Page 4 of 6
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 18:05
by psyhotype
Nu pēc tava pirmā ieraksta par remontu, vairums varētu saprast, ka servisā izdomāts kaut kads neesošs defekts un izkāsta nauda. Tikai un vienīgi tāpēc es iesaistījos šajā diskusijā...miestars ir man labi pazīstams un par darbu kvalitāti un godīgu attieksmi pret klientiem pie viņiem nav jāsatraucas.
Par komunikāciju, kā jau teicu, neko nezinu tāpēc nekomentēšu. Bet nav jau tā, ka tev 150 latu vietā beigās sanāca 700. Cik man zināms, tiki informēts par aptuveni 500Ls bet beigās sanāca nedaudz virs 600. Turklāt pēc tam, kad prasīji sīkāku izklāst, tev tika sastādīts saraksts par katru detaļu un tās ražotāju.
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 18:07
by toms
Es tiku informēts pa aptuveni 400-450 Ls.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 18:11
by semigallss

jepaķ, šitādu summu!!! te jau toč izdevīgak bij opeli nodot karotēm un vieta ieķert ko citu..
p.s labāk būtu vedis uz kādu mazaku servisu, piemēram pie manis

cik esmu motorus lasijis, nav sanācis pāri pa 350ls. pa 600ls jau tur laikam viss ir jauns salikts. tai skaitā varstu atsperu apakšejie šķīvīši

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 18:14
by OneLitreBeer
Katrā gadījumā motortelpā atrodamais verķis tagad maksā tikpat cik opelis. Vai bija tā vērts? Tomēr nekāda ekonomija nesanāca iegādājoties dīzeli :4ls_100km:

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 18:21
by toms
Zelta opelis. Braukāšu līdz vecumdienām un paņemšu līdzi kapā.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 20:40
by ttd
toms wrote:Zelta opelis. Braukāšu līdz vecumdienām un paņemšu līdzi kapā.

Cerams!
OPELIS TAK IR LĒTS!

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 21:11
by Rii
To auto tagad tiešām vairs nav vērts pārdot. Jābrauc kamēr atmaksāsies
Bet nu jā, visnotaļ interesanta situācija
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 22:07
by Mikelis
Auč
Nu ko, tad ilgu mūžu turbīnai, augstspiediena sūknim un sprauslām

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 22:45
by Jaunciems
Varētu padomāt ja analoģisku remontu taisītu citas markas auto, tad tomam tas izmaksātu lētāk

Vienīgais kas man šeit nav saprotams nafig tik ilgi remontēja

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 08 Nov 2013, 23:31
by psyhotype
Īpašniekam ir excel fails ar detaļu sarakstu...ja vēlas, var publicēt un visiem būs skaidrs kas/cik/kapēc.
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 09 Nov 2013, 01:13
by Kurbads
Ja jau tas motors bija noķīlējis (kā te tika minēts), tad vajadzēja paņemt par kādiem 100Ls nākamo kaut cik ok esošo, uztaisīt apkopīti un gāzt tālāk. Te problēma ir nevis gala ciparā, bet tajā, kā vispār tiek pieiets lietām.
Un LOL, problēmas ar starteri. Ja jau to lamatu nevarēja ievilkt, tad servisa darbinieki, kuri meklē problēmas starterī ir īpaši talantīgi. Cieņa un respekts.
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 09 Nov 2013, 14:16
by Melnais
Remonts bija no sērijas "salabosim visu pēc kārtas, gan jau ka vaina atradīsies".
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 13 Nov 2013, 17:31
by toms
Laiks atzīmēties.
Doma apgreidot pēdīgi slaveno elkoņbalstu. No-name Ķīnas ražojumu ņemt nost un tā vietā likt OEM Vectra elkoņbalstu. Šrotā puikas īsti nemācēja atdalīt elkoņbalstu no pašas viduskonsoles, kā rezultātā ieguvu visu Vectra B viduskonsoli
Radās ideja, varbūt Vectras konsoli var aizstāt ar Astras konsoli. Pa lielam viss der pēc formas.

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 13 Nov 2013, 19:30
by GG.
Kautkādā dīvainā šrotā esi bijis, parasti ja viņi nemāk kautko izjaukt tad vienkārši norauj

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 13 Nov 2013, 19:36
by Fretka
Es iesaku aizbraukt uz to servisu, kurā remontējies iepriekš. Džeki gan jau atradīs virsbūvi, uz kuru pārkrāmēt visu, lai viduskonsole der

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 13 Nov 2013, 21:59
by oxys
pagūglē, bet man nezkāpēc liekas, ka elkoņbalsts tur ir pielīmēts

iespējams tikai spēku vajag

Konsoli gan jau aizstāt var ja izmērs der, bet nu paskats gan iespējams būs dīvains

garums arī konsolēm vienāds ?
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 14 Nov 2013, 01:47
by Edmunds
psc googlēt, kā noņemt elkoņbalstu, vai tas ir pielīmēts un vēl sazin ko..
kuda mir kaķitsa..?
Tom, atceries vienmēr vienu teicienu.. "сила есть - ума не надо"!

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 14 Nov 2013, 01:55
by toms
oxys wrote:pagūglē, bet man nezkāpēc liekas, ka elkoņbalsts tur ir pielīmēts

iespējams tikai spēku vajag

Konsoli gan jau aizstāt var ja izmērs der, bet nu paskats gan iespējams būs dīvains

garums arī konsolēm vienāds ?
Jāprecizē visi izmēri. Bet uz aci izskatās, ka iet.
Klau, opelblitze neiet. Kā Tu savam biji piestiprinājis elkoņbalstu?
Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 14 Nov 2013, 02:12
by Mikelis
Kāpēc neņēmi e36 elkoņbalstu? Tas vismaz mīksts

Re: Toma ikdienas Opeļis ar dīzeli
Posted: 14 Nov 2013, 10:49
by oxys
toms, atdali to elkoņbalstu un pieliekot pie konsoles pats sapratīsi, kā var pielikt

nedaudz nācās formu viņam pieregulēt (priekšpusē pie rokas bremzes) un tad no sāniem ar skrūvēm cauri torpēdai

vari jaukt nost visu torpēdu un stiprināt no iekšpuses tad būs estētiskāk, bet nu es tās savas skrūves neredzu, jo tieši krēsli ir priekšā. Katrā gadījumā šis elkoņbalsts pēc novietojuma/formas u.t.t. ir ļoti ērts astrā, visu var aizsniegt un nekam netraucē.