Page 38 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Sep 2009, 23:08
by RiCh
Man tādu nav , bet izskatās , ka ir bijis , jo tur k-kas nogriezts :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Sep 2009, 23:12
by Martinss
Lambertino wrote:viņiem orģināli nenāk izplūdes kolektora blīve ar tādu kā jumtiņu? Katrā ziņa e30 tādi ir un tieši tie ir tie, kas pasargā svečuvadus no karstuma :)

http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Cik zinu, tad nē, manam dzinējam izstās tā. :roll:
Image

Un kā var redzēt, tad tur kautkāds sūds uz kolektora ir uzskrūvēts, kas pie svečvadu caurumiem aiziet, bet vai tas ir aizsargs - hz, jo diži vēsāks par kolektoru parasti nav. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Sep 2009, 23:17
by Lambertino
tad tur arī tā probza - tas štrunts arī ir tā lieta ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Sep 2009, 23:23
by Martinss
Skaidrīte. Viena man tā lāpstiņa ir nolūzusi 3. cilindram (ja skaita no augšas), tad moš tāpēc arī svečvads atdalījās, pārējos (2. un 1.) nevarēju vnk fiziski noraut, jo tur laikam plaķenes vajadzēja. :D Un atkal ir tāda fiška, ka aukstam, pastāvējušam auto ir 3 cilindru gļuks. Nomainīju svečvadus - viss oki kādu mēnesi, pēc tam atkal sākās - auksts dzinējs uz kādu 1/4 gāzes iet okei, atliek iespiest 1/2, tā sāk uz 3 cilindriem iet, kad uzsilst, tā viss ir štokos. Varbūt vaina, ka to vienu svečvadu tā cepina vislaik? Bet tad jau pēc idejas vajadzētu arī siltam rīstīties uz pilnāku gāzi. Enīvēj, jānomaina tas viens svečvads un jaizdomā ko lai aizsarga vietā uzliek. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Sep 2009, 23:32
by Lambertino
noskaidro cik tāda figņa maksā jauna, tas būs pareizākais ;)
Uzsilstot ir ok jo gumija paliek elastīgāka un plaisas saplūst, aizpildās, sakļaujās (iepriekš atvainojos fiziķiem kas šo var nokomentēt pareizāk) un tajā brīdī tā vairs nesit tik ļoti garām dzirksteli 8)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Sep 2009, 17:17
by Martinss
Domāju, ka dabūt varēšu, tikai problēma ar esošā noņemšanu, jo tās skrūves noteikti kolektorā iecepušās un baidos, ka nolūzīs. :|

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 10:32
by karlisbe
mersītim parādījusies īpatnēja skaņa slēdzot robus (pamatā 1. un 2.). tādi kā sitieni, pēc skaņas liekas, ka aizmugurē. reduktors? bet atmetot vai uzdodot strauji gāzi nekādi trokšņi nav. nevarētu būt ka sajūga diskam atsperes īzbeigušās? sajūgu vairāk slidinot nekādu trokšņu nav.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 10:39
by baggy
Pgriez skaļāk un dziedi līdzi un nedomā par to. :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 10:40
by karlisbe
baggy wrote:Pgriez skaļāk un dziedi līdzi un nedomā par to. :reeka:
nepatīk tā... gribas tomēr zināt kur ir vaina

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 10:44
by Lambertino
es teiktu, ka kāda reduktora bukse aizlidojusi vai vienkārši brīvklustība viņā ir.
Pamēģini ripinies ar pirmo un tad parausti gāzi - ieber, atmet. Vai tad dzirdēs k ko vai tikai skaņa ir no pirmā, liekot otrajā :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 10:47
by karlisbe
Lambertino wrote:es teiktu, ka kāda reduktora bukse aizlidojusi vai vienkārši brīvklustība viņā ir.
Pamēģini ripinies ar pirmo un tad parausti gāzi - ieber, atmet. Vai tad dzirdēs k ko vai tikai skaņa ir no pirmā, liekot otrajā :roll:
nu nav it kā tā skaņa raustot auto, ir uzsākot, slēdzoties uz otro. jātiek kaut kur uz bedres vai pacēlēja un jāpalūr. ja reduktors, tad po - jelgavā stāv vēlviens :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 11:01
by Lambertino
Manam e46 reduktora brīvkustībā ir bijusi vienmēr, turklāt pat uzliekot citu reduktoru ;)
Vai tu to mašīnu ģorgāji ar pirmo pārnesumu? Vienkārši ar pirmo būs vis lielākā slodze pasākumam.
Jo ja sitiens no aizmugures, tad jau nav vaina kārbā, bet pakaļdaļā, savukārt pakaļdaļa nezin ar kuru ātrumu tu brauc - takā jāmeklē vaina vien kādā no tie mmezgliem.
Nu vēl vari pievērst uzmanību pakargultnim, moš tas daļēji palidojis

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Sep 2009, 11:03
by karlisbe
Lambertino wrote:Manam e46 reduktora brīvkustībā ir bijusi vienmēr, turklāt pat uzliekot citu reduktoru ;)
Vai tu to mašīnu ģorgāji ar pirmo pārnesumu? Vienkārši ar pirmo būs vis lielākā slodze pasākumam.
Jo ja sitiens no aizmugures, tad jau nav vaina kārbā, bet pakaļdaļā, savukārt pakaļdaļa nezin ar kuru ātrumu tu brauc - takā jāmeklē vaina vien kādā no tie mmezgliem.
Nu vēl vari pievērst uzmanību pakargultnim, moš tas daļēji palidojis
pakargultnis bija ok, pirms skates mainījām gumijas flanci, kurš savonie kārbu ar kardānu un pie reizes apskatījām gultni - izskatījās ok. ok, papētīsim reduktoru, mošk tiešām tur vaina.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Sep 2009, 23:13
by Foxijs
varbūt kāds zin vai mazdai 323f 94' derētu tādi diski, vai nebuutu mega par daudz uz āru? :roll:

R15 7J ET28
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Sep 2009, 23:18
by Focus
Foxijs wrote:varbūt kāds zin vai mazdai 323f 94' derētu tādi diski, vai nebuutu mega par daudz uz āru? :roll:

R15 7J ET28
Image
apskaties kads iznesums un platums ir uz tiem bleķiniekiem un izrēķini

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Sep 2009, 23:19
by Foxijs
jo mazāks ET jo vairāk uz āru?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 16 Sep 2009, 23:27
by Val
tā sanāk.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 30 Sep 2009, 13:58
by Foxijs
ko nozīmē ja ātrumi grūti slēdzas, tā smagi, eļļa kārbā nav? kulise, vai kas.. auto mazda

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 30 Sep 2009, 19:24
by rrrainis
Sencim tas pats, kulise it kā vainīga.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 30 Sep 2009, 19:42
by kalnins
jap kulise vainiiga!! sestdien tieši vienai tāda mazdai kā tev parakstā tika šii problēma risināta!!! :lol: