Čau
Tā, pēc vienas čupu remontiem, es ar draugu kompāniju devāmies uz Austriju uzslēpot
Pēc šīs bildes ielikšans raķešu ātrumā man zvanīja Krišs un apgaismoja, ka jumta kastei ir jābūt maksimāli uz aizmuguri.
Sacīts darīts. Bijām nobraukuši aptuveni 300km un pēc BC domām patēriņš bija ap 6.8 litriem uz simtiņa. nobīdijām kasti uz aizmuguri un nākošajos 300km patēriņš nokrita līdz 6.5 litriņiem, kā arī auto salonā palika krietni klusās, mazāk varēja dzirdēt jumta kastes radīto troksni utt

Paldies Kiršam !
Kopsummā nobraucu 4300km, saskaitot kopā ielietos litrus tika sarēķināts patēriņš, kas ir 6.5 litri uz simta.
Domāju, ka nav slikts rādītājs. Auto bijām 4 cilvēki, pilns bāgūzis, un jumta kaste ar bija pilna.
Aptuveni braukšanas paradumi:
300km nobraucām ar ātrumu ~140kmh
pārējos km ar 95-115kmh kruīziņā
Atgriežoties no ceļojuma auto bija jāmaina eļļiņa.
Ielēju to pašu eļļu, ko pirms 15k km
Un tad sekoja AutoJoy, kvalitatīvs cenu līderis apmeklējums !
Pēc pēdējā remonta tomēr nebija izdevies sačinīt degvielas spiediena problēmas.
Auto pēc 3k rpm zuda kampiens, vai arī kādreiz noraustijās

ar šādu joku nobraucu visu Austrijas braucienu.
Ilgi un dikti domāja, un izdomāja, ka jāskatās devēji, viens ir degvielas spiediena devējs, otrs ir tāds , kas atbild, laikam, par common rail korektu darbošanos.
Lai šos abus verķus izskrūvētu ārā ir jānoņem ieplūdes kolektors. Bieži esot tā, ka šos abus devējus var izskalot, izmērcēt kaut kur un tie turpina savu darbību tā kā tiem vajadzētu.
Tāpēc šoreiz nemainījām tos.
Kā arī jāpiebilst tas, ka abi devēji maksā ap 300euro

Par šo protams esmu šokā, jo tas ir fck 10 gadus vecs dīzelis.
Jā.. zaibis, tas nozīmē čupu ar blīvītem.
Un te lūk sākas jautrība

Noņemt nost kolektoru atklājas tādas lietiņas, KA vīri LT ir izravējuši plastmas klapītes, kas ir forši, bet atsevišķas lietas skrūvēšanas procesā ir vai nu pazaudējuši , vai nav uzskatījuši par svarīgām, un nav salikuši nedz aptakaļ esošās, kur nu nemaz nerunāsim par jaunu blīvju uzlikšanu
- ieplūdes kolektra blīves, 6gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 3 gb
- ieplūdes kolektra vadīkla, 1gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 6gb
- ieplūdes kolektra blīvgredzens, 1gb
tad tālāk samainījām arī degvielas trubiņu, kas ir no degvielas filtra uz motoru.
kāpēc ?
JO
var redzēt lielu ļozenes čupu, tur apakšā bija gumijas trubele, ar diviem hamotiem.
un atkal KĀPĒC ?
Tas tiešām ir TIK dārgi ?
Hansafleksā gumijas trubiņa, kas ir paradzēta priekš dīzeļdegvielas ar 10bar spiedienu , 4 hamotiem maksā aptuveni 6euro..
nu jāa..
Tad uznāca pirmais sniegs
Saprotams, ka pirms Ziemassvētkiem nomainīju riepas otro reizi

uz alpu braucienu man bija kaut kādas mišelin run flat riepas, kurām bija 5-6mm, un ziemas protektors

noņemot tās atklājās, ka man savirze būtu jāpārbauda..

Atbraucot atpakaļ, šīs riepas Džeka riepas savāca atpakaļ, un uzlikām rudenī iegādātas Nokian Hakapelita. visām 4trām ir 7-8mm.
nu jāa.. man pagaidām šī izklaide sagādā palielu uztraukumu

vismaz sākumā bija tāda sajūta, ka braucu ar fwd audiku, jo stumjās purns ārā, tad pārsēžos subaru un slīpēju ar visiem četriem ratiem, un visu beidzot iekāpju savā BMW

Jāatzīst, ka nobrauktie aptuveni 130km sniegotajā Rīgā ir tomēr devuši kādu zināmu atspaidu, un nu jau sanāk interesantāk.
Skaidrs ir tas, ka vēl īsti neesmu apradis ar to, ka ir turbo, ar mersīti nebija tāda problēma

:jauda_visu_laiku:
Protams ir forši tas, kas pārmetot no otrā uz trešo nekas nebeidzas, bet sāk notikt foršāk un krietni ātrāk

Iespējams, tas arī mani mulsina, ka ātrums kāpj tik ātri salīdzinājumā ar MB

Bet nu jā.. nobrauks vēl kādus 100km pa vosiņu, un viss būs legāli !
Kas tālāk plānots.
- karosa apmeklējums, šoreiz gan uz diagnostiku tikai.