Page 4 of 7

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 16:52
by Atvars 075
ar pumu pectam vinji brauca IRSI sakuma bija eskorts!
ja vien es galigi nekljudos!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 16:52
by Rihy
Tehniski tas tik un tā bija escort cosworth ;) Vēl krieviem 2 gadus atpakaļ iekš C4 un iekš Pumas bija cossie motori.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 16:57
by Atvars 075
nu tapat jau tam pumam un focusiem visiem kurus vinji buve ir cosworta motori!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 17:00
by Briedis
Vai plāno pašā dzinējā līst iekšā? Man mājās ir pilns ar FastFord un PerformaceFord žurnālie, kuros ir daudz raksti par šo dzinēju potenciālām iespējām un ieguvumiem no konkrētiem modiem.

p.s. Jūs negribat uztaisīt atsevišku topiku un diskutēt, kas ir kutāks GSi kadets vai RS turbo? Tāpat visiem zināms, ka Ford fani aizstāvēs fordu un Opel fani aizstāvēs savu marku. Abu auto "krutumu" spēs novērtēt tikai fanāts.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 18:16
by gintsk
Atvars 075 wrote:par autosportu runajot!
Traubergi krossa Eiropas cempi brauca ar escortu! un IRSI ari ar escortu piedalijas sakuma! :)
un Uģim ir eiropas cempis man skiet tiesi ar escortu! :drive:
Traubergu Fordiem no Forda ir tikai motors un varbūt bundža. Tā pat WRC Escortam nav pilnīgi nekādas līdzības ar parasto Escortu Cosworth. Nu teiksim tādam, ar kādu Mežaks lidoja. Tur visa transmisija un balstiekārta ir radikāli cita. Tie kas mēģināja braukt Latvijas ralli ar parastu Cosi, faktiki aplauzās. Viss izņemot motoru - biezpiens. Pie tam dārgs biezpiens.
Manā skatījumā Fords kā sporta auto beidzās ar pakaļpiedziņas Escortu, kuri vēl jo projām vago sacīkšu trases.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 18:24
by Gsi2
Rihy wrote:Sierras un tādi escorti kā man sportā pabija diezgan! Sierrai rs500 bija labi panākumi BTCC, escortam rallijā, bet nu tai laikā Celica bija pārāka un sāka jau parādīties imprezas, mitsu utt. Nav gluži tā, ka fordi sportā nebūtu :D
Runa ir par Lv grādiem!
bet te jau aizgājis spams :(
cik vispār no 1.6 trubo var dabūt ārā jaudu>? skatos ka no gondas 1.6 var krietnus kumeļus dabūt,bet nu honda jau visos tilpumos ir :yo:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 18:40
by Rihy
gintsk wrote:
Atvars 075 wrote:par autosportu runajot!
Traubergi krossa Eiropas cempi brauca ar escortu! un IRSI ari ar escortu piedalijas sakuma! :)
un Uģim ir eiropas cempis man skiet tiesi ar escortu! :drive:
Traubergu Fordiem no Forda ir tikai motors un varbūt bundža. Tā pat WRC Escortam nav pilnīgi nekādas līdzības ar parasto Escortu Cosworth. Nu teiksim tādam, ar kādu Mežaks lidoja. Tur visa transmisija un balstiekārta ir radikāli cita. Tie kas mēģināja braukt Latvijas ralli ar parastu Cosi, faktiki aplauzās. Viss izņemot motoru - biezpiens. Pie tam dārgs biezpiens.
Manā skatījumā Fords kā sporta auto beidzās ar pakaļpiedziņas Escortu, kuri vēl jo projām vago sacīkšu trases.
Gandrīz tā jau arī bija. Fāterim laikam bija 7 vai 9 pēc kārtas nefinišēti ralliji tehnisku iemeslu dēļ :D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 19:09
by Atvars 075
ne nu protams ka tajas TTmotorsport escortos tur viss partaisits!

bet es jau to saku ka faktu par to ka bija tas modelis sporta !

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 20:29
by gintsk
Nu kāds modelis sportā...fikcija.
Tur varbūt varētu runāt par N grupas autiņiem - tie ir nedaudz līdzīgi standartam. Varbūt vēl Subaru jaunībā brauca tuvs orģinālam. Bet ne Escorts!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 20:38
by gintsk
Gsi2 wrote: cik vispār no 1.6 trubo var dabūt ārā jaudu>? skatos ka no gondas 1.6 var krietnus kumeļus dabūt,bet nu honda jau visos tilpumos ir :yo:
No Coswoth motora var dabūt laukā ļoti daudz. Ja paskatās uz detaļām - tās jau saknē ir paredzētas lieliem gaisa daudzumiem zem liela spiediena.
Re ku tāds bez turbīnas ar 400zs! http://www.youtube.com/watch?v=uc94xyXK ... re=related
Šī mazā brāļa motoru.. gan jau kaut ko var izspiest. Jāmeklē precedenti. Briedi? Cik?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 21:30
by RSkopi
Briedis wrote:Vai plāno pašā dzinējā līst iekšā? Man mājās ir pilns ar FastFord un PerformaceFord žurnālie, kuros ir daudz raksti par šo dzinēju potenciālām iespējām un ieguvumiem no konkrētiem modiem.

p.s. Jūs negribat uztaisīt atsevišku topiku un diskutēt, kas ir kutāks GSi kadets vai RS turbo? Tāpat visiem zināms, ka Ford fani aizstāvēs fordu un Opel fani aizstāvēs savu marku. Abu auto "krutumu" spēs novērtēt tikai fanāts.
Nevaru izlemties,vai līst dziļāk,vai nu būvēt 1.8 vai 2.0 zvh,bet tas arī prasa daudz ieguldījumus aftermarket manegment utt,kaut gan ir taisīts 1.8 zvh mfi,uz ko es pašlaik tā kā vairāk domāju izmaksu dēļ!
Man ir katrs tā žurnāla eksemplāra sākot no 2002 līdz 2008 un esmu visus pārlasījis vairākas reizes :lol: ,paldies tik un tā,varbūt tev ir pēc 2008?
Cik man zināms tad pāris gadus atpakaļ puikas no 1.6 8v rs turbo motora dabūja ārā 360 zs neatceros cik precīzi nm,tam gan, bija daudz kas iekšā mainīts!
Manā versijā ar visām std iekšām limits ir ap 250 bhp.Tā kā man nekādu problēmu nav ar 1.6 8v mfi,un vēl resurs ir uz ko būvēties,un patiešām nedzenos tur pēc rekord bhp.Vienkārši patīk braukāt ar vecu 22 gadīgu Esīti,un šad tad pārsteigt vienu otru ,jauno auto īpašniekus pie zaļās gaismas :wink: !

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 21:42
by Briedis
Man ir daži kaut kādi "special" numuri. Bet manējie arī beidzas ar 2008. gadu.
Es arī baigi ilgi domāju price/performace ziņā, ko labak būvet. Man sanāca 1.8 zvh hibrīds visreālākais variants. Man pat megasquirts speciāli tam dzinējam uztaisīts ir :) Vienīgi tā dzīve ir sagrozījusies tā, ka šobrīd ne vietas, ne laika nav.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 22:22
by RSkopi
Tad tālāk mazliet paturpināšu par pārbūvi no labās puses uz kreiso!
Pirms apmēram 2iem gadiem tika iegādāts vēl viens Escorts rs turbo LV reģistrēts ,kāds čoms bija nopircis rs ar domu kaut ko būvēt,bet beigās atmeta ar roku.Jāsaka ka ka kuzovs bija ļoti bēdīgā stāvoklī,taču man bija vajadzīgs tikai donors tas ir stūres reika, panelis,pedāļi tas ari principā viss.Ar izrūsējošo donoru nāca līdz daudz bonusi kā Koni ar cietuma regulējamie amīši,kuri tika uzreiz nomainīti pret maniem savu nokalpojušiem G-max setup,un labs motors tik izjauktā veidā ar izslīpētām čaulām un jauniem r15 diskiem,kā ari pārējiem RS pribambasiem.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 22:43
by RSkopi
Pa vakariem kādu mēnesi no vietas ,bija ko ņemties.Apārdīju donoru,tad sāku ārdīt savējo!
Panelis nost, stūres reika un viss mehanisms ar pedāļiem ārā!
Tika visa provodka pagarīnāta no labās puses uz kreiso pusi.
Bija arī pārsteigumi ar ko sākumā nebiju rēķinājies.Ka visa pečkas sistēma bija jāpārbīda par apm.10cm pa labi jo tur kur tagad bija gāzes pedālis priekšā bija pečka :x .Nekas, pāris dienas vēlāk viss bija sorted :) !

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 22:51
by RSkopi
Nu un te lūk rezultāts

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 23:06
by Android
RSkopi wrote:
Briedis wrote:Vai plāno pašā dzinējā līst iekšā? Man mājās ir pilns ar FastFord un PerformaceFord žurnālie, kuros ir daudz raksti par šo dzinēju potenciālām iespējām un ieguvumiem no konkrētiem modiem.

p.s. Jūs negribat uztaisīt atsevišku topiku un diskutēt, kas ir kutāks GSi kadets vai RS turbo? Tāpat visiem zināms, ka Ford fani aizstāvēs fordu un Opel fani aizstāvēs savu marku. Abu auto "krutumu" spēs novērtēt tikai fanāts.
Nevaru izlemties,vai līst dziļāk,vai nu būvēt 1.8 vai 2.0 zvh,bet tas arī prasa daudz ieguldījumus aftermarket manegment utt,kaut gan ir taisīts 1.8 zvh mfi,uz ko es pašlaik tā kā vairāk domāju izmaksu dēļ!
Man ir katrs tā žurnāla eksemplāra sākot no 2002 līdz 2008 un esmu visus pārlasījis vairākas reizes :lol: ,paldies tik un tā,varbūt tev ir pēc 2008?
Cik man zināms tad pāris gadus atpakaļ puikas no 1.6 8v rs turbo motora dabūja ārā 360 zs neatceros cik precīzi nm,tam gan, bija daudz kas iekšā mainīts!
Manā versijā ar visām std iekšām limits ir ap 250 bhp.Tā kā man nekādu problēmu nav ar 1.6 8v mfi,un vēl resurs ir uz ko būvēties,un patiešām nedzenos tur pēc rekord bhp.Vienkārši patīk braukāt ar vecu 22 gadīgu Esīti,un šad tad pārsteigt vienu otru ,jauno auto īpašniekus pie zaļās gaismas :wink: !
Ar mazu tilpumu jaudu var dabūt ar lielu turbīnu, bet tur atkal ir cita problēma - visa jauda tiek sabīdīta arvien šaurākā diapazonā - reāli auto būs tā jauda 1000rpm diapazonā- piemēram, no 5500 līdz 6500 rpm. Beigu beigās sanāks, ka jauda liela ir, bet nav īsti izmantojama ikdienā, un arī trasē būs izmantojama, ja būs attiecīga satuvinātā kārba, lai var turēt motoru attiecīgajā rpm diapazonā.
Padomā, vai nesanāks tā, ka ieguldīsi lielu naudu un darbu, a beigās būs praktiski nebraucams auto, kuram būs tā, ka neiet neiet neiet neiet SASPOLĒJAS, nākamais robs - neiet neiet SASPOLĒJAS utt.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 23:46
by spainis666
nu bet beigās būs vismaz kaut kas šitāds :aiwa:
Image

724 fwd burnout

etc.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 09 Dec 2010, 23:52
by Android
spainis666 wrote:nu bet beigās būs vismaz kaut kas šitāds :aiwa:
[img]amerikāņu%20kalniņi[/img]
Ikdienā pilnīgi nelietojams ;)

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 10 Dec 2010, 00:59
by gintsk
Tagad mums nāk modē sekvenciālais turbo. Divas turbīnas: viena liela, otra maza. Tāda jauda kā ar vienu lielo nesanāk, toties diapazons ir nejēgā patīkams!!!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 07 Mar 2011, 21:34
by RSkopi
Nu tā, pa weekendu mazliet paskrūvēts.Tātad jau kādu laiku Generators nebija pilnīgi 100% funkcinējošs,uzliku citu lietotu.Piereizes panelī tika nomainīts jauns voltmetrs,lai turpmāk varu sekot līdzi ,kas man ar to lādēšanu notiek!Tika arī uzmontēta tāda kā ģenerātora aizsarg plāksnīte protams crhome :lol: ,vajag jau ari mazliet to bling,bling.Ja nopietni tad ģenerātors un starteris ik pa laikam ciešs no pārāk lielās temperatūras ko rada turbīna un downpipe :x !Nākotnē drošvien nāksies investēt kaut kādā karstum izolējošā materiālā??
Pavasarim nākot ,ir radusies doma varbūt nokrāsot r17 baltus,varbūt melnus nevaru saprast :? Vairāk tomēr laikam par baltiem lai kaut kāds kontrasts!
Varbūt kāds var plīdzēt ar foto shopu!