meklē nu rokās, kādu kurš kko saprot, un kko grib darīt ar to auto ! :/
es gribu viņu nah,uz gāzi ietu,pārdotu norm. Šādā stāvoklī varu dabūt pa 100ls mazāk,bet nu moš tā arī nāksies darīt.
Paķēru jau mk1 jettu,diezgan tuvu perfektam stāvoklim...par to vēlāk.
raksturīga problēma mondeo mk1. Priekšas lukturos ir plastmasas stikliņi kuri taisa stara kūli, tie mēdz dzeltēt. Vai ir kāda ķīmija ar ko atsvaidzināt sākotnējo izskatu?
p.s. no iepriekšējā autiņa tieši tos pārdevu nedēļu atpakaļ, bija svaigi.