Page 4 of 6
Posted: 13 Feb 2008, 13:14
by EDX
Es ja godīgi ieteiktu aizbraukt un izbraukt ar šitādu eksemplāru:
http://ss.ss.lv/msg/lv/98/4900/195976/XnoAFE9nQw==.html
Cik es ar tādiem esmu saskāries, tad komforts

, patēriņš smieklīgs, detaļas vienmēr un visur pieejamas, 5cil dīzelis ir šausmīgi izdevies un ja vēl Q, tad ziemā var izkaifoties
Es tev saku, vienkārši aizbrauc un pamēģini
Ikdienas autiņš vienkārši

Posted: 13 Feb 2008, 13:18
by Lambertino
cibinsh wrote:Vienkārši
Vai patiesi būs jāpāriet uz dīzeli?
Nav auto - problēmas, sāc meklēt auto - problēmas palielinās, atrodi auto - rodas citas problēmas.
Clipse ārā, Sebring ārā, Celica ārā.
Paliek S13, Impra, SAABs un nu jau arī BMW. Rezervistos Audi A4 Quattro.
S13 - vienkārši gribu, gribu, gribu. Pareizā piedziņa. Patīk un izskatās, ka laba slimība. :gigi:
Impra - Subārs kā tāds piedur.
SAABs - Jelgavas ceļus tur. Iet arī neslikti. Komforts ir. Akceptējams variants.
BMW - cenas der (visās ziņās), marka laba, izturība laba. Nu i', lai tad piemeklē diagnoze, ja paņemšu.
Quattro - daži jelgavnieki lamājās par piekares mazizturību. Bet gan jau pārdzīvotu.
Par dīzeļiem vēl domāt un domāt.
Scorpis dodas prom. Lai tak cilvēkiem priekam tiek. Būs par vēl vienu mazāk.

par audi runājot - problēmas ir tieši ar a4Q, bet kupejai nav tāda ritošā. Tiem a4 nāk kreisā līkā, vnk kreisā atsaite ar kurām visai bieži sanāk saķerties + gultņi.
Apdomā variantu par audi coupe 2.3 20v Q
biki jau ar tūnu
ar pareizo optiku
žēl,ka nav jau b4
smuks
Posted: 13 Feb 2008, 13:19
by Repsis
es par S13. super auto

Posted: 13 Feb 2008, 13:22
by Kadzhus
EDX wrote:Es ja godīgi ieteiktu aizbraukt un izbraukt ar šitādu eksemplāru:
http://ss.ss.lv/msg/lv/98/4900/195976/XnoAFE9nQw==.html
Cik es ar tādiem esmu saskāries, tad komforts

, patēriņš smieklīgs, detaļas vienmēr un visur pieejamas, 5cil dīzelis ir šausmīgi izdevies un ja vēl Q, tad ziemā var izkaifoties
Es tev saku, vienkārši aizbrauc un pamēģini
Ikdienas autiņš vienkārši

Pilnīgi piekrītu sencim šitāds ir un varu teikt to labāko, piekare super izturīga, iet labi un ziemas priekus arii varnobaudīt ja ir Q

Posted: 13 Feb 2008, 13:29
by Lambertino
audi 2.5 dīzels - nu nē, es uz tādu neparakstītos, bet tas ir katra paša ziņā,
tad jau labāk šitādu
Posted: 13 Feb 2008, 13:34
by Lambertino
oftopiks bet kas viņam pa paneli, orģināli takšu tāds nenāk

Posted: 13 Feb 2008, 13:37
by Kadzhus
no jaunaa a6 iebaazts, ja tasvispaar ir taas pashas sotkas panelis

Posted: 13 Feb 2008, 13:37
by EDX
Lambertino wrote:audi 2.5 dīzels - nu nē, es uz tādu neparakstītos, bet tas ir katra paša ziņā,
A kas tev ir pret audi 5 cil dīzeli, paskaidro
Tas panelis drošs ka kautkāds ūber mega pārejas modelim ielikts

Posted: 13 Feb 2008, 13:39
by Kadzhus
nu jaa je negrib diizeli tad s4/s6 var njemt, hadene taa pati izturiigaa + veel perdoļīs ahujjena

Posted: 13 Feb 2008, 13:50
by Lambertino
EDX wrote:Lambertino wrote:audi 2.5 dīzels - nu nē, es uz tādu neparakstītos, bet tas ir katra paša ziņā,
A kas tev ir pret audi 5 cil dīzeli, paskaidro
Tas panelis drošs ka kautkāds ūber mega pārejas modelim ielikts

hotj uz Blūmentālu paskaties vai ar Sergeju aprunājies, oki, pats neesmu lietojis un nezinu, bet njemt - nenjemtu

Posted: 13 Feb 2008, 13:52
by EDX
Nūūūū, jau nūjau - NEjauc R5 motorus ar V6

R5 ir tie, kam noskrējiens ap pusmiljonu ir tikai normāls
P.S. Starpcitu, pat VW savos Race Toureg, kas brauca Dakārā izmantoja tieši vecos labos R5 dīzeļus nevis V6 ar kuriem tos ražo sērijveidā

Posted: 13 Feb 2008, 13:53
by jaaniss
Posted: 13 Feb 2008, 13:54
by Lambertino
EDX wrote:Nūūūū, jau nūjau - NEjauc R5 motorus ar V6

R5 ir tie, kam noskrējiens ap pusmiljonu ir tikai normāls

nu Ok, tad sapisos meistarībā

Posted: 13 Feb 2008, 13:57
by jaaniss
Posted: 13 Feb 2008, 15:26
by wildwing
cibinsh wrote:Vienkārši
Vai patiesi būs jāpāriet uz dīzeli?
Nav auto - problēmas, sāc meklēt auto - problēmas palielinās, atrodi auto - rodas citas problēmas.
Clipse ārā, Sebring ārā, Celica ārā.
Paliek S13, Impra, SAABs un nu jau arī BMW. Rezervistos Audi A4 Quattro.
S13 - vienkārši gribu, gribu, gribu. Pareizā piedziņa. Patīk un izskatās, ka laba slimība. :gigi:
Impra - Subārs kā tāds piedur.
SAABs - Jelgavas ceļus tur. Iet arī neslikti. Komforts ir. Akceptējams variants.
BMW - cenas der (visās ziņās), marka laba, izturība laba. Nu i', lai tad piemeklē diagnoze, ja paņemšu.
Quattro - daži jelgavnieki lamājās par piekares mazizturību. Bet gan jau pārdzīvotu.
Par dīzeļiem vēl domāt un domāt.
Scorpis dodas prom. Lai tak cilvēkiem priekam tiek. Būs par vēl vienu mazāk.

par audi runājot - problēmas ir tieši ar a4Q, bet kupejai nav tāda ritošā. Tiem a4 nāk kreisā līkā, vnk kreisā atsaite ar kurām visai bieži sanāk saķerties + gultņi.
Apdomā variantu par audi coupe 2.3 20v Q
biki jau ar tūnu
ar pareizo optiku
žēl,ka nav jau b4
smuks[/quote]

iekshaa ne mashina a misene ka visi audi 80 un liidzigie
Posted: 13 Feb 2008, 15:43
by Kadzhus
nu nespried peec konkreetaa (sacuukotaa) eksemplaara!!! uun tb subaru(taada ko pilsonis veelas iegaadaaties un cik saprotu taads kaa ir tev) salons ir riktīgāka zelta bedre saliidzinot ar audi

Posted: 13 Feb 2008, 16:10
by Lambertino
jā, tas tik ir super salons

Posted: 13 Feb 2008, 16:20
by EDX
Tikko čaļi no Holandes atdzina subaru - bez ABS un AIRBAGiem - es ka ieraudzīju, ka šim divi bardačoki (otrs airbaga vietā) tā

Posted: 13 Feb 2008, 16:23
by Android
Subāram salons ļoti labs.... priekš japāņa.
Kvalitāte stipri viduvēja - ap Golf2 līmeni.
Un ergonomika arī par ~8 gadiem atpalikusi - karoč tāds nekāds. Kā mannā putra no rītiem - lietot var, bet prieka nekāda

Posted: 13 Feb 2008, 16:37
by nOObs
EDX wrote:Tikko čaļi no Holandes atdzina subaru - bez ABS un AIRBAGiem - es ka ieraudzīju, ka šim divi bardačoki (otrs airbaga vietā) tā

Jubiļeika???