Vispār, ja jau tofika nosaukums samainīts, jāpieraksta par to kas vēl auto dzīvē noticis šovasar.
Tāpat neviens nelasīs, tā ka var droši drukāt tukšumam.
Tātad, man 8 gadus bija Subaru Forester, vecs, ar gliemezi pie ieplūdes kolektora.
Jokes aside, auto, kas sagādājis daudz pozitīvu emociju un jaunus draugus.
Bet nu, kā visām vecām japāņu misenēm, tur mīt krokorozijs
Tā kā normālu pretrūsas apstrādi uztaisīt mūžīgi nebij laika/bij citas prioritātes, tad nu, 2022. gadā sanāca tāda situācija, ka skati
neizgāju dēļ pamanītās rūsas. Tas bija augustā. Bet pāris dienas vēlāk pamanījās iedot sūci degvielas truba, kas piespieda to
auto nolikt mierā.
Ok, mersedess bija, braukt ir ar ko, domās tālāk. Skaidrs, ka sliekšņu tam auto nav, bet cik traki ir tālāk...
Kkad ar pirmo sniegu, izjaucu salonu un sapratu, ka tālāk ir traki
Aizmugurējās glāzes ir pametušas čatu un īsti nav saprotams, uz ko tur vispār tas viss turās kopā.
Tā tā lamata nomarinējās līdz pavasarim pagalmā, kad saņēmos kko domāt tālāk. Varianti 3:
a) ar kkādiem variantiem atdzīvināt esošo virsbūvi
b) pirkt donoru (bundžu vai auto)
c) iztirgot visu, nopirkt jaunu škodu oplīzē un sākt tēlot pieaugšo
Pirmajā gadījumā bij variants - viens polis piedāvāja vajadzīgās detaļas, kas pēc 3D skanēta modeļa taisītas no jauna. Izlabojot orģinālo tizlo konstrukciju
un lietojot biezāku metālu. 500eur par pāri un tad vēl jādomā, kā taisni iemetināt bez stenda. It kā var, bet nu pled...
Otrais variants pat tika īstenots. Daļēji, tas ir... Kuldīgā atradās zaļš atmo ar automātu un it kā izpūstu galvas blīvi.
Virsbūve pārsteidzoši dzīva - drusku jāpametina, bet tiešām nekas tāds.
500eur un nedēļu vēlāk auto ir pagalmā. Izrādās, ka laikam vienkārši bija izbeidzies radiators. Nekas nekarsa, tosolu nerija un pat kondicionieris strādāja.
Tā ar to agregātu novizinājos 2 mēnešus ikdienā, jo ar gāzi bija tīri ekonomiski un Rīgas ielas ir paši ziniet kādas.
Paralēli sāku kaut ko jaukt un skrūvēt nost vecajam, jo nu, skaidrs ka vairs nedzīvinās.
Jūlija vidū fb marketplace pamanīju sludinājumu, ka lietuvā tirgojas viens tosteris, iepriekš kkādos subaru grupu postos redzēts.
Ar šādiem un tādiem upgrade, pat it kā pieņemamā stāvoklī... labi, gan jau par skatīšanos nesitīs. Un drusku trūkst motivācijas
sākt nodarboties ar swapu uz esošo atmo. Trešdienas vakarā fiski aizskrēju apskatīties un parunāties, uz Viļņu. OK, baigi jau gribās,
bet kko vajadzētu norunāt nost...

Piektdien ar savām neesošajām kaulēšanās prasmēm 300eur dabonu nost, izdrukāju regitras līgumu, nopērku biļeti uz autobusu 3:00 sestdien no Rīgas un saku, lai gaida galā.
Un, un soma iemetu sveces un štrumus, jo saka, ka vajadzētu nomainīt
Nu neko, nedaudz rīta sprinta pa Viļņu, drusku skrūvēšanas un ap 11:00 ar kartona (!) tranzītniekiem un eglīti panelī dodos Rīgas virzienā. Dīvainā kārtā, galā
tiku bez mazākajām problēmām.
Tā nu vienā brīdī pagalmā bija 3 tosteri rindā un varēju oficiāli teikt, ka esmu debils

Zaļais gan tika drīz nopārdots ar nelielu peļņu un iegūtā nauda atdota piemaksā, lai tiktu pie XC70. Teiktu ka fair deal.
No lietuvas atvestais brīnums tikmēr piedzīvoja nelielu izjaukšanu - bija jānovāc šāds un tāds gateris un lietas, kas mūsu skatei nepatiks,
kā arī jāuzliek kondicionieris, jo vasara. Un salonu vispār vajadzēja iztīrīt. Tas aizņēma kkur 3 nedēļas, pēc kurām devos uz Antenas ielu.
Ilūzijas baigās nebija, bet vismaz nebija arī galīgi kauns pa visu ģīmi.
Principā, no negaidītā bija 2 rūsas caurumi (bet arī ne dižs pārsteigums) un tas, ka viens lukturis par augstu.
Pārējais paredzami un nekas tāds. Protams, 108db, bet mainīt zapūtēju nebij pret ko - skates variants uz vēl neizjauktā.

Tā arī novizinājos mēnesi, pamazām novēršot lietas, bet tas arī viss. Viens no rūsas divniekiem par pusrāmi aizmugurē.
No vecā dabūju nost tikai kkad pēc skates beigām, bet arī tas ir taisāms tomēr. Un tad sākās atvaļinājums un komandējums un vispār... rezultātā, pusrāmi rīt vajadzētu
dabūt no strūklotājiem atpakaļ un sākt krāsot. Paralēli arī jaunas bukses vajadzēs.
Kad tas būs, tad jau apmainīt un var mēģināt līdz sniegiem dabūt ielās.