Page 4 of 4
Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 20 Oct 2009, 20:07
by Arc
Tieši tā vakuumtrubiņas jau pie uzsiluša motora ar roku pačamdot var apskatīt, tās nedrīkst būt galīgi mīkstas.
Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 20 Oct 2009, 20:34
by HaL
Focus wrote:ParaTr00per wrote:tie diski...
bet auto pareizs, shito salauzt ir jaapacenshas.

ja nau sasists un saruuseejis, tad praktiski muuzhiigs.
pamēģini noņemt bamperi, ja kaut vienu skrūvi atskrūvēsi nevis nolauzīsi

nu hujzin Troop
no ex-sievas Celica laimīgi tikām vaļā, jo bija viena liela jūkoša problēma

prosta nevarējām vairs to auto uzturēt un viss ir baigi dārgs!
auto pat bija labā stāvoklī ar labu dzinēju, bez rūsas.. bet tāpat viskautkas laiku pa laikam juka...
nesumināšu Archuku - stājies celicaclub

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 20 Oct 2009, 22:18
by ParaTr00per
HaL wrote:Focus wrote:ParaTr00per wrote:tie diski...
bet auto pareizs, shito salauzt ir jaapacenshas.

ja nau sasists un saruuseejis, tad praktiski muuzhiigs.
pamēģini noņemt bamperi, ja kaut vienu skrūvi atskrūvēsi nevis nolauzīsi

nu hujzin Troop
no ex-sievas Celica laimīgi tikām vaļā, jo bija viena liela jūkoša problēma

prosta nevarējām vairs to auto uzturēt un viss ir baigi dārgs!
auto pat bija labā stāvoklī ar labu dzinēju, bez rūsas.. bet tāpat viskautkas laiku pa laikam juka...
nesumināšu Archuku - stājies celicaclub

nunez... auto, ar kuru standartaa var paaris sezonas nogaazt amatierraljljos un neko piekaree nesalociit IMHO kvalificeejas kaa izturiigs

varbuut padalies pieredzee, kas tieshi luuza tur? varbuut "baby celica" kaukaa ljoti atshkjiras no st185?
detaljas gan nau leetas, tas tiesa
a par buferiem'n'shit - man ir 2gab mr2, viens bija expluateets te ilgi, viens tikko no anglijas. kad abus paarjaucu, tad pie mums saalii meerceetajam apluuza katra otraa skruuve, kas tika pakljauta saals iedarbiibai (piekaree, buferos, zem spaarniem, auto apakshaa). otru auto izjaucot pa skruuvei, nesabojaaju nevienu skruuvi... domaaju, ka tam nau tieshas saistiibas ar auto marku un/vai modeli.

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 00:09
by freimo
Btw, pēc futbola kad šķīli klāt un beidzot tev tas izdevās - pirmās 2-3 sekundes izklausijās, ka strādā tikai divi stobri :neka:

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 00:17
by HaL
es pat neatceros ja godīgi kas juka, tas tomēr bija kādus 4 gadus atpakaļ
viens no dārgākiem pasākumiem bija lampu virināšanas mehānisms, kurš ir uzbūvēts MEGA tizli... uz aļa siksnas, kas rotē pa apli, nevis piemēram kā 200sx... ja tas nojūk, tad ir dārgi.. atceros, ka nojuka viens un uzreiz pēc tam otrs, samaksājām štoļļe 75Ls par katru, kkas tāds
ja ir beigts, tad forši virinās lampas - vaļā, ciet, vaļā, ciet

disko disko
kārba nav tā stiprākā, problēma ir atpakaļgaita, kas mēdz jukt.. arī nav lēts pasākums, roceņu loki pa dārgo...
gan jau atcerēšos kas vēl bija

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 00:27
by Archuks
freimo wrote:Btw, pēc futbola kad šķīli klāt un beidzot tev tas izdevās - pirmās 2-3 sekundes izklausijās, ka strādā tikai divi stobri :neka:

būtu vēl pāris reizes slēdzis iekšā nevis devis gāzi, imho būtu uz visiem cilindriem :neka: Un jā, atpakaļgaita šad tad ieliekas ar krakšķošu skaņu

Tad jau redzēs, vai šis auto (ne)sabojās manas 'attiecības' ar japāņu auto būvi

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 00:45
by G
atpakaļgaitā liekot tas krhrkšķ nav tipiski veca gadagājuma japāņu fwd?
Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 00:51
by Archuks
G wrote:atpakaļgaitā liekot tas krhrkšķ nav tipiski veca gadagājuma japāņu fwd?
Btw jā, atceros, ka senču 626 arī tā bija, ieminējos par to Hal'a teksta kontekstā, jo līdz šim domāju, ka nekas traks tas nav

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 09:02
by Lambertino
Archuks wrote:freimo wrote:Btw, pēc futbola kad šķīli klāt un beidzot tev tas izdevās - pirmās 2-3 sekundes izklausijās, ka strādā tikai divi stobri :neka:

būtu vēl pāris reizes slēdzis iekšā nevis devis gāzi, imho būtu uz visiem cilindriem :neka: Un jā, atpakaļgaita šad tad ieliekas ar krakšķošu skaņu

Tad jau redzēs, vai šis auto (ne)sabojās manas 'attiecības' ar japāņu auto būvi

Naktī esi skatijies zem kapota vai nav mirgojoša eglīte?
Principā izskatās, ka vaina ir sīkā (sveces, vadi, dalītājs)
Vai arī tā skarbā

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 09:52
by #MR
Archuks wrote:G wrote:atpakaļgaitā liekot tas krhrkšķ nav tipiski veca gadagājuma japāņu fwd?
Btw jā, atceros, ka senču 626 arī tā bija, ieminējos par to Hal'a teksta kontekstā, jo līdz šim domāju, ka nekas traks tas nav

ja nemaldos, tad tas nav defekts
Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 11:29
by karlis
par atpakaļ gaidut tu domā krakšķi, kas nāk no kārbas?
nezinu vai ir īstais salīdzinājums par tām apakaļgaitām, bet darbā 3 reņiem arī tā pabieži ir, ka apukaļgaitā liekot zobrati sacērtas skaļi. vienam mitsubishi outlanderam vidēji trešais liciens reversā arī ir skaļš. manam pordam ir vistrakāk - reizēm ieliekas smuki, reizēm neliekas vispār. enīvei esmu uzķēis, ka no tā vienmēr man sanāk izvairīties, stāvot uz vietas spied sajūgu (reizēm palīdz

) ieliec pirmajā un tad uzreiz bīdi reversā. un viss notiks smuki un glamūri.
nu tas tā, man baigi, sēžot darbā, gribējās ierakstīt kaut ko šeit
ps tava iedarbināšanas procedūra pēc futbola bija diezgan draudīga
pps vakar tu viņu tik ļoti negriezi uz ielas vai tev vienkārši bija ļoti smags blakussēdētājs...?

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 12:27
by Foxijs
daudziem japāņiem ir tā ar to atpakaļgaitu :neka: manam ar

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 13:05
by Archuks
Melnais wrote:pazīstamai dāmai arī bija šitāds auto, nu, bija okei, bet degvielu tādā pašā komplektācijā ēda, ka maz neliekas. nebūs tur 7,5L/100km. ja gribējās taupīt uz patēriņu, bija jāņem kāds vācu dīzels, tad varētu. un nav jāmīž no veciem dīzeļiem, tur principā var noklāties tikai sūknis, un tas var noklāties, ja dabon ūdeni iekšā.

Šobrīd sanāk 8l/100 km, ir vairāk nekā gribētos, bet nu jāskatās kas ar tiem paaugstinātajiem apgriezieniem, moš tas kādu puslitru noēd
Lambi, man īpašnieks pats jau teica, ka viens svečvads(norādīja pat kurš) jāmaina, tā kā tas drošvien arī dzirksteļo.
Kārli, tā iedarbināšana jā, bet nu to sataisīs, un "skrienoties" ar Jums nestiepu vispār

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 21 Oct 2009, 15:04
by HaL
svečvadus var dabūt uz Meža ielas tajā kantorī, nav lēti
Celicai kārbas krakšis nozīmē, ka drīz būs pesec, es jums saku pēc pieredzes

nezinu kā citiem japāņiem

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 26 Oct 2009, 18:11
by Sonjuks
Focus wrote:ParaTr00per wrote:tie diski...
bet auto pareizs, shito salauzt ir jaapacenshas.

ja nau sasists un saruuseejis, tad praktiski muuzhiigs.
pamēģini noņemt bamperi, ja kaut vienu skrūvi atskrūvēsi nevis nolauzīsi

+daudz , tie , kas ir jaukuši kādu japāņu mašīnu zin , kā tas ir.

Re: Archuka SPORTA auto
Posted: 26 Oct 2009, 23:41
by Focus
Melnais wrote:Sonjuks wrote:Focus wrote:ParaTr00per wrote:tie diski...
bet auto pareizs, shito salauzt ir jaapacenshas.

ja nau sasists un saruuseejis, tad praktiski muuzhiigs.
pamēģini noņemt bamperi, ja kaut vienu skrūvi atskrūvēsi nevis nolauzīsi

+daudz , tie , kas ir jaukuši kādu japāņu mašīnu zin , kā tas ir.

da nejau par rūsu viņš runāja.
Melnais tu esi piedzeeries? es runaaju tieši par RŪSU!!!!! un konkrēti par stiprinājumu RŪSU!!!!!
pat 2gadigiem KIA skrūves 50% nav atskūvējamas!!!!!
ej dillēs