Page 4 of 11

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 03 Dec 2014, 20:57
by Martinss
Es ceru, ka egononkulis tev ielika jaunu programmiņu ar to portjiku šodien. 8)

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 03 Dec 2014, 20:58
by *Sicram
Martinss wrote:Es ceru, ka egononkulis tev ielika jaunu programmiņu ar to portjiku šodien. 8)
Nē, bet tu viņam varētu nokačāt apdeitu tam datorinam ! :|
Savādāk tas verķis runā ar manu auto tīrā vācu valodinā, un mēs ņihjujā nesaprotam ! :|

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 03 Dec 2014, 21:00
by Fretka
*Sicram wrote:
Martinss wrote:Es ceru, ka egononkulis tev ielika jaunu programmiņu ar to portjiku šodien. 8)
Nē, bet tu viņam varētu nokačāt apdeitu tam datorinam ! :|
Savādāk tas verķis runā ar manu auto tīrā vācu valodinā, un mēs ņihjujā nesaprotam ! :|
DAS IST DIE EBALAITUNG FURSTEIN!?!?!?!?!?!!?!?!?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH HITLER

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 04 Dec 2014, 18:13
by HaL
a kāpēc 2003.gada bumbierim ir MK2? :roll: neputro kko? 2001.gadā jau sākās MK3 ēra un 2003.gadā jau vajadzētu būt MK4 :roll:
MK4 upgreids ir musthave :aiwa: smukāks displejs, jēdzīga 3D karte un lielāks pačots rajonā :aiwa:

TV bloks ir?

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 04 Dec 2014, 20:34
by *Sicram
HaL wrote:a kāpēc 2003.gada bumbierim ir MK2? :roll: neputro kko? 2001.gadā jau sākās MK3 ēra un 2003.gadā jau vajadzētu būt MK4 :roll:
MK4 upgreids ir musthave :aiwa: smukāks displejs, jēdzīga 3D karte un lielāks pačots rajonā :aiwa:

TV bloks ir?
TV bloka nav.
amm.. nu powerā Drivers kladzināja, ka šiem no rūpnīcas nākot mk2, un iespējams, ka mk3 un 4 lika tiem, kuriem mk2 bija salūzis un tā :roll:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 06 Dec 2014, 15:02
by HaL
manam 2001. E39 bija Mk3, oriž!

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 15:51
by *Sicram
Čau :31:

Tā, pēc vienas čupu remontiem, es ar draugu kompāniju devāmies uz Austriju uzslēpot :)

Image

Pēc šīs bildes ielikšans raķešu ātrumā man zvanīja Krišs un apgaismoja, ka jumta kastei ir jābūt maksimāli uz aizmuguri.
Sacīts darīts. Bijām nobraukuši aptuveni 300km un pēc BC domām patēriņš bija ap 6.8 litriem uz simtiņa. nobīdijām kasti uz aizmuguri un nākošajos 300km patēriņš nokrita līdz 6.5 litriņiem, kā arī auto salonā palika krietni klusās, mazāk varēja dzirdēt jumta kastes radīto troksni utt :) Paldies Kiršam ! 8)
Kopsummā nobraucu 4300km, saskaitot kopā ielietos litrus tika sarēķināts patēriņš, kas ir 6.5 litri uz simta.
Domāju, ka nav slikts rādītājs. Auto bijām 4 cilvēki, pilns bāgūzis, un jumta kaste ar bija pilna.

Aptuveni braukšanas paradumi:

300km nobraucām ar ātrumu ~140kmh
pārējos km ar 95-115kmh kruīziņā


Atgriežoties no ceļojuma auto bija jāmaina eļļiņa.
Ielēju to pašu eļļu, ko pirms 15k km

Image

Un tad sekoja AutoJoy, kvalitatīvs cenu līderis apmeklējums ! 8)
Pēc pēdējā remonta tomēr nebija izdevies sačinīt degvielas spiediena problēmas.
Auto pēc 3k rpm zuda kampiens, vai arī kādreiz noraustijās :aiwa: ar šādu joku nobraucu visu Austrijas braucienu.
Ilgi un dikti domāja, un izdomāja, ka jāskatās devēji, viens ir degvielas spiediena devējs, otrs ir tāds , kas atbild, laikam, par common rail korektu darbošanos.

Lai šos abus verķus izskrūvētu ārā ir jānoņem ieplūdes kolektors. Bieži esot tā, ka šos abus devējus var izskalot, izmērcēt kaut kur un tie turpina savu darbību tā kā tiem vajadzētu.
Tāpēc šoreiz nemainījām tos.
Kā arī jāpiebilst tas, ka abi devēji maksā ap 300euro :D Par šo protams esmu šokā, jo tas ir fck 10 gadus vecs dīzelis.

Jā.. zaibis, tas nozīmē čupu ar blīvītem.
Un te lūk sākas jautrība :emo:
Noņemt nost kolektoru atklājas tādas lietiņas, KA vīri LT ir izravējuši plastmas klapītes, kas ir forši, bet atsevišķas lietas skrūvēšanas procesā ir vai nu pazaudējuši , vai nav uzskatījuši par svarīgām, un nav salikuši nedz aptakaļ esošās, kur nu nemaz nerunāsim par jaunu blīvju uzlikšanu :emo:

- ieplūdes kolektra blīves, 6gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 3 gb
- ieplūdes kolektra vadīkla, 1gb
- ieplūdes kolektra gredzens, 6gb
- ieplūdes kolektra blīvgredzens, 1gb

tad tālāk samainījām arī degvielas trubiņu, kas ir no degvielas filtra uz motoru.
kāpēc ?
JO

Image

var redzēt lielu ļozenes čupu, tur apakšā bija gumijas trubele, ar diviem hamotiem.
un atkal KĀPĒC ? :emo:
Tas tiešām ir TIK dārgi ?
Hansafleksā gumijas trubiņa, kas ir paradzēta priekš dīzeļdegvielas ar 10bar spiedienu , 4 hamotiem maksā aptuveni 6euro..

nu jāa..

Tad uznāca pirmais sniegs :shura:

Image

Saprotams, ka pirms Ziemassvētkiem nomainīju riepas otro reizi 8)
uz alpu braucienu man bija kaut kādas mišelin run flat riepas, kurām bija 5-6mm, un ziemas protektors :shura: noņemot tās atklājās, ka man savirze būtu jāpārbauda.. :?
Atbraucot atpakaļ, šīs riepas Džeka riepas savāca atpakaļ, un uzlikām rudenī iegādātas Nokian Hakapelita. visām 4trām ir 7-8mm.

nu jāa.. man pagaidām šī izklaide sagādā palielu uztraukumu :D
vismaz sākumā bija tāda sajūta, ka braucu ar fwd audiku, jo stumjās purns ārā, tad pārsēžos subaru un slīpēju ar visiem četriem ratiem, un visu beidzot iekāpju savā BMW :shura:
Jāatzīst, ka nobrauktie aptuveni 130km sniegotajā Rīgā ir tomēr devuši kādu zināmu atspaidu, un nu jau sanāk interesantāk.
Skaidrs ir tas, ka vēl īsti neesmu apradis ar to, ka ir turbo, ar mersīti nebija tāda problēma :shura: :jauda_visu_laiku:
Protams ir forši tas, kas pārmetot no otrā uz trešo nekas nebeidzas, bet sāk notikt foršāk un krietni ātrāk :shura:
Iespējams, tas arī mani mulsina, ka ātrums kāpj tik ātri salīdzinājumā ar MB :D
Bet nu jā.. nobrauks vēl kādus 100km pa vosiņu, un viss būs legāli ! 8)

Kas tālāk plānots.

- karosa apmeklējums, šoreiz gan uz diagnostiku tikai.

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 17:04
by Archuks
Vienmēr interesanti palasīt Mārča remontgrāmatu :kvalitatīvs_cenu_līderis: :cool:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 17:15
by Melnais
Nu , ko var gribēt, common rail.

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 21:09
by Alien
var redzēt ka nav ko darīt
šitādu sacerējumu raxtīt :emo:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 21:16
by Melnais
Viņš jau īsi, kodolīgi. :D

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 21:40
by Edmunds
Labi vien ir ka nenopirku dīzeli. :emo: :D

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 22:15
by Add
Ja precīzāk, tad tas būtu 17 gadus vecs dīzelis, pirms 10 gadiem nāca m57n 2. paaudze :aiwa:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 22:38
by -AF-
nezinu kur problēma ar dīzeli

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 22:50
by ttd
-AF- wrote:nezinu kur problēma ar dīzeli
tieši tā arī ir tā problēma - dīzelis. 8) Ja mēs runātu par vecu MB ar sekciju sūkni, tad būtu cita lieta.

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 29 Dec 2014, 22:56
by Hancels
-AF- wrote:nezinu kur problēma ar dīzeli

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 30 Dec 2014, 00:02
by -AF-
ttd wrote:
-AF- wrote:nezinu kur problēma ar dīzeli
tieši tā arī ir tā problēma - dīzelis. 8) Ja mēs runātu par vecu MB ar sekciju sūkni, tad būtu cita lieta.
lūk comonrail na vnekādas vianas, kamēr nelej no peļķes, pilnīgi nekādas vianas.
Un ja sprauslas aizdiršas, tad nav liela māksla viņas arī pārjaukt ;)

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 30 Dec 2014, 00:11
by ttd
-AF- wrote:
ttd wrote:
-AF- wrote:nezinu kur problēma ar dīzeli
tieši tā arī ir tā problēma - dīzelis. 8) Ja mēs runātu par vecu MB ar sekciju sūkni, tad būtu cita lieta.
lūk comonrail na vnekādas vianas, kamēr nelej no peļķes, pilnīgi nekādas vianas.
Un ja sprauslas aizdiršas, tad nav liela māksla viņas arī pārjaukt ;)
Aizdiršanās ir mazākā problēma. Laigan tādu lietu pat vsp neesmu dzirdējis, ka aizdirstos.

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 30 Dec 2014, 09:25
by -AF-
jo pārsvarā kad sprauslas nefukcionē - servisā pasaka ka jārestaurē.. bet tur nav nekas diži restaurējams, izjauc līdz reizinātājiem un iztīra. Sliktākajā gadījumā jāmaina smidzinātājs ;)
true story bro

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 30 Dec 2014, 14:58
by elksnis
Kapēc šo visu izlasot sagribējās aizbraukt uz auto joy....?? :emo: :emo: :slepta_reklama: :rofl: