Page 4 of 5

Posted: 08 Mar 2007, 19:52
by ParaTr00per
hazaa wrote:saproti turbo motoram un atmosferiskajam tiesi opelim bloks ir pilnigi identisks, un ja turbo motoram visu meta ara un maina visu ieksas tad kada jega no ta turbo motora???
ja tu taisies buuveet dzineeju, tad teu ir pilniigi po, kas tur ir bijis no ruupniicas - njemam pietiekami izturiigu bloku, njemam izviileeshanai piemeerotu galvu un uz priekshu, taapat nekas cic, iznjemot sveces caurumu, teu tur no vecaa dzineeja nepaliks. runa jau ir par to, ka lai sasniegtu meerkji (piem 250zs), leetaak ir panjemt gatavu turbo dzineeju, sakopt to (ne obligaati paarlasiit pilniibaa), piereguleet vadiibas bloku un braukt. tas sanaaks vismaz reizes 10 leetaak.

paskaiti pac, ko vajag variantaa "dari pac" (iiss piemetiens uz pirxtiem, nepiesieties pie aizmirstaa :D) - klokjene, shaales, virzulju eljljas dzeseeshanas sprauslas, klanji, pirksti, virzulji, gredzeni, eljljas suuknis, uudens suuknis, vaarsti, vaarstu vadiiklas, vaarstu acperes, vaarstu reguleejamaas shaibas, reguleejamie zobsixnas zobrati, sadalenes, iepluudes kolektors, izpluudes kolektors, drosele(s), turbiina, IC, reguleejams vadiibas bloks, visu deveeju komplekc (map, mat, uudens temp, izpluudes gaazu temp, l-zonde, klokjenes staavoklis, utt, utjp...), aizdedzes spoles, sprauslas, degvielas reika, degvielas suuknis. peectam ir jaaatrod kaa to visu *pareizi* salikt kopaa un kaa noreguleet. ieguusi X zirgspeekus.

vai arii "swap variants" - nopeerkam sistu turbocali un paarkraameejam vajadziigo savaa mashiinaa. dabuujam X - Y zs, bet tos zs dabuujam par nauda pirmajaa gadiijumaa daliic ar desmit un dabuujam to visu paaris meeneshu laikaa, pat ja to dariisi viens pac pie maajas zem pleeviites. pirmajaa variantaa tu vari arii neko lietojamu nedabuut peec paaris gadiem... :)

tagad paskaties, kas izskataas ceriigaak reaalajaa dziivee? :) piekam, kad buusi pabraucis ar 200zs turbo kaadu laiku, vareesi arii padomaat par taa verkja upgreidu. ja gribeesies. turklaat vareesi to dariit leenaam un pamazaam un starpposmos starp upgreidiem tas auto buus (vairaak vai mazaak) braucams. nevis "muuzha projekc" uz 5 gadiem kaadaa klusaa garaazhaa.

es saprotu, ka ljoti skaisti ir panjemt tiiru bloku un sakraameet visas taas spozhaas detaljas, ko mums censhas nopaardot kjuunjinga veikali. bet vai to visu vajag? :)

Posted: 08 Mar 2007, 20:03
by Micuks
Nu nezinu par opeļiem varbūt vizuāli vienāds, bet kaut kā neloģiski ka NT ar turbo vienāds :? Tu 100% zini ka bloka metāla sastāvs ir vienāds?!
Ja jau tiešām vienādi tad kur problēma!? tikai atliek izdomāt ko kompresoru vai turbo 8)

Pilnīgi piekrītu ParaTr00per!

Posted: 08 Mar 2007, 20:09
by U_V6er
eu, pupsiki-filosofi.
juus opelim tuvumaa neesat bijushi... c20xe (tekoshais hazaa motors) un c20let(ljurbo) ir praktiski analogi... kaa rezultaataa, pat nestuteejot virsuu ljurbo, tur 230zirgi tiek nocelti.
http://www.members.lycos.co.uk/maxboost ... iption.htm - reku ir atshkjiriibas starp motoriem.

dzelzhi - pamatos tas pats (peec EPC) - pat klokjene (speciaali tiko baudiiju).

taaka... ne pukatj :D

Posted: 08 Mar 2007, 20:20
by hazaa
stapr opel turbo un atmoferisko motoru, atsiras tikai sprauslas, virzuli un sadalenes ( bet daudzi liet tiesi c20xe motora sadalenes uz turbo motoriem) vis parejais ir identisks :)

ta ka lai to pasu c20xe dabutu turbonizetu, vajag virzulus un sprauslas un turbo un gatavs 250Hp mierigi...

Posted: 08 Mar 2007, 20:22
by jnk
hazaa wrote:stapr opel turbo un atmoferisko motoru, atsiras tikai sprauslas, virzuli un sadalenes ( bet daudzi liet tiesi c20xe motora sadalenes uz turbo motoriem) vis parejais ir identisks :)

ta ka lai to pasu c20xe dabutu turbonizetu, vajag virzulus un sprauslas un turbo un gatavs 250Hp mierigi...
sadalenes ir labi no atmosfēriskā, turbo motoriem no rūpnīcas parasti liek šaurākas, bet ja grib nosmelt, labāk ir platākas, bet ne pārāk.
par virzuļiem jāskatās, kāda ir tā atšķirība turbo un NA. ja turbo ir tikai zemāka piere, tad var iztikt ar na virzuļiem, bet galva jāceļ augstāk.
un tu aizmirsi par ecu, kas ir ĻOTI svarīga detaļa :D . un sūknis.

Posted: 08 Mar 2007, 20:23
by Micuks
Kur tad problēma :roll: 8)

Posted: 08 Mar 2007, 20:26
by hazaa
nu ja ecu piemrisas piedod :)

bet sukni ir vienadi ;)

Posted: 08 Mar 2007, 20:35
by Wu-Ryder
un tagad ludzu nosaucat mani par MULKJI, kaa to izdarijat paris postus agraak!

Piekritu gan Hall, gan ParaTrOOper - JUMS ir pilniga taisniba, bet saja situacija ar so motoru ir viens BET!

Posted: 08 Mar 2007, 20:44
by U_V6er
Wu-Ryder wrote:un tagad ludzu nosaucat mani par MULKJI, kaa to izdarijat paris postus agraak!

Piekritu gan Hall, gan ParaTrOOper - JUMS ir pilniga taisniba, bet saja situacija ar so motoru ir viens BET!
tas gan nebiju es, bet - MULKJIS :D :lol: :lol: :lol:

Posted: 08 Mar 2007, 20:50
by Wu-Ryder
U_V6er wrote:
Wu-Ryder wrote:un tagad ludzu nosaucat mani par MULKJI, kaa to izdarijat paris postus agraak!

Piekritu gan Hall, gan ParaTrOOper - JUMS ir pilniga taisniba, bet saja situacija ar so motoru ir viens BET!
tas gan nebiju es, bet - MULKJIS :D :lol: :lol: :lol:
Ideali - tas ko es prasiju.

Bet ja nopietni, vis jau nav tik saulaini ka hazza izskatas. Beigas vien tapat naksies iepikrt vienu beigtu turbo cali, lai dabutu daljas un citus lorinjus

Posted: 08 Mar 2007, 20:51
by screwy
es buut domaat ka paratrooper biki paarspiilee, bet nu daudz leetaak buutu pirkt gatavu turbo motoru, un ja ir liela veelme var vinju paarlasiit un uztaisiit spiidiigu :)

Posted: 08 Mar 2007, 20:55
by hazaa
Wu-Ryder wrote:
Bet ja nopietni, vis jau nav tik saulaini ka hazza izskatas. Beigas vien tapat naksies iepikrt vienu beigtu turbo cali, lai dabutu daljas un citus lorinjus

pamato kapec, ko tiesi man vajag no vina???

es domaju ka man vinu ne tagad ne velak nebus vajadzigs :D

Posted: 08 Mar 2007, 20:58
by Wu-Ryder
hazaa wrote:
Wu-Ryder wrote:
Bet ja nopietni, vis jau nav tik saulaini ka hazza izskatas. Beigas vien tapat naksies iepikrt vienu beigtu turbo cali, lai dabutu daljas un citus lorinjus

pamato kapec, ko tiesi man vajag no vina???

es domaju ka man vinu ne tagad ne velak nebus vajadzigs :D
Es drisktu to ari nedarit?? tiesam nav velmes iedzilinaties saja pasakumaa. Jo ir daudzas citas lietas ko dariit.

Posted: 08 Mar 2007, 21:06
by screwy
Es tieshaam nesaprotu kur ir probleema, atrodi (kas nav neispeejami, kaut vai ebay) calibras turbo motoru, vadus, un ecu un viss. Buus tev 200lopi, gribi vairaak, pac zini ko dariit.

Posted: 08 Mar 2007, 21:30
by EMils
Kā ir ar turbīnas eļļošanu un dzesēšanu, NT motoram tur viss pēc principa plug & play???

Posted: 08 Mar 2007, 22:04
by hazaa
panem izskruve divas skruves ara un pievieno trubinas taja vietas, viena trubina iet uz turbo un otra atpakal :)

easy

Posted: 09 Mar 2007, 00:18
by sejejs
hazaa wrote:panem izskruve divas skruves ara un pievieno trubinas taja vietas, viena trubina iet uz turbo un otra atpakal :)

easy
Vis īzīāk ir ielikt gatavu turbo!
Un tici man, NEVIENS nerādīs ar pirkstu un nesmiesies par to,ka esi paņēmis gatavu turbo motoru, ielicis (kas Tavā gadījumā ir vienkārši,jo grūtākais darbs ir padarīts) un pieslēdzis MS! Un savukārt, NEVIENS nesitīs uz pleca un nelielīs,ka tieši atmosfērisko motoru esi pataisījis par (problemātisku) turbo!
Es nobalsoju par šādu verķi...,ja nu taisīsi ko līdzīgu.
http://cgi.ebay.co.uk/SUPERCHARGER-BMW- ... dZViewItem
P.S.Varu atvest,ja nobidosi par sev pieņemamu cenu!

Man būs priekšpiedziņa ar standarta 280Zs,bet ar MS domāju pacelsies uz 350? Ja varēšu vairāk, būs vairāk! Nuuuu, es ceru,ka būs! :42:

Reku varu piedāvāt šādu Brand New. Tiesa viņš ir lielāks par Tavu motoru! :ripz:
Image

Posted: 09 Mar 2007, 00:25
by hazaa
vecais man nevajag lai man uzsit uz pleca, man pilnigi vienalga vai rada ar pirkstu vai kaju, es taisu ta lai man patiku un butu prieks pasam ;)

ja gribetu lai uz manis rada ar pirkstu butu nopircis 2007 gada mustandu un uzlicis virsu hrometu kompresoru un brauktu katru vakaru uz vecrigu tuset :D

parlasit gribu tapec ka tad zinu pilnigi visu kas ir ieksa motora un kada stavokli tur viss ir ;)

Posted: 09 Mar 2007, 00:26
by hazaa
p.s. un ja atmosfersiko partaisa par turbo motoru, nenozime ka tas bus problematisks ;)

Posted: 09 Mar 2007, 00:30
by mww
Reku turbo motors un bez galvassaapeem :)

http://cgi.ebay.de/Calibra-Turbo-Motor- ... otohosting

Nez cik beigaas gan cena buus.
:wink: