


kāda velna pēc kāds āmurs to ir darijis. tur tak viss ir bloķējams elektroniski.
25-40ls maksa normāli.
Moderator: gacciZm
Vobšem viss "čiki", 1. cilindrā kompresija 8, pārējos 12. Kā arī gabals 1. cilindrā virzulim nolūzis esot, tā kā davai dosvidaņije!Martinss wrote:Uz ko norāda izšāvusies eļļa gar ščupu, pie sadalītāja un eļļas esamība gaisa filtra kastē (tur pienāk kartera ventilācijas truba)?Tā patās arī noņemot korķi, pa kurieni lej eļļu, diezgan labi dūmo?
Eļļa pa daudz nav ielieta un tosolā nekādas eļļas pēdas arī nemana (kādas vispār bija pazīmes, kad tosolā ir eļļa?).
Nezinu, nav mans auto... Vēlos pirkt, teica, ka diferis esot bijis bojāts un tad sametināts, lai var braukt.Kaross wrote:sametinātu. ?![]()
![]()
![]()
kāda velna pēc kāds āmurs to ir darijis. tur tak viss ir bloķējams elektroniski.
25-40ls maksa normāli.
Jā Karosam ļoti gribas fordam vadus savienot!ens wrote:Parunā ar kaross'u, cik dzirdēts tam čalim rokas no [consored] neaug..
C4 diffs neatšķiras no C3 diffa, tikai, protams, jāskatās pareizo(reduktora kods rakstīts viņam ir virsū).Nixon wrote:Jautājums Quattro lietpratējiem... Cik aptuveni maksā tiltu diferenciālis? Ir Audi 100 C4 Quattro ar sametinātu to diferi un gribētos/vajag uzlikt normālu.
Bet torsens jau atrodas kārbā un viņš sabloķē, ja aizmugurējā ass griežas ātrāk, kā priekšējā. Līdz ar to, iznāk, ka, ja noņem kardānu, tad viņš saslēdz un velk arī priekša.Kaross wrote:pa, pa, pa.
tur jau tā lieta, ka C4 nāk Torsen diferenciālis un tiešī tāpēc ja noņemtu kardānu tas auto nekustētos uz priekšu.
Tā varēja izdarīt vecajiem, kad sabloķēja starpasu diffu. šeit nav ko bloķēt.
http://www.engineeringmotion.com/videos ... tial-worksttd wrote:Bet torsens jau atrodas kārbā un viņš sabloķē, ja aizmugurējā ass griežas ātrāk, kā priekšējā. Līdz ar to, iznāk, ka, ja noņem kardānu, tad viņš saslēdz un velk arī priekša.Kaross wrote:pa, pa, pa.
tur jau tā lieta, ka C4 nāk Torsen diferenciālis un tiešī tāpēc ja noņemtu kardānu tas auto nekustētos uz priekšu.
Tā varēja izdarīt vecajiem, kad sabloķēja starpasu diffu. šeit nav ko bloķēt.
Bet man te vīri daži stāstijuši, ka ir kārbas vecās ar mehānisko starpasnieku, kuras vot bez kārdāna pat ar saslēgtu starpasnieku ne no vietas nekustēja. Tas ir no sērijas viena tante teica, bet es pieļauju, ka kādam vnk nebija saprašanas.
Kā jau minēju, ka ar mehanisko var braukt, bet klīst nostāsti(kuri, droši vien ir aplami), ka ir kārbas, kuras no vietas nekust pat ar saslēgtu centru. Bet tas galīgi nav svarīgi, jo tur droši vien bija gadījums ar beigtu vakūma sistēmu.Kaross wrote:[
Viss ir tieši pretēji taviem priekšstatiem. Ar veco starpasnieku un noņemtu pusasi vēl var braukt. Ar Torsen nekas nenotiks, jo griezi novadīs uz to riteni, kurš viss vieglāk griezīsies. šajā gadījumā - kardāns. un kardāns viens pats pa gaisu griezīsies, auto nekustēsies.
Tā strādā parasts reduktors. Sūta griezi tam ritenim/asij, kurai ir vismazākā pretestība. Priekš tam jau ir torsens - lai nosūtītu griezi arī asij, kurai ir lielāka pretestība. Princips ir tieši tāds pats, kā parastam LSD, tikai nedaudz advancētāk.Ar Torsen nekas nenotiks, jo griezi novadīs uz to riteni, kurš viss vieglāk griezīsies. šajā gadījumā - kardāns. un kardāns viens pats pa gaisu griezīsies, auto nekustēsies.