Page 34 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 03 Aug 2009, 16:53
by Lambertino
Kuram katalogi pieejami - paskatās lūidzu no kā viņa der
Zinu, ka tirgojās no 1.8t golfa

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 03 Aug 2009, 16:53
by Lambertino
GirtzB wrote:analogs stāsts dizrdēts par citu devaisu iekš VW autonomo pečku pēc ilgsotšas nelietošanas

esot vienkārši uz pusēm salūzis
Droši jau, ka pa šuvēm.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 Aug 2009, 20:50
by arrrvis
Cik varētu izmaksāt šāda problēma
Diskā plaisa + locīts

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 Aug 2009, 20:55
by Focus
nes uz kadu riepu servisu un tad jau ciparu uzzināsi.. te džedaju nav

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 Aug 2009, 21:20
by kraasotajs
Lambertino wrote:Kuram katalogi pieejami - paskatās lūidzu no kā viņa der
Zinu, ka tirgojās no 1.8t golfa

No 1,8t bez lielas čakarēšanās nederēs
Man ir no Golf 3 gan 90zs-20ls ,gan 110 -30ls
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 00:58
by danger325
ieviesusies problēma - auksts motors galiigi un ne pa kam neskilas + dazreiz uznaak melnie un pats saak gaazeeties + kad iespiez griidaa saak nenormali riistiities (bmw e36 2.5 vanos)
kas varetu but pa galam?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 03:28
by Juzix
Slēdz pie kompja!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 12:00
by Lambertino
danger325 wrote:ieviesusies problēma - auksts motors galiigi un ne pa kam neskilas + dazreiz uznaak melnie un pats saak gaazeeties + kad iespiez griidaa saak nenormali riistiities (bmw e36 2.5 vanos)
kas varetu but pa galam?
paskaties vai kāda truba nav pušu, moš arī gaisa mērītājs beigts.
Tas, ka raustās apgriezieni, liecina par brīvgaitas regulātoru. Viņu vajag noņemt un iztīrīt, moš palīdzēs. Atrodas viņš zem ieplūdes kolektora. Viegli nav tikt klāt
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 14:02
by danger325
paldies braucu meiginaat visu to dariiit

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 15:21
by Lambertino
kas ir iedarbināšanas sprausla???
sūknis - neticu. Protams ja galīgi auto nevar piešķilt, tad moš gan sūknis izbeidzies, bet ja ir problēmas piešķilt auto, bet vēlāk vis ok, tad ar sūkni tur nebūtu jābūt saistībai.
Lai tik skatās gaisa trubas visur + izmazgā to, kā martins nosauca, štruntu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 15:37
by Lambertino
atradu vienu bildi netā, kur apmēram var redzēt to štruntu

Bildē, tieši pa vidu - tas spīdīgais!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 17:10
by GirtzB
man šitādi simptomi e36 325 bij kad kloķvārpstās devējs bija pussprādzis...
čeko to ar, p.s. diagnostika jamo nerāda...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 19:06
by Wu-Ryder
danger325 wrote:ieviesusies problēma - auksts motors galiigi un ne pa kam neskilas + dazreiz uznaak melnie un pats saak gaazeeties + kad iespiez griidaa saak nenormali riistiities (bmw e36 2.5 vanos)
kas varetu but pa galam?
Varu tev šeit atbildēt ja tā ērtāk.
1. Nav ko braukāt ar mūžīgi tukšu bāku, sūknis paldies par to 100% nesaka
2. Normāls gaisa filtrs jau tur sen kauc pēc uzlikšanas - līdz ar to pastāv iespēja ka esat atkāvuši gaisa mērītāju
3. Tā gofra ko iedevu ir varbūt palikusi caura
4. Man tač e30 identiski izturējās kad kloķenes dačiks bija nomiris
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 23:49
by danger325
un sodien bija loti pretiigas dzelsigas skanas+ ristijaas un izshava labu liesminju pa izpuuteeju!
kkas tur galiigi nav taa kaa vajag

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Aug 2009, 23:51
by danger325
Wu-Ryder wrote:danger325 wrote:ieviesusies problēma - auksts motors galiigi un ne pa kam neskilas + dazreiz uznaak melnie un pats saak gaazeeties + kad iespiez griidaa saak nenormali riistiities (bmw e36 2.5 vanos)
kas varetu but pa galam?
Varu tev šeit atbildēt ja tā ērtāk.
1. Nav ko braukāt ar mūžīgi tukšu bāku, sūknis paldies par to 100% nesaka
2. Normāls gaisa filtrs jau tur sen kauc pēc uzlikšanas - līdz ar to pastāv iespēja ka esat atkāvuši gaisa mērītāju
3. Tā gofra ko iedevu ir varbūt palikusi caura
4. Man tač e30 identiski izturējās kad kloķenes dačiks bija nomiris
1. tuksha baaka pedejas dienas NAV
2. Pilnigi un galiigi tew piekriitu
3. Gofru skatijos vesela

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Aug 2009, 12:38
by danger325
Melnais wrote:danger325 wrote:un sodien bija loti pretiigas dzelsigas skanas+ ristijaas un izshava labu liesminju pa izpuuteeju!
kkas tur galiigi nav taa kaa vajag

nu tad nomaini to kloķenes devēju, kā tev visi saka. moš tas devējs gļuko un attiecīgu signālu kompim padod un kompis domā, ka motors sūdīgi strāda, un kompis nepārtraukti maina degmaisījuma sastāvu, tāpēc rīstās un šauj!
Jums kadam vins nav un ja ir cik naudinas gribat?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Aug 2009, 18:29
by mbertulis
Man iepriekšējam (328) bija ar tāda lieta, ka abaroti peldēja, iedevu čomam, lai uz Bausku aizved pi esaviem čomiem, kas tur pārsvarā ar elektroniku, arī ar citām štellēm strādā. Jamie man ar teica, ka tā detaļa vainīga, laikam kaut kas ap 25 Ls bija, varbūt kļūdos, jo tas bija sen.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 13 Aug 2009, 08:46
by Lambertino
Tātad tā biedri - Golf III 1992gada, 1.8 mono šprice.
Jau otro reizi pazūd eļļas spiediens. Pirmajā reizē palīdzēja nomainot eļļu un filtru, bet tāpat pašā sākumā bija 0, vēlāk pēkšņi parādijās. Tagad pazuda un nelīdz nekas.
Manuprāt pie vainas varētu būt eļļas sūknis
Viņam jau laikam karteris skrūvējās bez problēmām nost ne?
Kā pareizāk sūkni pārbaudīt, noņemot to nost?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 13 Aug 2009, 09:09
by Lambertino

tik daudz jau viņam (kolēģim) izsāstiju, neuztraucies
Cik zinu, tad šamie sūkņi nejaucās. Vienkarši, mainot sūkni, īpašnieks grib būt 100% droš, ka vaina ir sūknī...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 13 Aug 2009, 09:20
by kalnins
nu a kaa juus secinat ka nav spiediena??? peec lampiņas, vai arii ar mehaanisku pulksteni paarbaudijaat??? varbuut dačiks vnk pabeidzies!!!!