Rekords wrote:Superīgs mersis!
Kādi tālākie plāni?
Paldies, plāni kā māja. Bet pēdējā laikā gribās tikt no viņa vaļā, bet tā, ka nevienam nav vajadzīgs tad jābraukā vien ar viņu tālāk. Ja pēc ziemas vēl būs tad ķersies nopietni kuzava atbrīvošanai no rūsas un auto pārkrāsošana. Tad varētu vēl ielikt citu motoru, tad vēl pāršūt salonu, tad vēl ritošai daļai visas gumijas samainīt.
Juzix wrote:Komforts tai auto ir Ar visiem R17, pakaļbeņķī jūties, kā labā dīvānā!
Tagad ar ziemenēm auto vēl mīkstāks palika. Esmu par jaunu, lai ar tik mīkstu mašīnu braukātu.
*Sicram wrote:Un atliek vien pieminēt, ka laikam bija arī sēdināts !
Bet vsp, apsveicu tevi ar 1 200 000 km !
Ja būtu tie 1 200 000 tad salons izskatītos pēc šrota. Bet man tā nav.
Kopš Biķerniekos pašļūkāja tas skandināvu (laikam) w123T dīzelītis ar Scania turbīnu, nekādīgi neliek mieru doma, ka vajag tādu uzbūvēt.
Neesi apsvēris domu ielikt 3,0 24v dīzeli no w124/w140?
Android wrote:Kopš Biķerniekos pašļūkāja tas skandināvu (laikam) w123T dīzelītis ar Scania turbīnu, nekādīgi neliek mieru doma, ka vajag tādu uzbūvēt.
Neesi apsvēris domu ielikt 3,0 24v dīzeli no w124/w140?
Tas ir no W210
No šitā
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Android wrote:Kopš Biķerniekos pašļūkāja tas skandināvu (laikam) w123T dīzelītis ar Scania turbīnu, nekādīgi neliek mieru doma, ka vajag tādu uzbūvēt.
Neesi apsvēris domu ielikt 3,0 24v dīzeli no w124/w140?
Tas ir no W210
No šitā
Nu moš arī. Neesmu speciālists mb motoru ziņā - zinu, ka arī w124 nāca 3,0 24v dīzeļi - ar 177zs stockā.
A cik tad šim w210 ir stockā?
hm.. w124 nav 3.0 12v Turbo ? man kkā liekas, ka 3.0 12v ir kkādi 120 zs vai kkā tā.
cik tiem es nezinu, tad ir jāuzšķir catalog.auto.ru. Man tagad sliņķis ir ..
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
*Sicram wrote:hm.. w124 nav 3.0 12v Turbo ? man kkā liekas, ka 3.0 12v ir kkādi 120 zs vai kkā tā.
cik tiem es nezinu, tad ir jāuzšķir catalog.auto.ru. Man tagad sliņķis ir ..
To, ka w124 pēdējā gadā (1995/1996) bija 3,0 24v to toč zinu - savā laikā sencis tādu skatījās.
*Sicram wrote:hm.. w124 nav 3.0 12v Turbo ? man kkā liekas, ka 3.0 12v ir kkādi 120 zs vai kkā tā.
cik tiem es nezinu, tad ir jāuzšķir catalog.auto.ru. Man tagad sliņķis ir ..
To, ka w124 pēdējā gadā (1995/1996) bija 3,0 24v to toč zinu - savā laikā sencis tādu skatījās.
nu ok.. Bet tam somam ir no Eklases motors ! Kkur netā bija viņa paša raksts un video par auto !
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
*Sicram wrote:hm.. w124 nav 3.0 12v Turbo ? man kkā liekas, ka 3.0 12v ir kkādi 120 zs vai kkā tā.
cik tiem es nezinu, tad ir jāuzšķir catalog.auto.ru. Man tagad sliņķis ir ..
To, ka w124 pēdējā gadā (1995/1996) bija 3,0 24v to toč zinu - savā laikā sencis tādu skatījās.
jā, un tas bija tāds pats kā e klasei. gan jau no e-klases motors, jo w124 ar tādu motoru grūtāk atrast
Hmm, bet anyway kopumā projektam varētu būt salīdzninoši neliels budžets nepieciešams.
Un nav jau obligāti no scania turba jāliek, var arī no kāda cita vieglā dīzeļa turbu pieskrūvēt.
Man katrā ziņā jau kādu brīdi neliek mierā doma, ka gribās kādu vecu MB uztaisīt smuku un ātru.. un dīzeli
Android wrote:Kopš Biķerniekos pašļūkāja tas skandināvu (laikam) w123T dīzelītis ar Scania turbīnu, nekādīgi neliek mieru doma, ka vajag tādu uzbūvēt.
Neesi apsvēris domu ielikt 3,0 24v dīzeli no w124/w140?
Android wrote:Hmm, bet anyway kopumā projektam varētu būt salīdzninoši neliels budžets nepieciešams.
Un nav jau obligāti no scania turba jāliek, var arī no kāda cita vieglā dīzeļa turbu pieskrūvēt.
Man katrā ziņā jau kādu brīdi neliek mierā doma, ka gribās kādu vecu MB uztaisīt smuku un ātru.. un dīzeli
To es gribētu redzēt!
Nemaz negribu iedomāties, kā plāno tikt galā ar sūkņu pielāgošanu, aizdedzes regulēšanu, ja no maza motora gribēsi spiest ārā mega jaudu.. Vari taisīt kopiju no tā, kas driftēja, bet kko jaunu būvēt, es nez...
Android wrote:Hmm, bet anyway kopumā projektam varētu būt salīdzninoši neliels budžets nepieciešams.
Un nav jau obligāti no scania turba jāliek, var arī no kāda cita vieglā dīzeļa turbu pieskrūvēt.
Man katrā ziņā jau kādu brīdi neliek mierā doma, ka gribās kādu vecu MB uztaisīt smuku un ātru.. un dīzeli
To es gribētu redzēt!
Nemaz negribu iedomāties, kā plāno tikt galā ar sūkņu pielāgošanu, aizdedzes regulēšanu, ja no maza motora gribēsi spiest ārā mega jaudu.. Vari taisīt kopiju no tā, kas driftēja, bet kko jaunu būvēt, es nez...
Ja jau kāds to ir darījis, tad tas ir izdarāms. A kā - to rādīs laiks. Mana pieeja - galvenais uzsākt, tālāk jau risinājumi ir atrodami/izdomājami. Un ja viens inženieris ir to izdomājis, tad uzskatu, ka man kā inženierim ir jātiek skaidrībā par darbības principiem.
Uzskatu, ka lielākās sarežģītības būtu tieši saistītas ar motora transplantāciju - visu saslēgt lai strādā. Pēc tam jaudu pieaudzēt - nedomāju ka tik mega sarežģīti.
Galu galā dīzelis ir salīdzinoši primitīvs radījums.
Android wrote:Hmm, bet anyway kopumā projektam varētu būt salīdzninoši neliels budžets nepieciešams.
Un nav jau obligāti no scania turba jāliek, var arī no kāda cita vieglā dīzeļa turbu pieskrūvēt.
Man katrā ziņā jau kādu brīdi neliek mierā doma, ka gribās kādu vecu MB uztaisīt smuku un ātru.. un dīzeli
To es gribētu redzēt!
Nemaz negribu iedomāties, kā plāno tikt galā ar sūkņu pielāgošanu, aizdedzes regulēšanu, ja no maza motora gribēsi spiest ārā mega jaudu.. Vari taisīt kopiju no tā, kas driftēja, bet kko jaunu būvēt, es nez...
Ja jau kāds to ir darījis, tad tas ir izdarāms. A kā - to rādīs laiks. Mana pieeja - galvenais uzsākt, tālāk jau risinājumi ir atrodami/izdomājami. Un ja viens inženieris ir to izdomājis, tad uzskatu, ka man kā inženierim ir jātiek skaidrībā par darbības principiem.
Uzskatu, ka lielākās sarežģītības būtu tieši saistītas ar motora transplantāciju - visu saslēgt lai strādā. Pēc tam jaudu pieaudzēt - nedomāju ka tik mega sarežģīti.
Galu galā dīzelis ir salīdzinoši primitīvs radījums.
vot es gribr redzeet kaa tu uzprojekteesi augstspiediena sūkni ... parejais mani neinteresee .. tas ka taa suuknja darbiibas principus var izprast jebkursh devitklasnieks,nenoziimee ka vinju var uzbuuveet ..
Android wrote:Hmm, bet anyway kopumā projektam varētu būt salīdzninoši neliels budžets nepieciešams.
Un nav jau obligāti no scania turba jāliek, var arī no kāda cita vieglā dīzeļa turbu pieskrūvēt.
Man katrā ziņā jau kādu brīdi neliek mierā doma, ka gribās kādu vecu MB uztaisīt smuku un ātru.. un dīzeli
To es gribētu redzēt!
Nemaz negribu iedomāties, kā plāno tikt galā ar sūkņu pielāgošanu, aizdedzes regulēšanu, ja no maza motora gribēsi spiest ārā mega jaudu.. Vari taisīt kopiju no tā, kas driftēja, bet kko jaunu būvēt, es nez...
Ja jau kāds to ir darījis, tad tas ir izdarāms. A kā - to rādīs laiks. Mana pieeja - galvenais uzsākt, tālāk jau risinājumi ir atrodami/izdomājami. Un ja viens inženieris ir to izdomājis, tad uzskatu, ka man kā inženierim ir jātiek skaidrībā par darbības principiem.
Uzskatu, ka lielākās sarežģītības būtu tieši saistītas ar motora transplantāciju - visu saslēgt lai strādā. Pēc tam jaudu pieaudzēt - nedomāju ka tik mega sarežģīti.
Galu galā dīzelis ir salīdzinoši primitīvs radījums.
vot es gribr redzeet kaa tu uzprojekteesi augstspiediena sūkni ... parejais mani neinteresee .. tas ka taa suuknja darbiibas principus var izprast jebkursh devitklasnieks,nenoziimee ka vinju var uzbuuveet ..
Godīgi sakot par augstspiediena sūkni nemāku pateikt - nav nācies saskarties. Bet - ja jau viens to problēmu ir atrisinājis, tad tas ir izdarāms.