Page 26 of 117
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 17:18
by elksnis
-AF- wrote:eu, kādas ir visvairāk sastopamās kaites tiem PD dzinējiem?
Saprotu ka sprauslu un vārstu darbība un uzbūve ir stulba, bet kas vēl čakarējas, nevar būt ka tik dēļ tā tos motorus ienīst?
Man pazīstamie audisti tip nekādu problēmu nezina

tik nezkāpēc katram otram kkas raustas dodot grīdā

Milzīgi nobraukumi, sliktas ellas, retas apkopes - ka rezultātā sadilušas sprauslu sēžas, beigtas sprauslas un tad turbo ar jau jamaina + komplekta divmasnieks piesaka karu...
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 18:05
by GG.
Un pizda raspredvalam
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 18:12
by -AF-
nu man paziņa bija paņēmis 2.0d 2006.g a4 no EZ
tas vēl bija 2012.gadā - itkā ticamie ap 200 000
viss čotka, apkopes savlaicīgi 13k maksimums ko pieļāva
tāpat čakars ar sprauslām un sadaleni
sajūgs un spararats tas konešno

Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 18:13
by Black President
Pizda rulju
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 19:12
by GG.
-AF- wrote:apkopes savlaicīgi 13k maksimums ko pieļāva
Tas nav pietiekoši, tas ir parāk reti. Jā zinu ražotāja ietiekums bla bla bla. Ražotāja ieteikums ir illuminati tripple six plāns lai tu nokautu savu esošo auto un pirktu jaunu.
Nu, tas nav normāli, es samainu savam CBBB eļļu, noresetēju intervālu. Next service in 30'000km or gazillion days. Ja tam seko, tad motoru var arī nākties mainīt uz 200kkm
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 20:55
by nakurilijs
PD lielākā problēma ir iepriekšējais īpašnieks.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 20:59
by Archuks
Bet visi arī brauc tos 25k km. Kad panelī/ekrānā iedegas, ka tuvojas serviss, tad arī brauc uz servisu. Ar auto tiek nobraukts līdz 100-200k km un ņem nākamo. Neviens, nu izņemot varbūt emku/AMG īpašnieki, labprātīgi ātrāk nebrauks uz servisu. End of story. Diskusiju nelasīju, viedoklis ir.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 21:33
by GG.
Archuks wrote:
Kad panelī/ekrānā iedegas, ka tuvojas serviss, tad arī brauc uz servisu.
Ļoti, ļoti nepareizi. Rullē vēl pāri, jo kas tad slikts notiks.
Vienu dienu vēlu naktī braucu ārā no benzīntanka, tur stāv sieviete ar pajaunu passat, kautko rakņājās zem kapota. Domāju, būšu labais samārietis, piedāvāšu palīdzību. Šī saka ka vajagot eļļu pieliet, esot no rīta iedegusies lampiņa pagriezienā, ka eļļas nav un esot sācis pīkstēt. Un tā visu laiku uz pagriezieniem pīkstot ka eļļu vajagot pieliet.

"Man jau teica, ka itkā nedrīkst braukt, bet kas tad tur var notikt"
Nu tā lūk.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 17 Dec 2015, 23:37
by Archuks
GG. wrote:Archuks wrote:
Kad panelī/ekrānā iedegas, ka tuvojas serviss, tad arī brauc uz servisu.
Ļoti, ļoti nepareizi. Rullē vēl pāri, jo kas tad slikts notiks.
Vienu dienu vēlu naktī braucu ārā no benzīntanka, tur stāv sieviete ar pajaunu passat, kautko rakņājās zem kapota. Domāju, būšu labais samārietis, piedāvāšu palīdzību. Šī saka ka vajagot eļļu pieliet, esot no rīta iedegusies lampiņa pagriezienā, ka eļļas nav un esot sācis pīkstēt. Un tā visu laiku uz pagriezieniem pīkstot ka eļļu vajagot pieliet.

"Man jau teica, ka itkā nedrīkst braukt, bet kas tad tur var notikt"
Nu tā lūk.
Nu šis jau ir ekstrēms gadījums. Es nezinu par citiem ražotājiem, bet BMW 1) laicīgi met ārā rakstiskus paziņojumus par apkopi 2) ir menu, kurā rādās, pēc cik km, kas jādara. Un, ja šādas fīčas nav, tad ir tomēr arī servisa cilvēki, kuri pasaka, kad jābrauc būtu. Pamatdoma gan tāda, ka jauna auto braucējam interesē nobraukt tos savus 100-200k km. Tas, ka pie 250-300k kkas izjuks jau viņu vairs neuztrauc. Līdz ar to kādēļ jābrauc biežāk uz servisu nekā ražotājs norādījis

Var runāt, ka tas nav pareizi, bet tā tas vienkārši ir.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 00:15
by GG.
Archuks wrote:
Nu šis jau ir ekstrēms gadījums. Es nezinu par citiem ražotājiem, bet BMW 1) laicīgi met ārā rakstiskus paziņojumus par apkopi 2) ir menu, kurā rādās, pēc cik km, kas jādara. Un, ja šādas fīčas nav, tad ir tomēr arī servisa cilvēki, kuri pasaka, kad jābrauc būtu. Pamatdoma gan tāda, ka jauna auto braucējam interesē nobraukt tos savus 100-200k km. Tas, ka pie 250-300k kkas izjuks jau viņu vairs neuztrauc. Līdz ar to kādēļ jābrauc biežāk uz servisu nekā ražotājs norādījis

Var runāt, ka tas nav pareizi, bet tā tas vienkārši ir.
Piemēram, VW ar MFD arī ir vehicle status info par apkopēm n shit. Nu tas ir tiem, kam nav bomžpakets ar pogām VIENĀ PUSĒ STŪREI. Tie paziņojumi arī laicīgi lec ārā.
Apkopt biežāk vai nē, jau ir jautājums par cilvēka kompetenci un entuziasmu. Protams, ka kundze kurai nav sajēgas par motoreļļu nebrauks biežāk. Bet, piemēram, Tu nopērkot nullīti BMW sekotu ražotāja apkopes intervāliem? Es domāju, ka mums visiem kā auto entuziastiem ir saprotams, ka eļļa fiziski nevar izturēt 30'000km mūsdienu dzinējos. Man vienkārši tāda mentalitāte, ka man patīk maksimāli labi uzpasēt visu kas man ir, lai tas labāk saglabātu vērtību un lai šīs lietas nepieviltu mani nelaikā.

Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 09:47
by MMMax
GG. wrote:-AF- wrote:apkopes savlaicīgi 13k maksimums ko pieļāva
Tas nav pietiekoši, tas ir parāk reti. Jā zinu ražotāja ietiekums bla bla bla. Ražotāja ieteikums ir illuminati tripple six plāns lai tu nokautu savu esošo auto un pirktu jaunu.
Nu, tas nav normāli, es samainu savam CBBB eļļu, noresetēju intervālu. Next service in 30'000km or gazillion days. Ja tam seko, tad motoru var arī nākties mainīt uz 200kkm
hmmm,
Savam skatos, ka eļļa tika visu laiku mainīta pēc 20 t.km, un visu laiku tika lieta Castrol Longlife. Kad pirku auto Vācijā, biju runājis ar pārdevēju un Moller pārstāvi kas pārbaudija auto, un tieši biju jautājis par eļļu, kāpēc ar viņu tik daudz braukāja, vai tad nebija jāmaina pie 10 t.km, viņi teica kā ražotājs noteica, tā arī jābraukā..
Interesantākais bija tas, kad pateicu ka esmu no LV, un dzīšu mašīnu uz LV priekš sevis lai brauktu, viņi uzreiz pateica, kad labāk nebrauc tos 20 t.km, bet maini max pie 15 t.km..
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 10:29
by ordii
tas saistiibaa ar degvielas kvalitati un brauksanas vidi, vairak puteklu lv uz celiem un frichos vairaak dzenaajot garos gabalus pa baanjiem mazaaka slodze matoriem
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 10:42
by Archuks
GG. wrote:Archuks wrote:
Nu šis jau ir ekstrēms gadījums. Es nezinu par citiem ražotājiem, bet BMW 1) laicīgi met ārā rakstiskus paziņojumus par apkopi 2) ir menu, kurā rādās, pēc cik km, kas jādara. Un, ja šādas fīčas nav, tad ir tomēr arī servisa cilvēki, kuri pasaka, kad jābrauc būtu. Pamatdoma gan tāda, ka jauna auto braucējam interesē nobraukt tos savus 100-200k km. Tas, ka pie 250-300k kkas izjuks jau viņu vairs neuztrauc. Līdz ar to kādēļ jābrauc biežāk uz servisu nekā ražotājs norādījis

Var runāt, ka tas nav pareizi, bet tā tas vienkārši ir.
Piemēram, VW ar MFD arī ir vehicle status info par apkopēm n shit. Nu tas ir tiem, kam nav bomžpakets ar pogām VIENĀ PUSĒ STŪREI. Tie paziņojumi arī laicīgi lec ārā.
Apkopt biežāk vai nē, jau ir jautājums par cilvēka kompetenci un entuziasmu. Protams, ka kundze kurai nav sajēgas par motoreļļu nebrauks biežāk. Bet, piemēram,
Tu nopērkot nullīti BMW sekotu ražotāja apkopes intervāliem? Es domāju, ka mums visiem kā auto entuziastiem ir saprotams, ka eļļa fiziski nevar izturēt 30'000km mūsdienu dzinējos. Man vienkārši tāda mentalitāte, ka man patīk maksimāli labi uzpasēt visu kas man ir, lai tas labāk saglabātu vērtību un lai šīs lietas nepieviltu mani nelaikā.

Ja tā būtu emka vai kas līdzīgi foršs (M235/335/435), tad, nē, mainītu laicīgāk. Ja tas būtu kāds dīzelis ikdienai, tad domāju, ka mainītu pēc ražotāja intervāliem.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 10:56
by howitzer
10k km (ja ne mazāk) un mainam eļļu.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Kas nevar atļauties, tas bomzis.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 10:58
by Edmunds
howitzer wrote:10k km (ja ne mazāk) un mainam eļļu.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Kas nevar atļauties, tas bomzis.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
+1, bemkai uz 8k mainu, pasūdam uz 10k

Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 11:13
by moro
ordii wrote:tas saistiibaa ar degvielas kvalitati un brauksanas vidi, vairak puteklu lv uz celiem un frichos vairaak dzenaajot garos gabalus pa baanjiem mazaaka slodze matoriem
galvenokārt tāpēc, ka, rupji runājot, pastumjoties korķos/luksoforos 10 km eļļa nolietojas ne mazāk, kā nobraucot pa bani uz kruiza 100 km.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 11:59
by Vents S
savam ford dīzemlim ford orģinālo eļļu mainu uz 8k, jo sanāk daudz pa pilsētu braukt. Pēc manām domām, vajadztu mainīt pēc motorstundām nevis pēc km kā tas ir traktortehnikai.
Cik zinu apzinīgie krievi krievijā maina vel uz pusi ātrāk, jo viņiem degvielai ir daudz sērs klāt.
Hondām vispār iesaka uz 5k mainīt, bet reno lielai daļai pēc ražotāja ir 7,5k km maiņa vai 6 mēneši.
30k un 50k(kā iesaka opelim 3.0dīzelim) ir pilnīgs fufelis. Kā iepriekš te minēja, tas ir domāts,lai dabraukt motoru un mainītu nost auto.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 13:04
by Rihy
Tas viss atkarīgs no mašīnas un braukšanas stila, paradumiem. Pēc ražotāja/dīlera datiem STI imprezai jāmaina eļļa pa 15k km, bet es to daru pa 7 - 8k. Citām ģimenes mašīnām (dīzeļiem) mainam pēc ražotāja ieteikumiem. Nav vajadzības dzīt un mainīt eļļu pa 10k km, ja tas nav tā paredzēts un auto netiek spīdzināts. Lieka naudas tērēšana.
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 13:18
by Pauliic
es, manliekas, odometrā skatos retāk kā reizi gadā

baigi jātur prātā, ja grib mainīt ne pēc kompja
Re: Kādu auto izvēlēties!? II
Posted: 18 Dec 2015, 14:11
by ttd
Rihy wrote:Tas viss atkarīgs no mašīnas un braukšanas stila, paradumiem. Pēc ražotāja/dīlera datiem STI imprezai jāmaina eļļa pa 15k km, bet es to daru pa 7 - 8k. Citām ģimenes mašīnām (dīzeļiem) mainam pēc ražotāja ieteikumiem. Nav vajadzības dzīt un mainīt eļļu pa 10k km, ja tas nav tā paredzēts un auto netiek spīdzināts. Lieka naudas tērēšana.
Tieši tā. Sintētiku nav vērts zem 10k nobraukuma vispār mainīt, ja godīgi. Var, protams, bet tur atšķirība starp jaunu eļļu būs pa lielam tikai krāsā, jo sintētika eļļošanas īpašības īīīlgi nezaudē, nav jau bļec minērālā draza, kas ik pēc 5k km jāmaina.