Page 32 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Oct 2012, 19:59
by heinrx
saab 9000 2.3 turbo cse 1996g
diezgan slikti pielec,reizēm neizdodas vispār pielaist,un sajūta kad sāk defekts progresēt,ja kādreiz reizēm nācās zāģēt max pusminūti,tad tagad jau gadās kad piecu minūšu laikā knapi palaižās.Pie diagnostikas tika slēgts viss ok,viss funkcionē kā vajag kļūdu nav,izņemot to kad laiku pa laikam izmet "blokirovka dviženija".
Diagnostikas specss kādā Jēkabpils servisā,teica kad diemžēl smalkāk neko nespēs pārbaudīt,bet iespēja kad originālā siga ker gļukus.
kādam nav bijusi līdzīga problēma,varbūt varat ieteikt kur griezties pēc palīdzības šajā jautājumā latgales regionā?
panelī deg viss kam jābūt,nekas lieks,izņemot abs
šķilās patiešām sūdīgi no rītiem,vēlāk kā paveicās,piešķil ok,noslāpē un tad var gadīties kad būs jāspīdzina aķis un starteris.degvielas spiediens sistēmā apmēram 2.8bar,sūknis uzceļ spiedienu gandrīz momentā,spiediens vismaz kādu pusstundu nekrīt.Sveces mainītas apmēram pirms 7k tāpat kā spoļu bloks(lietots),pirms 2k nomainīti filtri,eļļa,vēl viens spoļu bloks mainīts pirms nedēļas(drošs paliek nedrošs kopā ar svecēm),atkal lietots
Ak jā ,un tajos brīžos kad nelēc šķiet kad nav dzirkstele,pārbaudīts divas reizes,tiesa tik ilgi nezāģēju līdz parādījās.bet izslēdzot aizdedzi notiek intensīva izlāde caur svecēm.logiski spriežot spolu bloks tātad ok.Kaut kā esīsti neiebraucu,kur tad var būt problēma? vadības blokā?kloķvārpstas stāvokļa devējs?Nekas cits prātā nenāk.bet kādēļ tad neuzrāda kļūdas?
Un pie reizes-kāds nezin kantori vai meistaru kur varētu saregulēt uz mana sāba uzstellēto PrinsVsi gāzes uzparikti,un arī tikt skaidrībā ar nešķilšanās problēmu,pagaidām zinu tikai to kad viens gāzinieks kurš ar prins ņemās esot Liepājā,bet nu tas ir tā kā patālu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Oct 2012, 21:34
by anjey
"bet izslēdzot aizdedzi notiek intensīva izlāde caur svecēm"-lūdzu paskaidro, kas tas par watafaku????

un kā tas ir, ka "šķiet" ka nav dzirksteles??

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Oct 2012, 21:40
by anjey
atvainojos par savu neizglītotību, sakarā par to izlādi, tā tam jābūt. Ja angļu valoda nav sveša, tad vai palasīt: http://simplysaab.blogspot.com/2008/06/ ... ystem.html

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Oct 2012, 22:01
by heinrx
angļu valoda ir gandrīz sveša,bet nu izpaužas tas tā-startēju ,nelēc,noņemu di kaseti saspraužu sveces startēju vēlreiz un redzu ka dzirksteles patiešām nav,izslēdzu aizdedzi kādu sekundi notiek nepārtraukta izlāde svecēs.parasti ir tā kad piestartējas kādu 20sekunžu laikā,ja nepielēc,tad jāstartē hz minūtes 3 kā minimums,un kas ir jokaini kad piešķilšanas problēmas parasti ir no rītiem,bet ne vienmēr,un nav teikts kad silts arī pielēks,retāk,bet arī var sanākt kad nepielec.
vietējie meistari ne īpaši grib uzņemties šo darbu,tipa specifisks auto ar standarta diagnostikas iekārtu īsti nenodefektēsi un tamlīdzīgi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Oct 2012, 15:57
by DimanC
es arī nesapratu - kas ir "nepārtraukta izlāde svecēs"? viņas dzirksteļo pašas no sevis?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Oct 2012, 02:23
by GG.
No tā linka:

The DI also cleans the plugs after you shut the car off. It runs through a 5 second burn off cycling, in which time it ignites all the plugs with very hot spark to clean the ignition surfaces of the plug!.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Oct 2012, 13:54
by heinrx
nu nav tam nozīmes kā tā pašattīrīšanās fīča darbojas.fakts kā tāds kad darbojas un līdz ar to varu secināt kad di bloks ir darbspējīgs.Kā lampiņa jau nedeg,bet nu kā jau rakstīju notiek izlāde uz sveču elektrodiem nepārtrauktā režīmā sekundes 1-2,nezinu kā smalkāk paskaidrot?Man jau liekas kad viss ir saprotams :?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 20:24
by rufix
Lieta sekojoša. Ir Honda Accord 1999.gada,2.0l motors ar beigtu sajūgu. Cik liels čakars ir lai nomainītu? Cik specifiskus tūlus vajag? Kas vēl jamaina ar sajūgu kopā? Piemēram,mainot zobeni,obligāti jāmaina arī dzesēšanas škidruma pumpis.
Sorry par tik neloģiskiem jautājumiem. Vienkārši kolēģim nobira sajūgs un auto stāv darba teritorijā,un tur uz vietas varētu samainīt. Pacēlājs nav,bet ir cita smagā tehnika.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 21:57
by Alien
rufix wrote:Lieta sekojoša. Ir Honda Accord 1999.gada,2.0l motors ar beigtu sajūgu. Cik liels čakars ir lai nomainītu? Cik specifiskus tūlus vajag? Kas vēl jamaina ar sajūgu kopā? Piemēram,mainot zobeni,obligāti jāmaina arī dzesēšanas škidruma pumpis.
Sorry par tik neloģiskiem jautājumiem. Vienkārši kolēģim nobira sajūgs un auto stāv darba teritorijā,un tur uz vietas varētu samainīt. Pacēlājs nav,bet ir cita smagā tehnika.
maina disku, kurvi un izspiedējgultni
pie viena vaig noņemt spararatu un nomainīt motora pakaļējo blīvslēgu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 22:09
by rufix
Alien wrote:
rufix wrote:Lieta sekojoša. Ir Honda Accord 1999.gada,2.0l motors ar beigtu sajūgu. Cik liels čakars ir lai nomainītu? Cik specifiskus tūlus vajag? Kas vēl jamaina ar sajūgu kopā? Piemēram,mainot zobeni,obligāti jāmaina arī dzesēšanas škidruma pumpis.
Sorry par tik neloģiskiem jautājumiem. Vienkārši kolēģim nobira sajūgs un auto stāv darba teritorijā,un tur uz vietas varētu samainīt. Pacēlājs nav,bet ir cita smagā tehnika.
maina disku, kurvi un izspiedējgultni
pie viena vaig noņemt spararatu un nomainīt motora pakaļējo blīvslēgu
Šis viss ir obligāts pasākums?
Liels paldies par info. :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 22:17
by Alien
rufix wrote:
Alien wrote:
rufix wrote:Lieta sekojoša. Ir Honda Accord 1999.gada,2.0l motors ar beigtu sajūgu. Cik liels čakars ir lai nomainītu? Cik specifiskus tūlus vajag? Kas vēl jamaina ar sajūgu kopā? Piemēram,mainot zobeni,obligāti jāmaina arī dzesēšanas škidruma pumpis.
Sorry par tik neloģiskiem jautājumiem. Vienkārši kolēģim nobira sajūgs un auto stāv darba teritorijā,un tur uz vietas varētu samainīt. Pacēlājs nav,bet ir cita smagā tehnika.
maina disku, kurvi un izspiedējgultni
pie viena vaig noņemt spararatu un nomainīt motora pakaļējo blīvslēgu
Šis viss ir obligāts pasākums?
Liels paldies par info. :cool:
pa lielam pirmā daļa nāk vienā kastē ja pērk komplektu
otro daļu var arī nedarīt, bet man personīgi ir gadījies ka nākas celt kārbu nost atkal pēc pāris mēnešiem lai nomainītu blīvslēgu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 22:20
by Alien
blīvslēgs nemaksā vairāk par 5 latiem
sajūgkomplektu droši var meklēt iekš Restars vai Karels

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 22:32
by rufix
Alien wrote:blīvslēgs nemaksā vairāk par 5 latiem
sajūgkomplektu droši var meklēt iekš Restars vai Karels
Pačekoju kas un kā netā,ka sajūga disks,kurvis un izspiedējgultnis vienā kastē. Tad jau blīvslēgs pie reizes jāsamaina. Liels paldies Tev. :wink: :beer:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Oct 2012, 22:35
by Alien
rufix wrote:
Alien wrote:blīvslēgs nemaksā vairāk par 5 latiem
sajūgkomplektu droši var meklēt iekš Restars vai Karels
Pačekoju kas un kā netā,ka sajūga disks,kurvis un izspiedējgultnis vienā kastē. Tad jau blīvslēgs pie reizes jāsamaina. Liels paldies Tev. :wink: :beer:
lētāk sanāks visu samainīt :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 11:30
by DimanC
rufix wrote:Lieta sekojoša. Ir Honda Accord 1999.gada,2.0l motors ar beigtu sajūgu. Cik liels čakars ir lai nomainītu? Cik specifiskus tūlus vajag? Kas vēl jamaina ar sajūgu kopā? Piemēram,mainot zobeni,obligāti jāmaina arī dzesēšanas škidruma pumpis.
Sorry par tik neloģiskiem jautājumiem. Vienkārši kolēģim nobira sajūgs un auto stāv darba teritorijā,un tur uz vietas varētu samainīt. Pacēlājs nav,bet ir cita smagā tehnika.
ja ir pieredze, un pacēlājs, 6h ar pīppauzēm jāvar ierakstīties.
ja ņemsi nost spararatu var vajadzēt 12staru "zvaigznītes" (uz 10 laikam) - tādu kā šite labajā pusē
Image

bet ļoti vēlams, lai ir muciņa, jo viņu tā dūšīgi jāpiegriež. un vajag radošu pieeju (vai speciālu tūli), panāktu, ka spararats negriežas. ja turi aiz kloķenes skrūves, tad pēc tam vēlams to pēc tam pārvilkt ar pareizo griezes momentu - ir gadījies, ka šādi atlaiž kloķenes skrūvi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 11:34
by Alien
DimanC wrote: ... ja turi aiz kloķenes skrūves ...
WTF? :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 12:04
by DimanC
Alien wrote:
DimanC wrote: ... ja turi aiz kloķenes skrūves ...
WTF? :emo:
kas nav skaidrs?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 12:43
by Alien
DimanC wrote:
Alien wrote:
DimanC wrote: ... ja turi aiz kloķenes skrūves ...
WTF? :emo:
kas nav skaidrs?
cik ir jāizdzer lai izdomātu kauko tādu? :reeka: :reeka: :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 12:53
by DimanC
Alien wrote:
DimanC wrote:
Alien wrote:
DimanC wrote: ... ja turi aiz kloķenes skrūves ...
WTF? :emo:
kas nav skaidrs?
cik ir jāizdzer lai izdomātu kauko tādu? :reeka: :reeka: :reeka:
var arī skaidrā :D

zini, kad esi pusstundu nop1sies ap to spararatu ar absolūti nepiemērotiem tūļiem, tad ne vien to esi gatavas izdarīt.

lūdzu, iesaki jaunietim, kas tepat augstāk vaicāja pēc padoma - kā efektīvi atskrūvēt spararatu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Oct 2012, 13:05
by Alien
kaut vai ieskrūvējot kārbas skrūvi blokā un tad ar monteni var akurāt to visu saturēt
es ceru ka neviens nemēģinās Dimanta variantu
tagad daudziem motoriem nenāk nekādi ķīļi uz kloķenes skriemeļa
var iedzīvoties līkos vārstos