Page 5 of 7

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 24 May 2011, 21:16
by RSkopi
Ir atkal aizvadīts viens WCC sezonas atklāšanas pasākums,ar lielākām vai mazākām galvas sāpēm :) un sekām!
Tad nu piektdien Esīts tika pucēts un pulēts,kas tik veiksmīgi izdarīts.Neatlika tik laika priekšs motortelpas,ko laikam tuvākajā laikā man būs pietiekoši laika izdarīt!
Tā nu pēc mazas auto izstādes pilsētas centrā devāmies uz fotosesiju karostas jūrmalā!Drīzumā būtu jābūt arī kādai bildei.
Vēlāk devāmies uz Vaiņodes lidlauku lai tur varētu brīvi :-D izkustināt rokas un kājas!1 mā disciplīna bija veiklības braucieni,kas man likās interesanti protams sportiskā garā!1ias iebrauciens 1mais,2rais iebrauciens 3šais ,kurua laikā sākās neveiksmju sērija un pazuda bremzes :shock: !Nekas, nav liela vaina ,tik viena no bremžu trubiņām pušu.
Ieturējuši pusdienas sākām mazu dragrace pasākumu savā starpā :naac: uzvarētājs jau gan mums bija zināms, jo bija ieradies mūsu draugs Ingus ar savu Audi Kupeju un 800 lopiņiem,taču galvenais jau ir piedalīties!
Tad nu tā 1mais brauciens starts labs,ups otrā nevaru dabūt labi beidzot ieliku :-D ,trešais ok ,130 140kmh lieku ceturtā pie 5500rpm,ups otrais :evil: ,ātri ārā un atpakaļ ceturtā!Taču ir par vēlu Esīts vairāk negrib iet kā nākas,stulbā kulise :evil: !
Sekas, pazuduši 2ivi stobri,laikam noliekti vai izdeguši vārsti.Pāris gadus atpakaļ jau sanāca šis pats variants un tad bija noliekts 1 vārsts.

Sekoja vakariņas un ballīte autoentuziastu garā :wink: !

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 25 May 2011, 10:06
by Archuks
Nu ko, lai nenolaižas rokas pēc šādām neveiksmēm ;)

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 25 May 2011, 19:59
by RSkopi
Archuks wrote:Nu ko, lai nenolaižas rokas pēc šādām neveiksmēm ;)
Būs ok :wink:jo jauna galva ar izslīpētiem ieplūdes,izplūdes kanāliem,un izsfrezētām vārstu ligzdām jau stāvēja plauktā,gaidot, tik nevarēju pieķerties samainīt :-D .Tagad teorētiski jau vajadzētu iet vēl labāk nekā pirms tam,bet nu redzēsim kas un kā.
Salikšu foto procesa gaitā.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 26 May 2011, 11:59
by Wcoast
Nakoshmenes jau ripos? :twisted:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Jun 2011, 14:46
by RSkopi
Tad nu tā Escorts atkal rūc :naac: !Remontiņš aizņēma kādus četrus vakarus prātīgi skrūvējot.Tātad tika nomainīta galva,pie reizes tika nomainīti Vārstu saļņiki,pašsaprotami jauna galvas blīve,jauns ūdens sūknis,jauna zobene un jauna turbīna ,vecajai nebija ne vainas vienkārši gribas iedot kādam kantorim lai paskatās čo pa čom ,un salabo ja nu kautkas tomēr vajadzīgs labot.
Pirmie iespaidi :-D liekas mazliet asāks kad gāzē,tā kā esmu ļoti apmierināts ar piespiedu remontu :) !
Varbūt kāds zin kādu kantori kur restaurē kulises,tā būtu nākošā lietiņa ko vajadzētu salabot ,ka nesanāk atkal kāda šaize?
Pāris bildes no aizvadītā pasākuma.
Sorry, nesanāca sabildēt remont procesu.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Jun 2011, 15:02
by Briedis
RSkopi wrote: Sorry, nesanāca sabildēt remont procesu.
Eh... pašu interesanto.....

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 19 Jun 2011, 00:26
by omulis
Hmm, par kulisi tur gadienā nevar izitik ar remonkomplektu. Zinu, ka lietotājs Reinis savam e36 saminīja pāris plstmasus vai ks tur nāca un kulise bija kā jauna :)

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 19 Jun 2011, 16:40
by Gsi2
:cool:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 11:24
by drago
nu, strange dzirdeet, ka tauta 10 gadus pa uk vandoties paarved rs turbo ;)
nav jau slikts tas rst, bet tomeer taads "pacanskijs" auto, imho - manaa skatiijumaa sierra cossie vai veel labaak - eskorts kopssis pulka labaaks. un uk jamo ar netruukst, man skiet. un potenciaals jamiem stipri augstaaks - ir dzirdeets par 800 bhp, eskortam rst virs 350 bhp jau pareti dzirdams.

par tie tuuningiem rst - izpuuteejs tur taa jau ar nenormaalu zapasu resnumaa, mainiit jamo uz kautko pilniiga bezjeega imho. a vot dump valve mazina turbobedri ieskrienoties, cik noprotu, da i skanjas patiikamas "atmetot" :)
veel, megatjuuneetaaji, neaizmirstiet, ka paceljot dzineejam jaudu virs noteiktas robezas taadas lietas kaa sajuugs un aatrumkaarba jums kljuus par "rashodnikiem" - mainiisiet biezhaak, nekaa ellju motoraa :D
iistus fanaatus tas, protams, neattur, bet manaa skatiijumaa ikdienai rst ar saviem 150 - 180 zs ir pilniigi ok agregaats.

PS izklausaas, ka anglju agregaatam kaarba vareetu buut no mana vecaa rst, exBeac'a, btw...:) '86 s2...

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 11:31
by Rihy
Protams, bet katrs pērk sev tīkamo fordu par saviem līdzekļiem. Nevar, vnk nevar salīdzināt rst cenas ar sierras kosi un kur nu vēl escortu ;)
Un es zinu, ko runāju :D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 11:32
by drago
Rihy wrote:Protams, bet katrs pērk sev tīkamo fordu par saviem līdzekļiem. Nevar, vnk nevar salīdzināt rst cenas ar sierras kosi un kur nu vēl escortu ;)
Un es zinu, ko runāju :D
straadaajot 10 gadus anglijaa nevar atljauties kossi? vinji tur diezgan demokraatiski maksaa, it seviskji njemot veeraa videejaas algas tur, imho....

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 11:34
by *Sicram
drago wrote:
Rihy wrote:Protams, bet katrs pērk sev tīkamo fordu par saviem līdzekļiem. Nevar, vnk nevar salīdzināt rst cenas ar sierras kosi un kur nu vēl escortu ;)
Un es zinu, ko runāju :D
straadaajot 10 gadus anglijaa nevar atljauties kossi? vinji tur diezgan demokraatiski maksaa, it seviskji njemot veeraa videejaas algas tur, imho....
nu bet vai tad vienīgā lieta, kur tērēt savus uzkrājumus ir auto ? :hvz:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 11:46
by Rihy
drago wrote:
Rihy wrote:Protams, bet katrs pērk sev tīkamo fordu par saviem līdzekļiem. Nevar, vnk nevar salīdzināt rst cenas ar sierras kosi un kur nu vēl escortu ;)
Un es zinu, ko runāju :D
straadaajot 10 gadus anglijaa nevar atljauties kossi? vinji tur diezgan demokraatiski maksaa, it seviskji njemot veeraa videejaas algas tur, imho....
Tas, ka forumos viņi ir, nenozīmē, ka tur ir pilns ar viņiem. Kad biju uz WRC Velsā, papļāpāju ar vietējiem, nu nav tā, ka viņu tur biezs. Protams, salīdzinot ar LV, tie tur ir ļoti daudz :D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 21:42
by RSkopi
drago wrote:nu, strange dzirdeet, ka tauta 10 gadus pa uk vandoties paarved rs turbo ;)
nav jau slikts tas rst, bet tomeer taads "pacanskijs" auto, imho - manaa skatiijumaa sierra cossie vai veel labaak - eskorts kopssis pulka labaaks. un uk jamo ar netruukst, man skiet. un potenciaals jamiem stipri augstaaks - ir dzirdeets par 800 bhp, eskortam rst virs 350 bhp jau pareti dzirdams.

par tie tuuningiem rst - izpuuteejs tur taa jau ar nenormaalu zapasu resnumaa, mainiit jamo uz kautko pilniiga bezjeega imho. a vot dump valve mazina turbobedri ieskrienoties, cik noprotu, da i skanjas patiikamas "atmetot" :)
veel, megatjuuneetaaji, neaizmirstiet, ka paceljot dzineejam jaudu virs noteiktas robezas taadas lietas kaa sajuugs un aatrumkaarba jums kljuus par "rashodnikiem" - mainiisiet biezhaak, nekaa ellju motoraa :D
iistus fanaatus tas, protams, neattur, bet manaa skatiijumaa ikdienai rst ar saviem 150 - 180 zs ir pilniigi ok agregaats.

PS izklausaas, ka anglju agregaatam kaarba vareetu buut no mana vecaa rst, exBeac'a, btw...:) '86 s2...
Nu ja aizbrauc ar ģimeni,nopērk māju ,nopērk ģimenes auto,darba auto, un vēl patīk šādi, tādi mocīši :-D ,tad nu man personīgi bija grūti vēl pacelt labu Cosie,kaut vai Sieru!Labi, nopirkt ir viens ,bet apdrošināt ja tev nav pietiekami gadi,stāžs un bonusa punkti ir pavisam kaut kas cits,maksāsi pusi no auto vērtības apdrošināšanā katru gadu,ja vispār iedos!
Protams, ka gribētos tādu vecāko brāli kāds Rihy :wink: ,bīeži apsveru domu pārdot savējo un tad kāut kā nebūt tikt Siera cosie 8) . Nepiekrītu par izplūdēm ir bijis gan stock ,gan Jenspeed,tagad Scorpion pati lielākā,un atšķiŗiba patiešām ir jūtama!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Aug 2011, 21:54
by RSkopi
PS.Paldies par kārbu vēl joprojām tur :-D ,drīzumā gan ņjemšu nost profilaksei,pie reizes likšu citu sajūga komplektiņu kurš jau gadu stāv plauktā un gaida savu kārtu.
Nevaru izdomāt par kārbu :?: ,varbūt pamēģināt dīzeļnieci,daudzi UK mēģināja ko tādu,bet kādi + - hvz īsti nevar saprast,bloķis protams ir liels mīnus!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Aug 2011, 17:51
by drago
nez, man te vienreiz izpuuteejs pie turbiinas gandriiz apvisam nogaazaas - starpiibas nekaadas nejutu. mazmaz skaljaaks tikai palika, bet ne stirpi daudz - aciimredzot turbiina pati pa sevi skanju labi apslaapee.

par kaarbaam runaajot - jums tak tur ir briivi sapeerkami tie pat Fast Ford magazine un so, kur informaacijas ir kaudzeem.
diizeljeskortu kaarbas jeegas nav pirkt - var gatavas rebuild kaarbas RST nopirkt. cik atceros, bij varianti no standarta kaarnbas ar paarboreetiem lielaakiem gultnjiem, bet tas mazmaz virs standarta patjuuneetiem. pie 200 un + itkaa naaca kaarbas ar taisnajiem zobratiem - skanja gan tur arii kaa trolejbusaa / rallijmashiinaa, bet slodzes itkaa tur ieveerojami lielaakas. konkreetus saitus un brendu gan taam kaarbaam nepateikshu, bet vienaa no FF zurnaaliem bij tieshi teema par RST kaarbaam ;)

http://strikeengine.com/ford-escort-s2- ... o-tuning-2

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Aug 2011, 19:22
by omulis
drago wrote:nez, man te vienreiz izpuuteejs pie turbiinas gandriiz apvisam nogaazaas - starpiibas nekaadas nejutu. mazmaz skaljaaks tikai palika, bet ne stirpi daudz - aciimredzot turbiina pati pa sevi skanju labi apslaapee.

par kaarbaam runaajot - jums tak tur ir briivi sapeerkami tie pat Fast Ford magazine un so, kur informaacijas ir kaudzeem.
diizeljeskortu kaarbas jeegas nav pirkt - var gatavas rebuild kaarbas RST nopirkt. cik atceros, bij varianti no standarta kaarnbas ar paarboreetiem lielaakiem gultnjiem, bet tas mazmaz virs standarta patjuuneetiem. pie 200 un + itkaa naaca kaarbas ar taisnajiem zobratiem - skanja gan tur arii kaa trolejbusaa / rallijmashiinaa, bet slodzes itkaa tur ieveerojami lielaakas. konkreetus saitus un brendu gan taam kaarbaam nepateikshu, bet vienaa no FF zurnaaliem bij tieshi teema par RST kaarbaam ;)

http://strikeengine.com/ford-escort-s2- ... o-tuning-2
Ja pareizi esmu sekojis līdzi tad RSkopi jau pa LV dzīvojas ;)

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Aug 2011, 19:26
by drago
i kas? priex rst pirkt taapat naaksies tur -gribi vai nee. pie mums praktiski nekaa nav.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Aug 2011, 20:54
by RSkopi
drago wrote:nez, man te vienreiz izpuuteejs pie turbiinas gandriiz apvisam nogaazaas - starpiibas nekaadas nejutu. mazmaz skaljaaks tikai palika, bet ne stirpi daudz - aciimredzot turbiina pati pa sevi skanju labi apslaapee.

par kaarbaam runaajot - jums tak tur ir briivi sapeerkami tie pat Fast Ford magazine un so, kur informaacijas ir kaudzeem.
diizeljeskortu kaarbas jeegas nav pirkt - var gatavas rebuild kaarbas RST nopirkt. cik atceros, bij varianti no standarta kaarnbas ar paarboreetiem lielaakiem gultnjiem, bet tas mazmaz virs standarta patjuuneetiem. pie 200 un + itkaa naaca kaarbas ar taisnajiem zobratiem - skanja gan tur arii kaa trolejbusaa / rallijmashiinaa, bet slodzes itkaa tur ieveerojami lielaakas. konkreetus saitus un brendu gan taam kaarbaam nepateikshu, bet vienaa no FF zurnaaliem bij tieshi teema par RST kaarbaam ;)

http://strikeengine.com/ford-escort-s2- ... o-tuning-2
Tās kārbas stg 1,2,3 maksā 500 +,tik daudz naudiņas mums nav,gan jau atradīsim kādu vietējo guru un pateiksim kas jāuzlabo :) !
Ar ko tad pats pārvietojies šajās dienās? Toreiz no čoma dzirdēju, kad kārbu pirkam, ka pie tevis garažiņas bijis Siers vai Cosie?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 18 Aug 2011, 21:01
by drago
shais dienaasar tranziitu. kura ruusa besii aaraa -vienlaik bija volvo, tur beidzot vareeja atpuusties no muuziigaas fordu ruuseeshanas. tomeer cinkots kuzovs - taa ir reaali laba manta. bet nu volvouniversal arii pamazs prieksh manaam vajadziibaam izraadiijaas, aiz kam arii tika nomainiits uz FT. sierra vai cossie nav bijushi. ar ko braukaaju, kad kaarbu tirgoju nost vairs iisti neatceros - vai nu volvis (zalsh universaalis)jau bija, vai RSt s2 '88 melns.