Re: Ford Mondeo Mk1
Posted: 23 Mar 2011, 23:15
Nēesi rēķinājis cik izmaksa no vācijas ST200 atdzīt? Ja tiešām patīk mondeo un esi gatavs investēt tajā līdzekļus, es sāktu ar labu pamata auto Piemēram ST200.
tātad rezumē par mondeo:Ch. wrote:Marxa ieliktais mondeo kopā ar kkādiem BBS diskiem (maksā vismaz 1/4 daļu no tā budžeta) un smuku krāsu (dievadēļ neko oranžu, zaļu vai melni matētu) izskatītos tīri labi!
![]()
Par to, ka nav jēgas grūst naudu iekšā:
- tu to naudu nekad nedabūsi atpakaļ, rēķinies ar to. Bet tas tā kā būtu štrunts.
- to auto būs grūtāk pārdot. Bet tas tā kā būtu štrunts.
- "tjūūūūninga" daļu pieejamība/iespējas - kā jau pats redzi, neko baigi prātīgu tur nevar iesākt. Kamēr citiem auto jaudu var pacelt viegli izraujot āra veco un iemetot iekšā citu dvēseli, te jau sākās piša. Kā piemēru varu minēt kādu auto ražotāju, kura nosaukumu labāk šeit neminēt, citādāk kāds aizrīsies ar putām, kas sāks šļākties ārā pa muti, to ieraugotbet nu vislabāk orientējos tajos... Alternatīvam TĀ ražotāja auto, jaudu var kudi labāk pacelt iemetot 2.5/2.8 24V un nav nekādu problēmu ar to, ka kkas nederētu, nebūtu izturīgs, rītu degvielu utt. Tas pac ar hondām, golfiem utt. Tāpat, coiloveru cenas un pieejamība. Bukses.. ū tē tē.
- morālā vērtība. Šis jautājums izraisīs visvairāk diskusiju un tā, bet tam mondeo standartā nav nu pilnīgi nekāds pačots. Ne izteiksmīgs dizains, ne modeļa vēsture, ne kruti tehniskie risinājumi.. nu nekā.turklāat tuvojoties 240-250nm atzīmei parādās lieelas problēmas ar to, kā to visu novadīt līdz zemei. Nedoddievs vēl iebāžot kkādu smagu dzinēju priekšā. Prātīgāk, MANUPRĀT, būtu grūst naudu iekšā tādam auto, kam ir vismaz viens no šiem faktoriem.
neesmu gan rēķinājis.. būs jāpapēta...Briedis wrote:Nēesi rēķinājis cik izmaksa no vācijas ST200 atdzīt? Ja tiešām patīk mondeo un esi gatavs investēt tajā līdzekļus, es sāktu ar labu pamata auto Piemēram ST200.
Archuks wrote:Tad es patiešām nesaprotu, kam un kā tu viņu gribi taisīt, uz grants visi smukie buferi un diski, tāpat krāsa aizies pa pieskari, ja gribi baigi nēsāties pa granti...uzliec bilstein amīšus un stingrākas atsperes bez sēdinājuma un rullē vesels.
Marx wrote:rēķini, lai ieliktu tavā bundžā pto pašu 2.5, Tev reāli ir jānopērk tāds auto, jo vajag visu provodku un visus štruntus, kas nāk komplektā (kārba, pusasis, ieplūde, izplūde (BTW pēdējais ko es uzliku savam mondi bija izpūtējs visā garumā 200 Ls) kompis, devēji, stabilizatora stienis un IMO par pusrāmis atšķiras utt)
karoč jebkuu citu motoru ko liksi, ir jāliek komplektā- veikalā orig. daļas nespēsi nopirkt, cenas prāk kodīgas
bet kā dabūt pilni komplektu? - tikai pērkot komplektu,-jeb auto. tad var būt loģiskāk uzreiz pameklēt to 2.5 mondi Ghia un celt augšā tādu?
IMO, satndarta GL un tamlīdzīgas modifikācjas vispār ir sūds. Ghia ir nostrādāts un ir cienīgs saukties par auto (vismaz līdz pirmjam ruslanam)
Briedis wrote:Es personīgi atbalstu ideju par mondeo celšanu, bet ieteiktu sākt ar Chia 2.5v6 vai ja budžets atļauj st200 iegādi.
Šis nav tas auto, kuram ir jēga mainīt dzinēju, ja vien dzinējs nemētajas pagalmā un to vari izdarīt mājas apstākļos par to nevienam nemaksājot.
..arī eksterjērs, krāsotas ručkas, bamperi, spoguļi, mazie moldingi, konkrēti 2.5 nāk arī zemāka piekare, 16'' LIETIE diski, iespējams ādas salonsXtreem3000 wrote:Briedis wrote:Es personīgi atbalstu ideju par mondeo celšanu, bet ieteiktu sākt ar Chia 2.5v6 vai ja budžets atļauj st200 iegādi.
Šis nav tas auto, kuram ir jēga mainīt dzinēju, ja vien dzinējs nemētajas pagalmā un to vari izdarīt mājas apstākļos par to nevienam nemaksājot.
ar ko tieši atšķiras Ghia no parastās versijas? izņemot interjera extras..
Galvenokārt interjers.Xtreem3000 wrote:Briedis wrote:Es personīgi atbalstu ideju par mondeo celšanu, bet ieteiktu sākt ar Chia 2.5v6 vai ja budžets atļauj st200 iegādi.
Šis nav tas auto, kuram ir jēga mainīt dzinēju, ja vien dzinējs nemētajas pagalmā un to vari izdarīt mājas apstākļos par to nevienam nemaksājot.
ar ko tieši atšķiras Ghia no parastās versijas? izņemot interjera extras..
nu skaidrsMarx wrote:..arī eksterjērs, krāsotas ručkas, bamperi, mazie moldingi, konkrēti 2.5 nāk arī zemāka piekare, 16'' diski, iespējams ādas salonsXtreem3000 wrote:Briedis wrote:Es personīgi atbalstu ideju par mondeo celšanu, bet ieteiktu sākt ar Chia 2.5v6 vai ja budžets atļauj st200 iegādi.
Šis nav tas auto, kuram ir jēga mainīt dzinēju, ja vien dzinējs nemētajas pagalmā un to vari izdarīt mājas apstākļos par to nevienam nemaksājot.
ar ko tieši atšķiras Ghia no parastās versijas? izņemot interjera extras..aa, vēl 4 disku bremzes, varētu būt pašlīmeņojoši pakaļas amortiņi utt.atslēdzama vilkmes kontrole, ir ari airbagi un spogulīši saules sargos.
apsildāmi spoguļi ar elekro piedziņu, elekto logi un krēsli utt.. IR KONDIŠENS!
![]()
Ghia ir nokomplektēts tā, lai tas pēc iespējas mazāk kaitinātu tā īpašnieku... ar nosacījumu, ka visas " ekstras" strādā
mans komentārs pret Taviem punktiemXtreem3000 wrote:[...]tātad rezumē par mondeo:
-grūti atrast detaļas
-nepieciešama lielāka pārbūve lai iegūtu līdzīgu rezultātu nekā citiem auto
-ja arī izdodas atrast detaļas tad to cena pārspēj visu
-lai iegūtu jēdzīgu rezultātu ir jāizmaina pilnīgi viss jo tas kas ir standartā nekam neder
-finansiāli neizdevīgi
ceru ka sapratu visu pareizi
[...]
"līdzīgs" bija ar domu tādu, ka, teiksim lai pārbūvētu escort crosswort ir nepieciešams daudz mazāk nekā lai pārbūvētu mondeo līdz līdzīgam gala rezultātam, kādu var dabūt no escortiņa. jo crosswort ir daudz tuvāk rezultātam, kamēr mondeo ir tālu..DimanC wrote:iespaidojos no Brieža un sapratu, ka kabatas biljards tomēr nav mans aicinājums. piebiedrošos pelēkajai masai un turpināšu spamu jau piektajā lapaspusē![]()
mans komentārs pret Taviem punktiemXtreem3000 wrote:[...]tātad rezumē par mondeo:
-grūti atrast detaļas
-nepieciešama lielāka pārbūve lai iegūtu līdzīgu rezultātu nekā citiem auto
-ja arī izdodas atrast detaļas tad to cena pārspēj visu
-lai iegūtu jēdzīgu rezultātu ir jāizmaina pilnīgi viss jo tas kas ir standartā nekam neder
-finansiāli neizdevīgi
ceru ka sapratu visu pareizi
[...]
-grūti nedrīkst būt šķērslis, ja tiešām vēlies ko darīt. man ir prelude, kurai dažas kārbas un piekares detaļas pat oficiālajam dīlerim katalogā nav. nu, meklēju, sūtu no tālām zemēm, piemēroju, jo patīk un gribās![]()
-pārbūvē cik gribi, mondeo paliks mondeo. Ja Tu pārbūvē, lai līdzinātos kaut kam citam, tad varbūt uzreiz paņemt to KAUT KO CITU?
-pārspēj visu KO?
-nevis "nekam neder", bet "ir nekāds". Auto der pakaļas pārvietošanai. vismaz daži tā saka.
-šķūnings in general ir finansiāli neizdevīgs, tas nav tikai par mondeo
Nū, ir vēl kāds krietni pateicīgāks modelis tūningam no tālās zemes..Ch. wrote:Marxa ieliktais mondeo kopā ar kkādiem BBS diskiem (maksā vismaz 1/4 daļu no tā budžeta) un smuku krāsu (dievadēļ neko oranžu, zaļu vai melni matētu) izskatītos tīri labi!
![]()
Par to, ka nav jēgas grūst naudu iekšā:
- tu to naudu nekad nedabūsi atpakaļ, rēķinies ar to. Bet tas tā kā būtu štrunts.
- to auto būs grūtāk pārdot. Bet tas tā kā būtu štrunts.
- "tjūūūūninga" daļu pieejamība/iespējas - kā jau pats redzi, neko baigi prātīgu tur nevar iesākt. Kamēr citiem auto jaudu var pacelt viegli izraujot āra veco un iemetot iekšā citu dvēseli, te jau sākās piša. Kā piemēru varu minēt kādu auto ražotāju, kura nosaukumu labāk šeit neminēt, citādāk kāds aizrīsies ar putām, kas sāks šļākties ārā pa muti, to ieraugotbet nu vislabāk orientējos tajos... Alternatīvam TĀ ražotāja auto, jaudu var kudi labāk pacelt iemetot 2.5/2.8 24V un nav nekādu problēmu ar to, ka kkas nederētu, nebūtu izturīgs, rītu degvielu utt. Tas pac ar hondām, golfiem utt. Tāpat, coiloveru cenas un pieejamība. Bukses.. ū tē tē.
- morālā vērtība. Šis jautājums izraisīs visvairāk diskusiju un tā, bet tam mondeo standartā nav nu pilnīgi nekāds pačots. Ne izteiksmīgs dizains, ne modeļa vēsture, ne kruti tehniskie risinājumi.. nu nekā.turklāat tuvojoties 240-250nm atzīmei parādās lieelas problēmas ar to, kā to visu novadīt līdz zemei. Nedoddievs vēl iebāžot kkādu smagu dzinēju priekšā. Prātīgāk, MANUPRĀT, būtu grūst naudu iekšā tādam auto, kam ir vismaz viens no šiem faktoriem.
Xtreem3000 wrote:kādu laiku atpakaļ bija līdzīga doma par Saab 9-5 Aero 2.3 turbo 1999 līdz 2001 gada modeli
kādas atsauksmes par ko tādu?
Zelta vārdi. Savādāk var sanākt tā, ka visu laiku ņemies, kko ķīlē, ieguldi naudu, bet rezultāts beigās ir nebaudāms. Manuprāt šādam auto var veikt standart operācijas - salasīt ekstras, savest vizuāli ideālā kārtībā, piesēdināt un uzlikt smukus diskus. Bet ja tu sāc domāt par jaudu un labu vadāmību, uzreiz izvēlies auto, kas tam ir paredzēts. Mēģinot ģimenes auto padarīt sportisku, var sanākt ne īsti dabūt sportiskumu, ne arī vairs auto, kas izmantojams ikdienā.Melnais wrote:Es domāju tā, ja tev nagi niez kaut ko pavīlēt, tad aizmirsti ikdienas/mietpilsoņu/hvz kādas grupas auto. ķeries pie tādiem, kas ir pateicīgāki šādam procesam.
Prelūde. dimanc jau izteicās, bet priotams vari. ieteiktu civic. tas būs labāks. supra. pa 2kLs? aizmirsti, nespēsi pat remontu nodrošināt, nemaz nerunājot par to, kā cīnīsies ar tās problēmām. vislabākais variants ir nissan 200sx s13. iemācīsies labot, iemcīsies meklēt pareizās daļas utt, un aftermārketa daļas šim auto netrūkst, kā arī pilns internets ar projektiem. pēctam kad būsi sapratis, kas ir kas, zināsi ko darīt, tad varši iebakstīt sr20det un ņemties tālāk, beigās driftā piedalīties.Xtreem3000 wrote:nu jāa. nagi niez![]()
![]()
cerams būšu kautko sapratis... negribās jau pa velti visu darīt... un ne jau pa velti šeit arī to visu rakstu...
tātad nepieciešams jēdzīgāks autiņš no kā sākt....
kā ir ar Hondu prelude un ar toyota supra ? tādi der? neder? ja der tad kādi kuram plusi mīnusi, un kurš būtu labāks? būtu labi ja kāds mazliet apskaidrotu šos jautājumus.....
Kautgan esmu diezgan jau apskaidrots visa šī topika garumā![]()
![]()