ja tu taisies buuveet dzineeju, tad teu ir pilniigi po, kas tur ir bijis no ruupniicas - njemam pietiekami izturiigu bloku, njemam izviileeshanai piemeerotu galvu un uz priekshu, taapat nekas cic, iznjemot sveces caurumu, teu tur no vecaa dzineeja nepaliks. runa jau ir par to, ka lai sasniegtu meerkji (piem 250zs), leetaak ir panjemt gatavu turbo dzineeju, sakopt to (ne obligaati paarlasiit pilniibaa), piereguleet vadiibas bloku un braukt. tas sanaaks vismaz reizes 10 leetaak.hazaa wrote:saproti turbo motoram un atmosferiskajam tiesi opelim bloks ir pilnigi identisks, un ja turbo motoram visu meta ara un maina visu ieksas tad kada jega no ta turbo motora???
paskaiti pac, ko vajag variantaa "dari pac" (iiss piemetiens uz pirxtiem, nepiesieties pie aizmirstaa

vai arii "swap variants" - nopeerkam sistu turbocali un paarkraameejam vajadziigo savaa mashiinaa. dabuujam X - Y zs, bet tos zs dabuujam par nauda pirmajaa gadiijumaa daliic ar desmit un dabuujam to visu paaris meeneshu laikaa, pat ja to dariisi viens pac pie maajas zem pleeviites. pirmajaa variantaa tu vari arii neko lietojamu nedabuut peec paaris gadiem...

tagad paskaties, kas izskataas ceriigaak reaalajaa dziivee?

es saprotu, ka ljoti skaisti ir panjemt tiiru bloku un sakraameet visas taas spozhaas detaljas, ko mums censhas nopaardot kjuunjinga veikali. bet vai to visu vajag?
