Martinss wrote:200tais un 700tais nepatīk. 900tais vēl variants, bet tur laikam nekas sakarīgs ar motora izvēli nav? Kas ar tiem 2.3i, 2.3i 16v un 2.3i turbo? Un kas ar dīzeļiem? Cik zinu, tad 2.4D ir mironis, bet tas 2.4td bija diezgan neizdevies?

Un šitajos jau var noteikti iestādīt R5 2.5TD
I no rAudi, vai ne?

Kas ar piekari tam 900tajam un vispār ir kaut kas specifisks, kas var nobirt vai kaut kas tāds īpašs, kas jāskatās pērkot?
2.4D ir vw/audi diizelis, un jaa, ir pilniigs mironis

par to, ko tur iestaadiit - nezinu, diizelji nau mans laucinjsh...
vispaar jau *braukt* visforshaak ir ar piespiedu ventileetajiem 2.3 8v 165zs vai 2.0 16v 190zs. man pat pilniigi pietika ar 135zs 2.3l 8v low pressure turbo.

motors ir chuguna, labi panes sliktu attieksmi pret to. piekare tur ir kaa zil-130, chuguns/teerauds, atkariigais tilts aizmuguree - salauzt tur neko nevar. vieniigais 10-20 gadu vecam vajag amjus/acperes jaunus, tie noteikti nebuus veel mainiiti

killen acperes 20ls/gab jaunas, amji - kaa skataas... ir kaukaadi boges/monroe pa 25ls/gab un ir arii bilstein b6 par 150ls gab

aa, 900tie jaanjem ir saakot ar `95. gadu, tad ir jaunaa 5robu kaarba, kuru sabeigt ir gruuti. salons varbuut nav dizaina konkursu uzvareetaajs, bet toties nav retums ar klimu un sildaamiem benkjiem.
par veel GirtzB var sniegt atsauksmes, vinjsh arii ar manu turbokjiegjeli vizinaajaas
