
Wu-Ryder wrote:Kam tas subars ar nummuru GT-6676![]()
P.S. Ir neliela aizdoma ka mans pirksts vina tapsana ari piedalijiesbet mb kautko jaucu. Kad vins atnaca tadi diski bija virsu
![]()
tik 3gb
vienam bis fragments truka.
Wu-Ryder wrote:Kam tas subars ar nummuru GT-6676![]()
P.S. Ir neliela aizdoma ka mans pirksts vina tapsana ari piedalijiesbet mb kautko jaucu. Kad vins atnaca tadi diski bija virsu
![]()
tik 3gb
vienam bis fragments truka.
Apskaties cikos es to rakstiju un sapratisi ka isti tad nekko nevar saprast.rrrainis wrote:MAD ED ir īpašnieks, lasot postus nesaprati?Wu-Ryder wrote:Kam tas subars ar nummuru GT-6676![]()
P.S. Ir neliela aizdoma ka mans pirksts vina tapsana ari piedalijiesbet mb kautko jaucu. Kad vins atnaca tadi diski bija virsu
![]()
tik 3gb
vienam bis fragments truka.
jep, piemirsuMAD ED wrote:es ari otrais![]()
apsveicu
Lambertino wrote:psih-arno biki nepaveicās ar kārbas kulisi :neka:Juzix wrote:Kādi rezultāti???
es otrais
gt99 wrote:Kvalifikācija galīgi neder. Tikai dēļ tā pasākums nevajadzīgi ievelkas uz milzīgu laika periodu. Parāk mazs dalībnieku skaits klasēs un lielās līmeņa starpības nozīmēja, ka interesantie braucieni sākās tikai pusfinālos.
Un vajag nokārtot formalitātes ar LAF.
p.s. un vajag punktu, kad noķerot priekšā braucošo, braciens beidzas. Kāda jēga turpināt vizināties, ja uzvarētājs ir skaidrs.
Kālab? Lai atkal paceltu dalības maksas, tādejādi samazinātu mirstīgo dalībnieku skaitu?gt99 wrote:Kvalifikācija galīgi neder. Tikai dēļ tā pasākums nevajadzīgi ievelkas uz milzīgu laika periodu. Parāk mazs dalībnieku skaits klasēs un lielās līmeņa starpības nozīmēja, ka interesantie braucieni sākās tikai pusfinālos.
Un vajag nokārtot formalitātes ar LAF.
p.s. un vajag punktu, kad noķerot priekšā braucošo, braciens beidzas. Kāda jēga turpināt vizināties, ja uzvarētājs ir skaidrs.
Juzik, atsūtīs man beidzot bildes tad uz [email protected] ? PaldiesJuzix wrote:Kālab? Lai atkal paceltu dalības maksas, tādejādi samazinātu mirstīgo dalībnieku skaitu?gt99 wrote:Kvalifikācija galīgi neder. Tikai dēļ tā pasākums nevajadzīgi ievelkas uz milzīgu laika periodu. Parāk mazs dalībnieku skaits klasēs un lielās līmeņa starpības nozīmēja, ka interesantie braucieni sākās tikai pusfinālos.
Un vajag nokārtot formalitātes ar LAF.
p.s. un vajag punktu, kad noķerot priekšā braucošo, braciens beidzas. Kāda jēga turpināt vizināties, ja uzvarētājs ir skaidrs.
Tak jauniešiem ar gribas savā starpa paskrieties un ja viņam nav tālejoši plāni autosportista karierā, tad to LAFu viņam nah nevajag!
Nepiekrītu! Kas skaitās "noķerot priekšā braucošo"? Pieskarties ar bamperi bamperim? :neka:gt99 wrote:p.s. un vajag punktu, kad noķerot priekšā braucošo, braciens beidzas. Kāda jēga turpināt vizināties, ja uzvarētājs ir skaidrs.
NU par LAF es domaju ka tas ir domaats damdelj ka isti tie kas ir LAF licenses shaados pasakumos piedalities nevar! Shajaa reizee tas netika saukts kaa sacensibas un arii diploms nebija diploms, bet gan pateicibas raksts!Juzix wrote:Kālab? Lai atkal paceltu dalības maksas, tādejādi samazinātu mirstīgo dalībnieku skaitu?gt99 wrote:Kvalifikācija galīgi neder. Tikai dēļ tā pasākums nevajadzīgi ievelkas uz milzīgu laika periodu. Parāk mazs dalībnieku skaits klasēs un lielās līmeņa starpības nozīmēja, ka interesantie braucieni sākās tikai pusfinālos.
Un vajag nokārtot formalitātes ar LAF.
p.s. un vajag punktu, kad noķerot priekšā braucošo, braciens beidzas. Kāda jēga turpināt vizināties, ja uzvarētājs ir skaidrs.
Tak jauniešiem ar gribas savā starpa paskrieties un ja viņam nav tālejoši plāni autosportista karierā, tad to LAFu viņam nah nevajag! Turklāt lai šādi pasākumi tiek organizēti pieredzējušu cilvēku vadībā, neviss ielās vai pamestos, asfaltētos laukumos, kur kāds pensis izsauc attiecīgas varas pārstāvjus...
Nosūtijurrrainis wrote:Juzik, atsūtīs man beidzot bildes tad uz [email protected] ? Paldies
Tieshi taa, savadaak sanaak ka tiem ka ir licences isti nevar piedaliities!gt99 wrote:Un kā būs, kad Lambertino tiks izsaukts uz LAF un pateiks - viss vairs oficiālos driftos nedrīksti braukt? Ir taču LAF licence viņam?Juzix wrote:Kālab? Lai atkal paceltu dalības maksas, tādejādi samazinātu mirstīgo dalībnieku skaitu?
Es nesaku, ka jārīko čempionāts, vai kā savādāk. Vienkārši vajag nokārtot lietas, lai LAF sportistiem nevajadzētu uztraukties par sankcijām.
nee nee tu nepareizi saprati! Ar LAFu ir janokarto shis pasakums taa lai tiem kam ir licence var oficiali piedalities! Tas ir vienalga slegtaa vai ne slegtaa trasee pasakums ir un paliek neoficials!Juzix wrote:Patiesībā neredzu pamatojumu šai LAF sankcijai, ja sacensības tiek organizētas slēgtā trasē :neka:
Protams naudiņu gribas nopelnīt visiem (domāts LAF)-bet vai ato sports būtu īstā vieta. Ņemot vērā to cik ļoooti attīstīts mums viņš ir!
Ja man kā ikdienas braucējam, kurš pāris reizes sezonā izdomā prieka pēc piedalīties šādā pasākumā būtu jākārto licenze, kura nemaksā pāris latu :neka:
Lai saņemtu šo atļauju ir jābūt kam?gt99 wrote:No LAF sporta kodeksa3.11. Autosporta pasakums, kura Rikotajs nevar uzradit LAF izsniegtu rikošanas atlauju, ir nesankcionets autosporta pasakums. Šada autosporta pasakuma nedrikst piedalities LAF licencetas personas.
Tieši tā + kkāda naudiņa LAFamJuzix wrote:Lai saņemtu šo atļauju ir jābūt kam?gt99 wrote:No LAF sporta kodeksa3.11. Autosporta pasakums, kura Rikotajs nevar uzradit LAF izsniegtu rikošanas atlauju, ir nesankcionets autosporta pasakums. Šada autosporta pasakuma nedrikst piedalities LAF licencetas personas.
Pažarniekiem, neatliekamajai medicīniskajai palīdzībai, sportistu apdrošināšanai utt., utjp?