Vents mani iedvesmoja galerijas atjaunināšanai
Aizķērušās dažas biužas no bremžu disku virpošanas:
Tika iepirktas aizmugurējās sviras, kuru dēļ tika izbrāķēts skatē:
Pēc daudziem, daudziem putekļiem un parasti es šādos darbos izbesos pēc pilnas programmas, rezultāts ir šāds
No viena powerista izdomāju pasūtīt poliuritāna stabilizatora bukses, izmaksas nelielas, cerams, ka kalpošana būs ilga
Tad man radās iedvesma salabot aizmugurējo slēdzeni, jos neslēdzās ciet kreisās durvis. Vietējā šrotā iedeva no MK1, tādēļ dažās dienas braucu šādi
Tad čaļi no EM auto atveda īsto

Labs šrots Līvanos
Nomaiņa patiešām bija viegla, iztika bez bļaušanas uz skrūvītēm, instrumentiem un durvīm
Like a boss, darbā man mazgā mašīnu
Tad es izdomāju mainīt sveces...
Vēss, lietus līst, EGR vārstam skrūve appista, dabūt vaļā nevar, kliedz virsū cik gribi
Beigās, kaut kā atbīdīju ieplūdes kolektoru un tiku pie trīs tālākajām svecēm.
Veicu nelielu apkopi, nomainīju salona un motora filtrus- MAHLE.
Ielikts borta dators:
Tad tuvākā laikā powerfleksēšu atlikušās piekares bukses:
Vienīgi mazliet mīziens vai būšu pareizi ar bīdmēru samērijis, jo PF piedāvā četrus dažādus izmērus
Nobeigumā, Escorts, kurš turēs kossīšu karogu, kad visi būs pametuši Latviju
Vakar agri no rīta braucot uz Krustpili, īsinot laiku filmēju paātrinājumu piektajā robā
http://www.youtube.com/watch?v=5e_BboiO ... ature=plcp