Page 4 of 20
Re: agnismk | ficuks
Posted: 13 Nov 2012, 20:30
by GG.
agnismk wrote:
Izdomaju ka stupicu pakaļā slīpēsu nost, nevis disku. Jo ficukam centrs pa 1mm lielaks neka VW.
Kā taisies šito realizēt?
Re: agnismk | ficuks
Posted: 13 Nov 2012, 20:36
by GG.
Re: agnismk | ficuks
Posted: 13 Nov 2012, 23:48
by agnismk
GG. wrote:agnismk wrote:
Izdomaju ka stupicu pakaļā slīpēsu nost, nevis disku. Jo ficukam centrs pa 1mm lielaks neka VW.
Kā taisies šito realizēt?

+

Un slīpēsu kamēt derēs virsu flancis no MK1.
Stiprību tas neietekmēs. Flanci čakarēt negribu, jo viņi dārgāki nekā pats ficuks.

Un skruvēt nost gūltni, vedot virpot, toč nestāv. Gultņi ir labi un jāmaina nav.

būtu jamaina, tad virpotu.

Re: agnismk | ficuks
Posted: 13 Nov 2012, 23:50
by GG.
Neiešu piepisties, bet hubcentric diskus sauc par hubcentric diskiem, ar nodomu

Re: agnismk | ficuks
Posted: 13 Nov 2012, 23:54
by agnismk
A ir daļa ko slīpēšu.
B diametrs ir 68mm, bet jādabū 67mm. No katras malas ir janoslīpē 0.5mm. sadomazohismu vai pedofīlismu nesaskatu šijā visā.

Re: agnismk | ficuks
Posted: 14 Nov 2012, 15:20
by saņģelmaņģels
nu vells, trumuli jau nevar iecentrēt skrūvēs, kā disku. Priekš tam virpa paredzēta
Re: agnismk | ficuks
Posted: 14 Nov 2012, 15:28
by agnismk
Trumulis centrējas uz C laukuma daļu.

Re: agnismk | ficuks
Posted: 16 Nov 2012, 16:59
by agnismk
Šodien atnaca pasūtītas detaļas. Cilindrīši. Orģināli bija 15mm, bet tagad būs 17.46mm un ražoti Italija.

Tagad visas lietas ir, lai bez problēmām samainītu. Bet ar Fiatiem, nekad neko nevar zināt./ Vinnijs Pūks
Cerams pa brivdienām būs laiks samainīt.
Āāā un tonēt viņam logus vai likt tik pakaļā, ka e30 saules sargu vai kas tas pa prikolu ir?

Re: agnismk | ficuks
Posted: 16 Nov 2012, 19:10
by rrrainis
Netonē tos logus, uzliec saulessargu un būs ok.
Re: agnismk | ficuks
Posted: 16 Nov 2012, 19:13
by Rihy
Manuprāt nevajag to štorku, tad jau labāk notonēt, vajadzētu tīri labi izskatīties

Re: agnismk | ficuks
Posted: 16 Nov 2012, 20:27
by agnismk
Darīšu, ka ar MK1. Notonēsu, ja nepatīks, pēc 5 min plēsīšu nost.
Un mļēē cilindri neder kas atnāca.

Re: agnismk | ficuks
Posted: 16 Nov 2012, 21:15
by semigallss
agnismk wrote:Darīšu, ka ar MK1. Notonēsu, ja nepatīks, pēc 5 min plēsīšu nost.
Un mļēē cilindri neder kas atnāca.

nesūtiji no eparts?

sūtīt no turienes kaut ko ir pilnīgs beztolks. uz vietas tikai un ar paraugu līdzi var kaut ko pirkt.
Re: agnismk | ficuks
Posted: 16 Nov 2012, 21:18
by agnismk
Nēē, pats strādaju autorezervju daļu veikalā pa pārdevēju un sūtiju no Autofavorīta.
Pats vainīgs esmu. Izrādas tai čupai ir divu veida barabanu lielumi. Un 17.4mm cilindri ir domati lielajiem barabaniem. :pieradis_pie_mk1:

Re: agnismk | ficuks
Posted: 08 Feb 2013, 17:27
by Volfsburgs
Re: agnismk | ficuks
Posted: 08 Feb 2013, 17:35
by Nixon
Stāsts jau baigais, bet kā var priecāties par tādu čupu ar divniekiem?

Re: agnismk | ficuks
Posted: 08 Feb 2013, 17:37
by Ch.
Re: agnismk | ficuks
Posted: 08 Feb 2013, 17:38
by Fretka
Tu esi Agnis ? Es jau domāju, no kurienes vēl viens pajoliņš izlīdis
Re: agnismk | ficuks
Posted: 09 Feb 2013, 19:17
by andrams
jo vinjam nav E38

Re: agnismk | ficuks
Posted: 20 Feb 2013, 16:10
by Volfsburgs
Re: agnismk | ficuks
Posted: 20 Feb 2013, 17:42
by Volfsburgs
No sportiska, tur tik pēdējais rēķinātais izpūtēja bundulis pašmetinātais.
Tālākie plāni ir sapulēt virsbūvi, pārkrāsot diskus, pēc TA izravēt katalizātoru un videjo rezonātoru, USDM gabarīti. Orģīnālajiem krēsliem stiprinājumus pārtaisīt, lai tuvak zemei. No SEAT lūpa priekšā un tad visu pārejo, kas ienaks prātā laika gaitā.
Skruve nav, jo sačakarēta vitne ar VW skrūvi. Kad atnāks pasūtītās skrūve, tad ar braukšu pie virpotāja atjaunot m12x1.25 vītni.